پمپ کشاورزی, مقالات

فروش انواع پمپ آب ۶ اینچ با قیمت ارزان

قیمت پمپ آب ۶ اینچ در بازار بستگی به مدلهای مختلف آن،نوع برند و کیفیت قطعات و ماشینکاری آنها دارد.برخی از تولید کنندگان پمپ های ۶ اینچ را بدون کاسه نمد طراحی کرده که در این صورت فقط گریس خور هستند و برخی با کاسه نمد تولید می کنند که در اینصورت بلبرینگ آنها هم گریس و هم روغن خور هستند.

پمپ های ۶ اینچ نسبت به هد و دبی که دارند به مدل های مختلف تقسیم می شوند.فروش انواع پمپ آب ۶ اینچ توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان در کل کشور امکان پذیر شده است.انواع پمپ آب ۶ اینچ در این مرکز فروش پمپ آب کشاورزی و صنعتی عبارت است از

  • پمپ اتا ۲۰۰-۱۵۰
  • پمپ اتا ۲۵۰-۱۵۰
  • پمپ اتا ۳۱۵–۱۵۰
  • پمپ اتا ۴۰۰-۱۵۰
  • پمپ اتا ۶ به ۶
  • پمپ wkl 150

فروش عمده پمپ حلزونی ۳۱۵-۱۵۰ چپگرد و راستگرد

در بین پمپ های پر فروش در بازار پمپ آب در تهران و شهرستانها،پمپ آب اتا ۳۱۵-۱۵۰ که ورودی ۸ و خروجی ان ۶ اینچ می باشد یکی از پر مصرف ترین پمپ های انتقال است.این پمپ به صورت پمپ پشت تراکتوری نیز موزد استفاده قرار میگیرد.همچنین این پمپ با موتور دیرل نیز کوپله می شود.پمپ آب ۳۱۵-۱۵۰ در دو مدل چپگرد و راستگرد در کارخانجات پمپ آب تولید و روانه بازار شده است.

شرکت اسیاپمپ ایرانیان نماینده فروش عمده پمپ حلزونی اقدام به پخش و فروش عمده پمپ ۳۱۵-۱۵۰ از برندهای معروف کشور کرده است.شما کافیست جهت سفارش از طریق وبسایت این شرکت فرم تماس پر کرده یا با واحد فروش تماس بگیرید.

تولید کننده پمپ آب ۶ به ۶ حلزونی با کیفیت بالا

به دلیل استقبال بالای مشتریان از پمپ آب ۶ اینچ تولید کنندگان این محصول نرخ تولید خود را افزایش داده اند و با تبلیغات و بازاریابی مناس در شهرهای مختلف اقدام به فروش این محصول می کنند.پمپ آب کشاورزی ۶ اینچ دیزلی یکی از پر کاربردترین دستگاههای انتقال آب است،زیرا در بسیاری از جاها به دلیل عدم وجود برق پمپ آب با موتور دیزل راه اندازی می شود.

در این مرکز دو مدل پمپ آب ۶ به ۶ عرضه می شود که یکی از آنها دارای پروانه بسته و یکی از آنها دارای پروانه باز می باشد.پمپ ۶ اینچ پروانه بسته تا ارتفاع ۱۰ متر و پمپ ۶ اینچ پروانه باز تا ارتفاع ۶ متر را تامین می کند.فروش پمپ های ۶ به ۶ کشاورزی از طریق این مرکز در بازار انجام می شود.برای ثبت سفارش با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت همین حالا اقدام کنید.

فروش اینترنتی پمپ آب ۶ اینچ عمده در کردستان

در شهر کردستان ایران و کردستان عراق مصرف پمپ ۶ اینچ زیاد بوده و بهترین مرجعی که بتواند این نیاز را تامین کند شرکت تولید کننده یا تامین کننده پمپ های حلزونی کشاورزی می باشد.پمپ آب ۶ اینچ کشاورزی به صورت تکی و یا به درخواست مشتری همراه با شاسی و موتور به فروش می رسد.از پمپ های ۶ اینچ برای انتقال آب و یا آبیاری تحت فشار استفاده می شود.

فروش اینترنتی پمپ آب ۶ اینچ به صورت عمده و جزیی یا به صورت الکتروپمپ شاسی شده توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان در کردستان عملی شده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

امتیاز دهید post