پمپ کشاورزی, مقالات

فروش انواع پمپ پشت تراکتوری در کشور

فروشگاه اینترنتی پمپ آب

برای خرید پمپ پشت تراکتوری در انواع مختلف و با نرخی اقتصادی می توانید به نمایندگی فروش این ابزار کشاورزی که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می دارد مراجعه کنید. فروشنده پمپ پشت تراکتوری با ارتباط مستقیم با تولید کننده این کالا ها را در حجم زیاد و با قیمتی پایین تر از بازار رایج عرضه می کند. در قسمت دیگر این پست در خصوص مشخصات این گروه از پمپ ها با شما سخن خواهیم گفت.فروش انواع پمپ پشت تراکتوری در کشور

مشخصات انواع پمپ پشت تراکتوری

مشخصات انواع پمپ پشت تراکتوری مشخصات انواع پمپ پشت تراکتوری موضوع مورد بحث ما در این بخش از مطلب است. در این رابطه باید عرض کنیم که پمپ هایی که در قسمت عقبی تراکتور نصب می شوند با هدف آبیاری در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

این پمپ ها به با استفاده از نیروی گاردان تراکتور راه اندازی می شوند و در مکان هایی دوردستی که جریان الکتریسیته در آنجا نیست به کار گرفته می شوند.

آب این پمپ به واسطه رودخانه، نهر، برکه، کانال و یا گودال هایی که در نزدیکی زمین زراعی واقع شده اند تامین شده و پمپ آب را از این مکان ها به مزارع با استفاده از نیروی گریز از مرکز انتقال می دهد. بدنه پمپ به شکل حلزون می باشد و با نام پمپ های حلزونی گریز از مرکز نیز در دنیای تجارت شناخته شده اند.

برخی پارامتر هایی که سبب تفاوت در انواع مدل های پمپ پشت تراکتور می گردد شامل مواردی چون قطر پروانه، قطر لوله خروجی، قطر لوله ورودی، جنس بدنه، دور پمپ، قدرت موتور، مقدار دبی طراحی پمپ، ارتفاع پمپ و فشار ایجاد شده توسط پروانه پمپ می باشند.

جنس بدنه و پروانه این پمپ ها معمولاً از جنس چدن می باشد و این پمپ از چند قطعه ساخته شده است که از آن جمله می توان به پوسته حلزونی، چرخ دنده ها، پروانه پمپ، سوپاپ اطمینان، لوله مکش و لوله رانش اشاره نمود.

فروشنده انواع پمپ پشت تراکتوری

فروشنده انواع پمپ پشت تراکتوری فروشنده انواع پمپ پشت تراکتوری ارائه دهنده پمپ های با دبی و هد های متنوع به صورت کلی به صادر ‌کنندگان و بازرگانان داخلی بزرگ این کالا در سر‌ تا ‌سر نقاط ایران می باشد.

برای آشنایی با محصولات این بازرگانی و آگاهی از قیمت فروش محصولات، تضمین خرید کالا، نحوه ارسال پمپ ها، زمان ارسال و دیگر خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود می توانید از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید.

کارشناس های با تجربه این مرکز آماده پاسخ دادن به همه پرسش های شما در خصوص این پمپ ها هستند و به راهنمایی و مشاوره شما در این عرصه مبادرت می ورزند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *