پمپ کشاورزی

فروش بدون واسطه شرکت تولید کننده پمپ سانتریفیوژ

شرکت آسیاپمپکو که یک واحد تولید کننده پمپ سانتریفیوژ افقی در مدلهای مختلف می باشد بیش از ۳۰ سال است که به تولید پمپ های آبرسانی و کشاورزی فعالیت دارد.پمپ های این مجموعه توسط همکاران و فروشندگان در بازار پمپ تهران و شهرهای دیگر به فروش می رسد، اما این شرکت به صورت مستقیم و با هدف افزایش تولید و فروش پمپ های کشاورزی اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه کرده است.

چنانچه خواهان خرید و فروش پمپ آب با قیمت استثنایی و کیفیت مورد اطمینان هستید می توانید با ما تماس بگیرید.ضمنا این شرکت تمامی محصولات موجود در سبد کالایی خود را مستقیما در بازار عراق به فروش می رساند.خریداران پمپ آب در عراق با تماس با واحد فروش از سریق واتساپ شرکت یا ایمیل می توانند پمپ خود را سفارش دهند.

فروشگاه اینترنتی پمپ ۸ اینچ با پروانه روباز

بسیاری از کشاورزان در شهرهای اهواز،خرمشهر،بوشهر،کرمان و بندرعباس به دلیل اینکه فاصله زمین آنها تا منبع آب کم است و می خواهند حجم آب زیادی را برای آبیاری به زمین های خود منتقل کنند معمولا از پمپ های ۸ تا ۱۲ اینچ استفاده می کنند.به همین دلیل فروش پمپ اتا بزرگ در جنوب کشور به شدت رواج دارد.

فروشگاه اینترنتی الکتروپمپکو که نماینده فروش اینترنتی شرکت آسیاپمپکو می باشد با فروش سری جدید پمپ های سانتریفیوژ تحت عنوان پمپ ۸ اینچ با پروانه روباز آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.پمپ ۸ اینچ با پروانه روباز جمعا ۱۰ متر به صورت زیر و رو ارتفاع می زند.یعنی اگر عمق مکش شما ۴ متر باشد این پمپ ۶ متر هم ارتفاع آب را تامین می کند.

معمولا برای جاهایی که حجم آبدهی زیاد لازم دارند از خنزیره ۸ به ۸ با پروانه روباز استفاده می کنند.این پمپ با ۴۵ یا ۵۰ اسب نیرو راه اندازی می شود وحتی اگر با قدرت موتور بیشتری استارت شود تا ۱۰ اینچ آب نیز می دهد.

برای خرید آنلاین پمپ سانتریفیوژ ۸ اینچ با پروانه روباز همین حالا با ما تماس بگیرید و با قیمتی شگفت انگیز این پمپ را تهیه کنید.

 

توزیع عمده پمپ ۳ اینچ خودمکش در بازار تهران

پمپ خودمکش که از نوع پمپ های دینامیکی یا گریز از مرکز می باشد به دلیل دوبل بودن ساختمان آن و عدم نیاز به نصب سوپاپ در انتهای لوله از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار است.این پمپ که به پمپ لجن کش نیز معروف است دارای پروانه روباز بوده و با نیروی ۳ تا ۱۰ اسب راه اندازی می شود.

پمپ خودمکش ۳ اینچ به صورت عمده و چزیی در دو جنس چدن و استیل در بازار پمپ آب تهران با قیمت مناسب به فروش می رسد.برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پمپ خودمکش بدون واسطه با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

 

فروشنده قطعات یدکی پمپ آب سانتریفیوژ با قیمت ارزان

همانطور که می دانید ۲۰ درصد از برق جهان توسط پمپ ها مصرف می شود و این نکته حاوی این پیام است که پمپ های انتقال آب باید دارای ساختار و جنس قطعات عالی باشند تا در طول فرایند کارکردن با مشکلی مواجه نشوند و قطعات آن آسیب نبیند.

باید خاطر نشان کنیم به شرط نصب و بهره برداری صحیح از پمپ سانتریفیوژ باید انتظار بهره وری چند ساله را از آن داشت.شرکت آسیاپمپکو با تولید قطعات پمپ آب به صورت انبوه آماده همکاری با فروشندگان،عمده فروشان و مصرف کنندگان نهایی این محصول می باشد.برای خرید قطعات پمپ آب سانتریفیوژ در هر کجای ایران که هستید کافیست با ما تماس بگیرید و بار خود را در سریعترین زمان ممکن در شهر خود تحویل بگیرید.

امتیاز دهید post