پمپ کشاورزی

فروش بدون واسطه لوازم یدکی پمپ آب در کشور

خرید پمپ آب در شیراز

در سیستم آبیاری یا انتقال سیال در کشاورزی و صنعت ممکن است پمپ دچار مشکلاتی شود و در این روند برخی از اجزای پمپ آسیب می بیند و باید تعویض شود.به دلیل دامنه گسترده استفاده پمپ های گریز از مرکز فروش لوازم یدکی پمپ آب به صورت عمده و جزیی از طریق این مرکز امکان پذیر شده است.

تولید لوازم یدکی پمپ آب با کیفیت در کشور

یکی از مسائل مهم در زمینه پمپ آب تامین قطعات یدکی در مدلهای مختلف می باشد.در تولید قطعات یدکی مهمترین موضوع کیفیت قالب،نوع ریخته گری و کیفیت مواد اولیه آن می باشد.معمولا قطعات پمپ آب با استفاده از مواد اولیه با جنس

  • چدن خاکستری
  • چدن ضد زنگ
  • استیل
  • برنجی
  • و آلومینیوم برنز

تولید می شود.در ای مرکز می توانید انواع قطعات یدکی پمپ آب با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب را خریداری کنید.

فروش اینترنتی انواع پروانه پمپ آب روباز

پمپ ها را می توان بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی کرد که یکی از آنها تقسیم بندی بر اساس پروانه پمپ می باشد.پروانه پمپ به سه دسته باز، نیمه باز و بسته تقسیم می شود.پروانه روباز برای انتقال مایعات همراه با اجسام و ذرات درشت می باشد.

انواع پروانه روباز با اندازه های مختلف از طریق این مرکز به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد.برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت ما دیدن کنید.

قیمت فروش انواع محفظه حلزونی پمپ آب در کشور

در مورد حلزونی پمپ آب باید گفت که این وسیله وظیفه هدایت جریان آب را با فشار یکنواخت بر عهده دارد که به دو مدل پمپ های حلزونی و پمپ های افشان تقسیم می شوند.پوسته یا محفظه این پمپ ها ساده و ارزان قیمت می باشند.

قیمت فروش این وسیله به عوامل مختلفی از جنس و تعداد آن بستگی دارد.در بازار ایران این وسیله به دلیل اسیدی بودن مایع یا کارکرد مداوم پمپ سریع تر آسیب می بیند.برای اطلاع از قیمت انواع محفظه حلزونی در مدل های مختلف با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

تقسیم بندی پمپ های گریز از مرکز بر اساس نوع پروانه

بسته به نوع و ویسکوزیته (گرانروی) سیال انتقالی، پروانه به سه نوع باز،نیمه باز و بسته تقسیم می شود.

  1. پروانه بسته:برای مایعاتی که گرانروی آنها کم است استفاده می شود که پره های پروانه بین دو صفحه به نام لفافه قرار می گیرند.
  2. پروانه نیمه باز:برای انتقال سیالات لزج (گرانروی بالا) مانند فاضلاب،خمیر کاغذ،محلول قند و شکر به کار می روند.برای اینکه میزان گرفتگی پروانه کم شود تعداد پره ها کم و طول آنها بلند ساخته می شود.
  3. پروانه باز:این نوع پروانه دارای لفافه نیست و بیشتر در جایی که لایروبی و یا مخلوطی از آب و شن و ماسه وجود دارد به عنوان لجن کش به کار می رود.
امتیاز دهید post