پمپ کشاورزی, مقالات

فروش عمده پمپ آب طبقاتی استیل

پمپ آب وسیله ای الکتریکی است که موجب می شود عمل انتقال دادن آب در داخل لوله ها با فشار و قدرت بیشتری صورت بگیرد، پس مشکل کم بودن فشار آب در برخی از ماه های سال به خوبی برطرف می شود، مراکز پخش و فروش عمده پمپ آب طبقاتی استیل این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهند و از این رو آن ها را با قیمت خیلی مناسبی به دست مصرف کننده ها می رسانند.

فروش عمده پمپ آب طبقاتی استیل

حداکثر آبدهی پمپ آب استیل

حداکثر آبدهی پمپ آب استیل پمپ وسیله ای بسیار پرکاربرد و شناخته شده در اکثر مناطق کشور ما است که با مشکل کم آبی مواجه هستند، این وسیله در اصل کار پمپاژ کردن آب به درون لوله های آبرسانی را انجام می دهد و یک قسمت برای مکش کردن و بالا کشیدن سریع آب از داخل مخزن یا چاه زیر زمینی دارد و بخشی هم برای دمیدن ناگهانی آن به درون لوله ها در آن تعبیه شده است.

همین فرآیند باعث می شود که وقتی از پمپ آب استفاده می کنید، بر قدرت، سرعت و شدت جریان آب خروجی از لوله ها افزوده شود و این مساله موجب می گردد که مصرف کننده ها گمان کنند که میزان آب آن ها زیادتر شده است و این موضوع باعث جلب رضایت آن ها می شود، در ضمن مشکلاتی که کم بودن فشار آب ایجاد می کند را نیز برطرف می سازد و زندگی را برای افراد راحت تر می کند.

پمپ آب تمام استیل محصولی است که تمام بدنه آن را از جنس استیل ضد زنگ و بسیار مقاومی تولید می کنند و همین موضوع باعث می شود که میزان مقاومت و پایداری این دستگاه نسبت به رطوبت و خیس شدن دائمی خیلی بالا برود و هرگز آسیبی نبیند، چرا که رطوبت ممکن است موجب بروز زنگ زدگی، خوردگی، پوسیدگی و تغییر رنگ در فلزات مختلف شود.

این پمپ های آب در مدل های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آن ها به یک میزان توان آبدهی دارند و ما در ادامه بیان مطلب به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  1. پمپ آب مدل بشقابی استیل با قدرت آبدهی 12m3/H و میزان ارتفاع 43m می باشد.
  2. پمپ آب مدل طبقاتی با قدرت حداکثر آبدهی 5.4m3/H و ارتفاع آن هم 56m می باشد.
  3. پمپ های کفکش استیلی میزان حداکثر آبدهی 7.5m3/H و حداکثر ارتفاع 6.5m را ارائه می دهند.
  4. پمپ لجن کش استیل با حداکثر آبدهی 18m3/H و میزان ارتفاع 9m می باشد.

بررسی کیفی پمپ آب استیل

بررسی کیفی پمپ آب استیل پمپ های آب ساخته شده از جنس استیل، وسایلی هستند که بدنه ای کاملا مقاوم در برابر آب دارند و هرگز دچار زنگ زدگی نمی شوند و از این رو می توان آن ها را در داخل آب قوطه ور ساخت، اما برای بررسی کردن میزان کیفیت مدل های مختلف این دستگاه ها که شامل پمپ آب 12 ولت فشار قوی یا فشار متوسط هستند، باید به چند فاکتور توجه شود که برخی از آن ها در ادامه این مطلب بیان خواهند شد:

  • یکی از ویژگی های این دستگاه ها این است که به نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخته گره ها و پروانه آن ها دقت کنید، این بخش ها ممکن است از جنس چدن، پلیمری یا استیلی باشند.
  • ویژگی کیفی دیگری که باید در نر بگیرید، قدرت، توان و سرعت چرخش و عملکرد موتور الکتریکی این دستگاه ها و میزان برق مصرفی، آمپر و ولتاژ آن ها می باشد.
  • شما باید به سه فاز، دو فاز یا تک فاز بودن این وسایل نیز دقت کنید.
  • نام تجاری محصول مورد نظر و بررسی شرکت سازنده و کشور تولید کننده پمپ آب یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که میزان کیفیت آن را مشخص می کند و شما نباید از آن غافل شوید.
  • در ضمن باید به این موضوع دقت کنید که محصول مورد نظر تاییدیه های لازم، مجوز ها و استاندارد های کیفی را اخذ نموده و از گارانتی تعویض قطعات و خدمات پس از فروش معتبری برخوردار می باشد یا نه.

اطلاعاتی فنی درمورد پمپ آب طبقاتی

اطلاعاتی فنی درمورد پمپ آب طبقاتی انواع و اقسام پمپ های طبقاتی به عنوان بهترین پمپ آب کشاورزی شناخته می شوند، چون که این پمپ ها توان آبرسانی کردن با قدرت و فشار خیلی زیاد و در حجم بالا را دارند، از این رو می توانند به خوبی نیاز زمین ها و باغ های کشاورزی بزرگ را برطرف کنند و به آبیاری این مزارع کمک نمایند، اگر مایل هستید بیشتر با این مدل پمپ ها آشنا شوید از شما دعوت می شود با ما همراه باشید:

  1. پمپ آب طبقاتی یک دستگاه است که در داخل آن چند محفظه یا طبقه مجزا تعبیه می شود و هر یک از این محفظه ها به وسیله واشر های کاغذی کاملا آب بندی می گردند تا آب از درز آن ها نشت نکند.
  2. در هر طبقه پمپ آب 12 ولت قوی طبقاتی یک عدد پروانه مجزا نصب می شود که به افزایش فشار و قدرت حرکت آب کمک می کند، وقتی که جریان آب از قسمت مکنده وارد پمپ می شود، در هر طبقه به وسیله پروانه نصب شده در آن بخش کمی بر فشار آن افزوده می گردد و بعد به طبقه بعدی منتقل می گردد و در نهایت با فشار خیلی زیادی از بخش دمنده پمپ به بیرون ارسال می گردد.
  3. پمپ های طبقاتی در دو شکل افقی و عمودی ساخته می شوند، پمپ عمودی جای کمی اشغال می کند و پمپ افقی ارتفاع کمتری دارد و باید با توجه به ویژگی های محل نصب پمپ از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

پخش کننده عمده پمپ آب استیل

پخش کننده عمده پمپ آب استیل مدل های مختلف پمپ آب استیلی توسط شرکت های پخش عمده این وسایل به صورت انبوه از جلوی درب کارخانه های صنعتی خریداری می شوند و سپس به کمک ماشین های حمل کننده بار به تمام استان ها و شهر های سطح کشور ما ارسال می گردند تا در اختیار همه مصرف کننده ها قرار بگیرند، مراکز پخش کننده پمپ این دستگاه ها را با نرخ مناسب به فروش می رسانند.

این مراکز محصولات مورد نظر را به کمک برخی از فروشگاه های آنلاین فعال در بستر فضای مجازی با سرعت و سهولت بیشتری در اختیار مصرف کننده های محترم قرار می دهند و با این کار موجب رفاه هر چه بیشتر مردم می شوند و از زحمات آن ها می کاهند، پس ما هم به همه توصیه می کنیم که تا حد امکان از این سایت ها بهره ببرند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *