پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت فروش الکتروپمپ آب فشار قوی Wkl 32 تا Wkl 150

پمپ آب فشار قوی کشاورزی و صنعتی هر دو از یک مدل حلزونی و طبقاتی افقی و عمودی می شود که هر کدام متناسب با دیتا و اطلاعاتی که مشتری می دهد و متناسب با شرایط سیستم پمپاژ انتخاب می شود.متداول ترین پمپ های انتقال سیال افقی پمپ فشار قوی حلزونی و wkl است که سایز آن از ۱ تا ۶ اینچ که معادل Wkl 32 و Wkl 150 می باشد.قیمت پمپ های طبقاتی چند مرحله ای به کیفیت ماشینکاری و جنس مواد اولیه بستگی دارد.

قیمت پمپ های وکائل ۱ اینچ با توجه به مارک های مختلف از ۴/۵۰۰/۰۰۰ تا پمپ وکائل ۶ اینچ ۹۰ میلیون متغیر است.برای اطلاع از قیمت روز و دست اول پمپ های wkl فشار قوی با وب سایت های معتبر پمپ فروشی تماس بگیرید.

قیمت فروش الکتروپمپ آب فشار قوی Wkl 32 تا Wkl 150

فروش عمده پمپ آب فشار قوی حلزونی ۶ اینچ در پاکستان

فروش عمده پمپ آب فشار قوی حلزونی ۶ اینچ در پاکستان

پمپ های آبرسانی با مکانیسم نیروی گریز از مرکز کار می کند.این پمپ ها دارای مکش منفی تا عمق ۶ متر است.پمپ های حلزونی فشارقوی یا تک مرحله ای دارای یک پروانه یکسر آویز بسته بوده که روی یک محور نصب شده است و این پروانه توسط نیرویی که شافت از موتور می گیرد به گردش در می آید.این پمپ ها مخصوص انتقال سیالات تمی بوده و برای مصارف کشاروزی و صنعتی استفاده می شود.

پمپ های گریز از مرکز حلزونی که پر فروش ترین آنها پمپ آب ۶ اینچ حلزونی می باشد هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی خرید و فروش می شود.شرکت های معتبر پمپ سازی برای ارائه بهتر محصولات خود در بازارهای جهانی انواع پمپ های فشار قوی ۶ اینچ را به صورت آنلاین در کشور پاکستان به فروش می رساند.

وقتی موتور آبکشی بار زیادی را تحمل می کند علت چیست؟

به تکرار پیش آمده که مشتریان که از پمپ های حلزونی و فشار قوی wkl استفاده می کنند به این مورد برخورد کرده اند که موتور بار اضافی میکشد و یا خاموش می شود.در اینجا می خواهیم علل این واقعه را عنووان کنیم تا از این به بعد در اسرع وقت بتوانید این مشکل را حل کرده یا از وقوع آن جلوگیری کنید.

  1. قطعات داخلی پمپ مثل رینگ های سایشی یا پروانه بیش از اندازه فرسوده شده است.
  2. فشار خروجی پمپ از حد مجاز کمتر است که باید نقطه کار پمپ را با شیر فلکه لوله رانش کنترل نمایید.
  3. وزن مخصوص سیال پمپاژ شونده بیش از اندازه می باشد.
  4. نیروی محوری از حد مجاز بیشتر است که باید سوراخهای تعادل پروانه را تنظیم کنید.

خرید آنلاین پمپ آب فشارقوی افقی با الکتروموتور سه فاز ۱۵۰۰ دور

خرید آنلاین پمپ آب فشارقوی افقی با الکتروموتور سه فاز ۱۵۰۰ دور

الکتروپمپ های فشار قوی برای مصارف صنعتی کشاورزی کاربرد داشته و در صنایع آب بندی این پمپ ها عمدتا فیبر و فنر یا سیل مکانیکی می باشد.انتقال سیال توسط این پمپ ها کنترل دبی همراه است و میتوان دبی خروجی را با شیر فلکه کنترل کرد.همچنین هد این پمپ ها با توجه به نوع و اندازه پمپ متفاوت است.پمپ های آبرسانی برای انتقال سیالات تمیز و روان استفاده می شود و برای انتقال سیالات دارای ناخالصی مانند گل یا کاغذ و مقوا از پمپ غلیظ کش حلزونی استفاده می شود.

در سایت پمپ فروشی که انواع پمپ های فشار قوی حلزونی و طبقاتی افقی را با بهترین کیفیت عرضه می کند می تواند الکتروپمپ های افقی را با موتور سه فاز ژن و جمکو یا موتورهای چینی درجه یک و شاسی شده با قیمت مناسب به صورت عمده و جزیی خریداری کنید.

فروش بدون واسطه پمپ های اتا بزرگ فشارقوی ETA 200-40 و ETA 250/40

فروش بدون واسطه پمپ های اتا بزرگ فشارقوی ETA 200-40 و ETA 250/40

پمپ های انتقال آب در سایز بزرگ بیشتر مورد مصرف شرکت های آب و فاضلاب و نیروگاههای تولید برق یا صنایع مختلف غذایی و تولیدی می باشد.البته در بخش کشاورزی پمپ اتا بزرگ را با موتورهای دیزلی در جنوب کشور کوپله کرده و آب را از رودخانه تا زمین منتقل می کنند.از پر فروش ترین پمپ های اتا بزرگ فشار قوی می توان به پمپ ۸ و ۱۰ اینچ حلزونی اشاره کرد.

پمپ های اتا ۲۰۰/۴۰ و اتا ۲۵۰/۴۰ که هر کدام را می توان لوله یک سایز بزرگتر از فلنچ ورودی و خروجی پمپ بست.این پمپ ها که محفظه و پروانه آنها از چدن خاکستری ریخته گری شده است و محور آن CK45 است ، در نوع پمپ اتا بزرگ تمام استیل یا پمپ های اتا بزرگ با پروانه برنزی یا استیل و شافت استیل برای انتقال آب دریا نیز قابل تولید می باشد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *