پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت فروش پمپ آب صنعتی چدنی و استیل

انواع پمپ آب صنعتی و نیمه صنعتی در بازار پمپ آب تهران و دیگر شهرهای کشور با برندهای داخلی و خارجی در توان و قدرت های مختلف به فروش می رسد.اما پر کاربردترین پمپ هایی که در بخش صنعتی به کار می رود پمپ های سانتریفیوژ می باشد که دامنه هد و دبی وسیعی را پوشش می دهد.این پمپ ها از نوع ریخته گری بوده و در دو نوع چدنی و استیل تولید می شود.

قیمت این پمپ ها بر اساس هد و دبی که می توانند پوشش دهند و اندازه و کیفیت ماشینکاری قطعات تعیین می شود.البته شرکتهای و نمایندگی های فروش ممکن است با کمی اختلاف قیمت این محصول را به فروش برسانند اما برای خرید زیر قیمت بازار می توانید از تولید کننده این پمپ ها را تهیه کنید.

قیمت فروش پمپ آب صنعتی چدنی و استیل

کاربرد پمپ آب صنعتی حلزونی چیست؟ | فروش آن در بندرعباس

کاربرد پمپ آب صنعتی حلزونی چیست؟ | فروش آن در بندرعباس

پمپ آب صنعتی قلب سیستم آبرسانی در صنایع و کارخانجات مختلف است و انتخاب پمپ مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.از پمپ های حلزونی در بخش صنعتی برای

  1. انتقال آب سرد و گرم در تاسیسات
  2. دیگ های تغذیه بخار
  3. پروژه های آبرسانی
  4. آتشنشانی
  5. بوسترپمپ ها
  6. تخلیه فاضلاب کارخانجات

استفاده می شود.در شهرهای جنوبی مانند بندرعباس در صنایع پتروشیمی و نفت نیز از پمپ های صنعتی حلزونی استفاده می شود.برای اطلاع از قیمت و خرید انواع پمپ انتقال آب حلزونی در بندرعباس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چطور پمپ آب صنعتی مناسب انتخاب کنیم؟

چطور پمپ آب صنعتی مناسب انتخاب کنیم؟

پمپ های آب صنعتی کوچک و بزرگ از نوع گریز از مرکز دارای مزایا و معایبی هستند که لازم است قبل از خرید حتما از آن آگاهی داشته باشید.از مزایایی که این پمپ ها دارند این است که بدنه پمپ و موتور با آب در تماس نیستند و استهلاک کمتری دارند.همچنین تعمیر و نگهداری آنها آسان تر بوده و گستره هد و دبی بالایی نیز دارند.

اما معایبی که دارند این است که توانایی مکش بالای ۶-۷ متر را ندارند و سیالات غلیظ را نمی توانند مکش کنند.اما برای انتخاب پمپ مناسب صنعتی باید علاوه بر نکات بالا به نکاتی که در ادامه می آید نیز توجه کنید.

  1. مشخصات فیزیکی سیال
  2. مشخصات شیمیایی سیال
  3. اندازه ذرات جامد درون سیال
  4. هد و دبی مورد نیاز
  5. توان موتور یا الکتروموتور
  6. تعداد ساعات کار پمپ

ضربه قوچی در پمپ های صنعتی چیست و چطور می شود آنرا مهار کرد؟

ضربه قوچی یا ضربه چکشی در تمام سیالاتی که توسط پمپ انتقال داده می شوند اگر سرعت جریان سیال به صورت ناگهانی اتفاق بیفتد ایجاد می شود.زمانی که یک توقف یا تغییر مسیر ناگهانی در مسیر سیال اتفاق بیفتدیک موج فشار در سیال ایجاد می شود که به این پدیده ضربه قوچی گفته می شود.ضربه کله قوچی بر اثر لرزش یا صدایی که ایجاد می کند قابل تشخیص است.

برای مهار ضربه قوچی ۴ راه حل وجود دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم.

  • کاهش سرعت صوت که با دما کم می شود اما میزان تاثیرگذتری آن بسیار کم است.
  • کم کردن سرعت بستن شیر که باعث افزایش تغییرات زمان می شود و شدت اثرات ضربه قوچ را کم می کند.
  • کاهش تغییرات سرعت با استفاده از کاهش دبی عبوری از لوله
  • کاهش فشار جریان سیال عبوری

فروش پمپ های حلزونی مخصوص کارخانجات صنعتی در اصفهان

فروش پمپ های حلزونی مخصوص کارخانجات صنعتی در اصفهان

پمپ های صنعتی در چندین نوع مختلف از جمله پمپ های دینامیکی و جایجایی مثبت بوده که پر مصرف ترین پمپ ها با توجه به راندمان بالا و انتقال سیال در فشار و دبی مختلف پمپ های گریز از مرکز حلزونی هستند که در دسته پمپ های دینامیکی قرار می گیرند.در شهرهای صنعتی مثل اصفهان در کارخانجات غذایی،صنعتی،سنگبری ها ،پالایشگاه و کارخانجات فولاد و آهن پمپ های حلزونی کاربرد فراوانی دارند.فروش این پمپ ها با قیمت مناسب در اصفهان توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *