پمپ کشاورزی, مقالات

قیمت پمپ آب شور پرورش میگو در جنوب

قیمت پمپ آب شور پرورش میگو با بالاترین مقاومت در جنوب کشور و در استان های، سیستان و بلوچستان، زاهدان،

جاسک، میناب، و کشورهای حوزه ی خلیج فارس ارزانتر از سایر نقاط می باشد. شما به راحتی می توانید این نوع پمپ ها را با اعتماد به تجربه و تخصص ما در زمینه تولید و توزیع پمپ آب شور خریداری نمایند.

قیمت پمپ آب شور پرورش میگو در جنوب

معرفی انواع پمپ آب شور پرورش میگو

معرفی انواع پمپ آب شور پرورش میگو پمپ های آب شور در زمره ی پمپ های حلزونی قرارمی گیرند، و آنها را برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می دهند.

تمامی قطعات پمپ هایی که برای پرورش میگو به کار میروند، در جنس استیل و برنز منتاژ و روانه بازار می شوند، این پمپ ها قدرت فراوانی در برابر گرما و سایش دارند، و نسبت به آب شور مقاومت بی نظیری از خود نشان می دهند، تنها زمانی آسیب می بینند که به صورت اصولی نصب نشده باشند، در اینصورت به قطعات آنها آسیب جدی وارد می شود، برای جلوگیری از فرسایش و دوام بیشتر این محصول، داخل و بیرون محفظه ی آنها، را با رنگ اپوکسی، پوشش میدهند. سازنده ها برای صرفه جویی در هزینه و انرژی مصرفی و ایجاد مقاومت حداکثری ابن نوع پمپ ها را با محور استیل تولید می کنند. طول عمر، دوام، کیفیت، وکارایی محور استیل ۳۰۴ یا ۳۱۶ در برابر آب شور بسیار بیشتر از محور فولادی می باشد، و بسیار مقاومتر عمل میکند. پروانه های این پمپ از اجزای مهم به شمار می روند، هرچه پروانه بزرگتر باشد ارتفاع و توان بیشتر ی نیاز دارد.

انواع پمپ آب شور پرورش میگو: پمپ آب شور را، در مدلها وانداره های مختلف تولید می کنند، این پمپ ها از سایز ۱ تا ۱۲ به مشتریان در سراسر کشور اراِئه می شوند. در زیر شما را با چند نمونه از معروف ترین و پرفروش ترین پمپ های پرورش میگو و آبزیان در کشور آشنا میکنیم:

  • پمپ آب ۸ اینچ که شامل پمپ آب ۸*۸ و پمپ آب ۱۰*۸ میباشد.
  • پمپ آب ۱۰ اینچ که در نوع خود یکی از پرطرفدارترین نوع این پمپ ها، می باشد، و دارای الکتروموتورهای ۱۰۰۰ و۱۴۵۰ دور می باشد، این پمپ با الکترو موتور ۱۰۰۰ دور آمپر کمتری می کشد، و در نتیجه فشار آبی کمتری دارد، معمولا برای طول مسیر و ارتفاعات کم کاربرد دارد. محصول مورد نظر دارای پروانه برنزی و محور استیل ۳۰۴ یا ۳۱۶ میباشد، به همین دلیل مدت زمان زیادی می تواند دوام بیاورد وکار کند.
  • پمپ آب ۱۲ اینچ، یکی دیگر از پمپ های پرورش آبزیان به خصوص میگو می باشد، که با الکتروموتورهای ۵۵ کیلو وات ۹۰۰ دور و ۷۵، ۹۰، ۱۱۰، و۱۳۲ کیلو وات ۱۵۰۰ دور کار می کند. برای صرفه جویی در مصرف برق، این پمپ ها را با الکترو موتر ۹۰۰ دور منتاژ میکنند، در این ارتفاع آب دهی پمپ کمتر می شود.

خرید ویژه پمپ آب شور پرورش میگو

خرید ویژه پمپ آب شور پرورش میگو خرید ویژه پمپ پرورش میگو و آبزیان، با کیفیت بالا یکی از مواردی است، که از طرف خریداران مورد توجه قرارگرفته است. قیمت ابن پمپ ها با توجه به جنس و قیمت استیل به کار رفته، در این محصول متفاوت می باشد. خریداران ما به دلیل قیمت بالای این محصول در بازار آزاد آنها را از تولید کننده گان ما به نرخ درب کارخانه دریافت و از خدمات پس از فروش ما بهره مند می شوند. شرکت ما به عنوان تولید و توزیع کننده ی برتر، در زمینه ی پمپ هایی که در برابر آب شور مقاومت بالایی دارند، در سطح بین المللی فعالیت میکند، و در بازارهای داخلی و خارجی توانسته است درگروه برترین ها قرار بگیرد، و در نهایت رضایت مشتریان داخلی و خارجی را از جلب نماید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *