مقالات

قیمت پمپ آب طبقاتی کشاورزی تولید داخل با ضمانت

قیمت پمپ آب طبقاتی کشاورزی ایرانی که در کشور با پیشرفته ترین تکنولوژی و دانش به روز متخصصین ایرانی طراحی و ساخته می شود بسته به نوع برند و مدل پمپ ها بین ۵۰۰/۰۰۰ تا ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان اختلاف قیمت دارند.این پمپ ها از WKL 32 تا WKL 150 با کیفیت بالا و ضمانت معتبر از طریق نمایندگی ها و عاملیت های فروش معتبر به فروش می رسد.قیمت انواع پمپ های طبقاتی افقی در پاییز ۱۴۰۱ در بین شرکت های مختلف از پمپیران تا آسیاپمپ ایرانیان در مدل های مختلف از سایز ۱ تا ۶ اینچ بین ۶/۵۰۰/۰۰۰ تا ۱۴۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

نحوه مونتاژ پمپ WKL 100/4 + فروش بدون واسطه در کشور

پمپ آب طبقاتی موسوم به پمپ های فشارقوی وکائل بر اساس قطر خروجی پمپ نامگذاری می شود.مونتاژ همه پمپ های WKL یکی بوده و فقط قطر قطعات بزرگتر میشود.پمپ های وکائل از سمت کوپلینگ شروع به مونتاژ می شود.پمپ فشارقوی وکائل از سه قسمت تشکیل شده است.

  1. قسمت تنه یا رتور پمپ یا شفت و قطعاتی که روی شفت سوار می شود.
  2. محفظه بندی پمپ
  3. یاتاقان بندی و بلبرینگ زنی

اولین قطعه که مونتاژ می شود خار حلقوی یا خار چشمی می باشد.بوش فاصله و اورینگ محور و بوش سمت مکش قطعات بعدی هستند که جای گذاری می شود.سپس پروانه و بوش طبقه نسبت به تعداد طبقات پمپ روی شفت سوار می شوند تا برسد به پروانه آخر.بوش رانش در انتهای پمپ بعد از پروانه آخر طوری قرار می گیرد که با خار پروانه درگیر شود.

اورینگ محور و بوش فاصله در انتها قرار می گیرند.اورینگ تنظیم برای نگهداشتن قطعات و پر کردن جای خالی به عنوان آخرین قطعه جای گذاری می شود.لازم به کر است تمامی قطعات اعم از بوش ها و پروانه های موقع مونتاژ باید کاملا به هم کیپ و چسبیده باشد.

مرحله بعدی مرحله ی محفظه بندی می باشد که در این مرحله قطعه ای به نام دیفیوزر آخر یا دیفیوزر پشت گرد در داخل محفظه رانش قرار می گیرد.مرحله آخر مرحله ی یاتاقان بندی و بلبرینگ زنی می باشد.تمامی قسمت هایی که در داخل پمپ احتمال سایش دارند با ۰٫۲۵ تلرانس یا فاصله ماشینکاری می شود.گلویی محفظه مکش و رانش طوری تعبیه شده که دراخل آنها نخ نسوز گرافیتی جاگذاری شود و با قطعه عینکی جفت شود.

بعد از قرار دادن این قطعات آب پخش کن روی پمپ گذاشته شده و یاتاقان ها جا گذاری می شوند.کاربرد آب پخش کن این است که جلوی آب ورودی به بلبرینگ ها را گرفته و اجازه ندهد که گریس بلبرینگ توسط آب شسته شود.

انواع پمپ های وکائل افقی یا همان پمپ فشار قوی طبقاتی WKL بدون واسطه با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کشور به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق دفتر فروش شرکت سازنده پمپ های کشاورزی و صنعتی به فروش می رسد.

کاربرد پمپ آب فشارقوی + تفاوت آن با پمپ حلزونی

کاربرد پمپ آب فشارقوی + تفاوت آن با پمپ حلزونی

پمپ آب فشار قوی در کشاورزی و صنعت کاربردهای زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  1. پمپاژ آب شهری
  2. انتقال آب کشاورزی
  3. آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای
  4. استفاده در تاسیسات صنعتی برای پمپاژ آب گرم و سرد
  5. استفاده در دستگاه های اسمز معکوس یا آب شیرین کن
  6. بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانی
  7. استفاده در موتورخانه و تصفیه خانه های شرکت آب و فاضلاب
  8. انتقال سیالات اسیدی و خورنده در صنایع غذایی

پمپ های طبقاتی در مقایسه با پمپ های گریز از مرکز حلزونی چندین تفاوت داشته که به شرح زیر می باشد.

  • پمپ طبقاتی دارای دو یا تعداد بیشتری پروانه می باشد ولی پمپ حلزونی تک پروانه است.
  • پمپ طبقاتی فشار جریان آب بیشتری تولید کرده ولی پمپ حلزونی حجم آب بیشتری را تولید می کند.
  • پمپ طبقاتی راندمان بالاتری نسبت به پمپ های حلزونی دارد.

شرکت پمپ فشارقوی طبقاتی پشت تراکتوری ۴ اینچ همدان و کردستان

همانطور که در بخش بالا گفته شد یکی از کاربردهای پمپ آب فشارقوی طبقاتی انتقال و پمپاژ آب در مزارع کشاورزی و آبیاری بارانی و آبیاری قطره ای می باشد.این پمپ ها با چندین روش مختلف راه اندازی و استارت می شوند که یکی از آسان ترین روش ها نصب پمپ روی شاسی به شفت خروجی پشت تراکتور می باشد.

شرکت پمپ فشارقوی طبقاتی پشت تراکتوری 4 اینچ همدان و کردستان

به این پمپ ها پمپ پشت تراکتوری گفته می شود.اغلب پمپ های پشت تراکتوری برای کارایی بهتر و راندمان بالاتر با گیربکس افزاینده پشت تراکتوری به منظور بالابردن و تغییر دور شفت خروجی تراکتور کوپله می شود.پمپ آب طبقاتی پشت تراکتوری ۴ اینچ که بیشترین کاربرد را دارد پمپ فشارقوی WKL 100/3  و پمپ فشارقوی WKL 100/4a پشت تراکتوری هستند که در همدان و کردستان با قیمت ارزان و کیفیت بالا به فروش می رسد.

آیا پمپ آب طبقاتی کشاورزی نیاز به تعمیر پیدا می کند؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از کشاورزان و خریداران پمپ آب کشاورزی طبقاتی پیش بیاید در مورد تعمیرات و نگهداری پمپ های فشار قوی است.مانند هر وسیله مکانیکی دیگری، پمپ آب نیز نیاز به نگهداری و سرویس به موقع داشته و معمولا بین هر دو آبیاری گریس پمپ را چک کرده و چنانچه پمپ پشت تراکتوری باشد روغن گیربکس را نیز بازدید کنید.

اما عمدتا این پمپ ها از قسمت داخلی دچار آسیب شده و دلیلش مکش آشغال داخل پمپ یا انتخاب نکردن درست پمپ یا پایین بودن دور یا هوا کشیدن و یا معکوس کار کردن(در نقطه راندمان کاری کار نکردن) یا ناهم ترازی پمپ و موتور می باشد.در این گونه موارد بلبرینگ ها آسیب می بیند یا نافی پروانه و دیفیوزر به مرور ساییده می شود یا گلویی محفظه رانش گشاد می شود که تاثیر مستقیم در آبدهی پمپ دارد.

تمامی این موارد به دلیل عدم استفاده درست از پمپ یا نصب نادرست پمپ آب یا انتخاب نادرست پمپ می باشد.برای انتخاب پمپ آب مناسب با کیفیت بالا با واحد فروش شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرید.

فروش عمده بوش مکش و رانش و بوش فاصله پمپ WKL تهران

فروش عمده بوش مکش و رانش و بوش فاصله پمپ WKL تهران

یکی از مهم ترین موارد در بخش پمپ های آب کشاورزی و صنعتی تامین قطعات یدکی پمپ ها می باشد که توسط کارخانه پمپ سازی تولید می شود.پمپ طبقاتی از قطعات مختلفی تشکیل شده که یکی از آنها بوش طبقات و بوش مکش و رانش می باشد.این قطعه در اثر ناهم ترازی پمپ و موتور، معکوس کار کردن پمپ، پمپاژ سیال با ذرات جامد و هوا کشیدن دچار ساییدگی و شکستگی می شوند.

بوش مکش و رانش و بوش فاصله و بوش طبقه پمپ های WKL که از جنس چدن و استیل بگیر و نگیر ساخته می شود در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد که در بازار پمپ آب ممکن است قطعات استوک یا درجه دو عرضه شود.شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت عمده انواع بوش مکش و رانش و فاصله را با ابعاد و اندازه اصلی قطعات پمپیران با قیمت مناسب در بازار پمپ آب تهران به فروش می رساند.

بازار الکتروپمپ طبقاتی افقی در باکو و گنجه آذربایجان و ایروان

پمپ های طبقاتی علاوه بر بازار داخلی در بازارهای بین المللی نیز مشتریان خود را دارد و برای آبرسانی در بخش کشاورزی و صنعتی از این پمپ ها استفاده می کنند.تولید کننده پمپ های طبقاتی به صورت انبوه و با کیفیت بالا این پمپ ها را طراحی و تولید می کند به صورتی که از نظر کیفیت و قیمت با پمپ های برندهای خارجی مثل پمپ آلمانی و پمپ های ایتالیایی برابری کرده و با قیمت ارزان تر وارد بازار می کند.

در کشور آذربایجان و در شهرهای باکو و گنجه و در کشور ارمنستان و شهر ایروان به دلیل داشتن زمین های حاصلخیز و استفاده از این پمپ ها مرسوم می باشد.شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع الکتروپمپ طبقاتی افقی را الکتروموتور سه فاز کشاورزی با قیمت مناسب به صورت عمده در بازار پمپ آب کشور آذربایجان و ارمنستان به فروش می رساند.برای دریافت کاتالوگ پمپ WKL و لیست قیمت پمپ طبقاتی با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *