مقالات

قیمت پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ چدنی درب کارخانه

مسلما قیمت پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ در بازار با قیمت آن درب کارخانه و همچنین خرید مستقیم از تولیدی متفاوت می باشد.برای کسانی که مغازه فروش پمپ آب کشاورزی دارند یا نمایندگی های فروش پمپ مستقیما از شرکت تولیدی انواع این پمپ ها را تهیه می کنند.در یکی دو سال اخیر به دلیل افزایش نرخ قیمت ها در بازار و همچنین پیدایش برندهای متفرقه مشتریان به صورت مستقیم از طریق وب سایت و یا دفتر مرکزی کارخانه اقدام به خرید پمپ آب کشاورزی می کنند.

قیمت پمپ آب کشاورزی ۳ اینچ | انواع پمپ طبقاتی سه فاز یزد

پمپ های ۳ اینچ کشاورزی که برای آبیاری دیمی و تحت فشار از آن استفاده می شود شامل پمپ حلزونی گریز از مرکز و پمپ طبقاتی wkl و پمپ شناور می باشد.پمپ های شناور با پمپ فشارقوی Wkl از این لحاظ که پمپ شناور در چاه قرار می گیرد و پمپ طبقاتی از استخر یا کانال مکش می کند و قابلبت مکش با ارتفاع زیاد را ندارد تفاوت دارد.

پمپ های طبقاتی با موتورهای ۱۴۵۰ و ۳۰۰۰ دور نیز کوپله و شاسی می شوند.انتخاب الکتروموتور برای این پمپ ها بسته به مدل پمپ و شرایط سیستم پمپاژ و مقدار هد و دبی مرود نیاز کاربر دارد.لذا برخی از پمپ های طبقاتی ۳ اینچ را نمی توان با دینام سه فاز ۳۰۰۰ دور کوپله کرد.انواع پمپ های طبقاتی ۳ اینچ مدل WKL 80 در استان یزد به صورت شاسی و کوپله شده با دینام سه فاز موتوژن یا چینی با کیفیت بالا و گارانتی معتبر به صورت آنلاین و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

قیمت پمپ حلزونی ۴ اینچ مدل ETA 100-400 با شاسی و گیربکس لرستان و ایلام

پمپ حلزونی ۴ اینچ یکی از پر فروش ترین پمپ های آبرسانی کشاورزی در کشور می باشد.در غرب کشور عمدتا از پمپ آب ۴ اینچ فشار قوی استفاده می کنند.این پمپ ها برای آبیاری غرقابی، قطره ای و بارانی استفاده می شود.یکی از این پمپ ها، پمپ آب ETA 100-400 می باشد که به نام پمپ ۴ اینچ فشارقوی شناخته می شود.

دهانه ورودی این پمپ ۵ اینچ و دهانه خروجی آن ۴ اینچ است.اندازه پروانه آن ۴۰۴ میلیمتر بوده و تا سه مرحله قابلیت تراش دادن پروانه را دارد.آبدهی این پمپ در نقطه راندمان کاری ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع آبدهی آن ۵۵ متر می باشد.وززن این پمپ ۱۵۹ کیلوگرم است و جنس محفظه و پروانه و سرپوش محفظه و چدن خاکستری می باشد.

پمپ ETA 100-400 را با شاسی و گیربکس ۱/۳ برای انتقال آب به مزارع کشاورزی و آبیاری تحت فشار در لرستان و ایلام استفاده می کنند.این پمپ پشت تراکتور فرگوسن ۴ یا شش سیلندر بسته می شود.همچنین می توان برای اینکه قیمت اولیه پمپ پشت تراکتوری پایین تر باشد این پمپ را با شاسی تسمه ای هم به مشتریان عرضه کرد.برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

قیمت پمپ آب ۶ اینچ فشارقوی افقی | نمایندگی پمپ آب کشاورزی اصفهان

پمپ های آب در اندازه مختلف برای حل مشکل و رفع نیاز کشاورزان و صنایع مختلف طراحی و ساخته می شود.این پمپ ها برای انتقال سیالات رقیق و غلیظ کاربرد دارند.پمپ حلزونی را می توان با قرار دادن پروانه باز برای انتقال فاضلاب و لجن استفاده کرد.منتها فشار پمپ در حالت پروانه باز کمتر می شود.اما پمپ آب ۶ اینچ فشار قوی در دو مدل حلزونی و طبقاتی تولید و در بازار پمپ تهران و اصفهان از طریق نمایندگی های فروش عرضه می شود.

پمپ حلزونی فشار قوی شامل پمپ ETA 150-315 و ETA 150-400 می شود.این پمپ ها را می توان در صنایع مختلف غذایی و معدنی هم استفاده کرد.اما در خصوص پمپ آب ۶ اینچ طبقاتی که در سری WKL 150 تولید می شوند گفتنی است که این پمپ ها برای شبکه آبرسانی شهری و صنایع فولادی و معادن کاربرد داشته و انتخاب دقیق آنها موضوع مهمی است که حتما باید با کارشناسان فروش در میان گذاشته شود.

نمایندگی فروش پمپ آب تبریز در اصفهان شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ آب ۶ اینچ فشار قوی را با گارانتی معتبر و کیفیت بالا و قطعات اصلی عرضه می کند.این پمپ ها را می توان با الکتروموتور سه فاز موتوژن کوپله کرد.همچنین کاتالوگ نصب و نگهداری انواع پمپ های ETA  و WKL در صفحه سایت شرکت آسیاپمپ ایرانیان قرار دارد.

قیمت پمپ آب ۴ اینچ بارانی در شهرکرد و یاسوج با گارانتی معتبر

برای آبیاری بارانی انتخاب پمپ یکی از مشکلات اکثر کشاورزان است.چه پمپی واقعا برای آبیاری بارانی جوابگو می باشد؟

در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

عمدتا برای آبیاری بارانی از چند جهت پارامترهای موجود را بررسی می کنند.عواملی همچون فاصله رودخانه یا منبع آب با زمین، اندازه قطر لوله اصلی، توان موتور، تعداد آبپاش و ساعات کارکرد پمپ در انتخاب نوع پمپ بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.یکی از پمپ های پرکاربرد در بخش آبیاری بارانی در شهرکرد و یاسوج پمپ آب ۴ اینچ طبقاتی می باشد.

اما لازم است بدانیم که پمپ های طبقاتی برای آبیاری بارانی به صورت پشت تراکتوری، دیزل پمپ و الکتروپمپ طبقاتی قابل نصب و استفاده هستند.قیمت انواع پمپ آب ۴ اینچ طبقاتی در سال جاری را می توانید از واحد فروش شرکت آسیاپمپ ایرانیان استعلام کنید.

انتخاب الکتروموتور و کوپله و شاسی برای پمپ آب | وظیفه شاسی پمپ

برای انتخاب الکتروموتور،انتخاب منحنی توان را برای هر قطر پروانه باید در نظر گرفت.چنانچه پمپ از نوع کوپل مستقیم باشد احتیاج به کوپل و هم محور سازی پمپ و موتور نیست.در غیر اینصورت پمپ و محرک بایستی به وسیله کوپلینگ روی یک صفحه یا به اصطلاح شاسی قرار گیرد.

هدف از ساخت شاسی پمپ سوار کردن مجموعه پمپ و محرک در حالتی است که کاملا همراستا باشد.این شاسی باید کاملا مستحکم باشد.تا بتواند مجموعه الکتروپمپ را در برابر مجموعه الکتروپمپ را در برابر آسیب های حمل و نقل و تنش های پس از نصب حفاظت کند.نقش شاسی در عملکرد صحیح و طول عمر پمپ امری انکار ناپذیر است.

از مهم ترین وظایف شاسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. محافظت از مجموعه الکتروپمپ در برابر آسیب های حمل و نقل
  2. حفظ تراز شفت
  3. مقاومت در برابر تاب برداشتن در هنگام نصب
  4. تحمل بارهای ناشی از گشتاور موتور، بارهای لوله کشی و سایر تنش های وارده
  5. تعدیل کردن لرزش وارده
  6. کاهش زمان مورد نیاز برای هم محوری
  7. بالا بردن قابلیت اطمینان پمپ و موتور و سیل
  8. کاهش هزینه چرخه عمر سیستم پمپاژ
امتیاز دهید post