مقالات

لیست قیمت پمپ wkl 80 + فروش بدون واسطه

قیمت پمپ wkl 80 با مارک های مختلف در کشور بر اساس نوع برند و کیفیت قطعات داخلی و نوع ماشینکاری قطعات بیرونی با هم اختلاف دارند.اما این اختلاف قیمت در پمپ های روتین بازار که از جنس چدن خاکستری در سری پمپ های وکائل تولید می شود زیاد نبوده و در مدل های مختلف بین ۵۰۰/۰۰۰ تا ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان اختلاف قیمت دارند.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان پمپ فشارقوی wkl 80 را با قیمت مناسب و کیفیت بالا با استاندارهای مطلوب و در مدل های مختلف بدون واسطه به فروش می رساند.همچنین برای دریافت لیست قیمت روز پمپ طبقاتی با واحد فروش تماس بگیرید.

قیمت پمپ wkl 100 عمده مشهد + کاتالوگ

قیمت پمپ های طبقاتی آبرسانی کشاورزی در کشور بسته به سایز و آبدهی و فشار آن متفاوت است.تولید کننده پمپ آب بر اساس نیاز کاربر و شرایط سیستم پمپاژ انواع پمپ ها را طراحی و تولید می کنند.این پمپ ها از جنس چدن خاکستری بوده که پروانه و محفظه و دیفیوزرها نیز از همین جنس می باشند.

در بازار پمپ آب شهرهای مختلف کشور قیمت پمپ های فشار قوی Wkl با مارک های مختلف اختلاف فاحشی نداشته و مهم ترین موضوع انتخاب پمپ آب مناسب می باشد.چون صرف خرید پمپ ارزان قیمت نمی توان گفت که پمپ آب جوابگوی سیستم هست یا نه.

خریداران پمپ آب طبقاتی در مشهد می توانند برای خرید عمده انواع پمپ آب ۴ اینچ وکائل با کیفیت با قیمت مناسب با واحد فروش شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس گرفته و ضمن دریافت کاتالوگ، از مشاوره رایگان انتخاب پمپ بهره مند شوند.

پمپ wkl 80/5 فروش در ایذه و ایلام با قیمت مناسب + فیلم

پمپ آب طبقاتی همانطور که قبلا گفته شد در ۸ نوع مختلف تولید می شود.یکی از پر فروش ترین پمپ های فشار قوی پمپ آب ۳ اینچ طبقاتی می باشد که در مدل WKl 80 تولید می شود.فلنچ ورودی این پمپ ۴ اینچ و فلنچ خروجی آن ۳ اینچ می باشد.البته به صورت معمول زمانی راه اندازی پمپ معمولا اندازه لوله را یک سایز بزرگتر می گیرند تا سرعت آب از ۲m/s تجاوز نکند.

پمپ فشار قوی wkl 80/5 نیز یکی از پمپ های پر فروش در جنوب و غرب کشور می باشد که برای آبیاری غرقابی و قطره و بارانی از آن استفاده می کنند.این پمپ را می توان به سه روش کوپله شده با دینام سه فاز کشاورزی، با موتور دیزل خاور یا پرکینز و پمپ پشت تراکتوری راه اندازی کرد.

همچنین در دو دور ۱۵۰۰و ۳۰۰۰ دور نیز با الکتروموتور راه اندازی می شود.مقدار ارتفاع در نقطه راندمان کاری ۷۱ متر و مقدار آبدهی در نقطه راندمان کاری ۶۰ مترمکعب بر ساعت می باشد.اندازه پروانه های این پمپ ۲۲۰ میلیمتر بوده و در دور ۳۰۰۰ دور قابل تراش دادن نیز می باشد.فروش پمپ wkl 80/5 آسیاپمپ ایرانیان با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت آنلاین یا حضوری در ایذه و ایلام امکان پذیر می باشد.

قیمت پمپ Wkl 65 با شاسی و گیربکس پشت تراکتوری جنوب کشور

از دیگر روش های آبیاری کشاورزی و آبرسانی به باغات و مزارع استفاده از پمپ پشت تراکتوری می باشد.بسته به اینکه کشاورز می خواهد چگونه آبیاری کند معمولا نوع پمپ تغییر پیدا می کند.پمپ های پشت تراکتوری با شاسی و گیربکس ۱/۳ با پمپ های طبقاتی برای تراکتورهای مدل فرگوسن و رومانی ساخته می شوند.

البته برای پمپ پشت تراکتوری wkl 65 تراکتورهای باغی با قدرت ۴۷ اسب بخار نیز پاسخگو هستند.پمپ آب فشار قوی wkl 65 پشت تراکتوری معمولا برای آبیاری بارانی و قطره ای استفاده می شود که آبدهی آن ۳ اینچ می باشد.

این پمپ ها در ۱۱ طبقه با دور ۱۵۰۰ دور و در ۵ طبقه با ۳۰۰۰ دور کار می کنند.معمولا از Wkl 65/4 تا Wkl 65/11 را با گیربکس ۱/۳ و از Wkl 65/2 تا Wkl 65/4 با گیربکس ۱/۶ کوپله می شود.قیمت پمپ پشت تراکتوری wkl 65 در مدل های مختلف از ۳۴/۰۰۰/۰۰۰ تا ۴۶/۰۰۰/۰۰۰ می باشد.

پمپ wkl 80/4 مشخصات فنی + بازار پمپ طبقاتی در اردبیل

پمپ های طبقاتی مصارف مختلفی داشته که می توانند با متریال مختلف تولید شوند.این پمپ ها برای انتقال آب تمیز استفاده می شود.در صورتی که سنگ ریزه یا درات جامد وارد پمپ شود پمپ از کار می افند و به اصطلاح قفل می شود.

در قسمت مکش که لوله نصب می شود باید حتما یک شیر یکطرفه یا سوپاپ به انتهای لوله متصل باشد تا ذرات و آشغال و پلاستیک وارد پمپ نشود.پمپ wkl 80/4 دارای ورودی ۴ اینچ و خروجی ۳ اینچ می باشد.ارتفاع آبدهی این پمپ در نقطه راندمان کاری ۵۷ متر و حجم آبدهی آن ۶۰ مترمکعب بر ساعت می باشد.

این پمپ برای راه اندازی نیاز به الکتروموتور ۱۸٫۵ کیلووات ۱۵۰۰ دور داشته و همچنین می توان با گیربکس ۱/۳ یا ۱/۴ برای پشت تراکتوری استفاده کرد.در بازار پمپ اردبیل انواع پمپ طبقاتی wkl 80 با کیفیت بالا به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد.

فروش عمده بوش طبقه و بوش فاصله پمپ Wkl تهران

پمپ های طبقاتی از اجزای محتلفی تشکیل شده اند که بوش ها یکی از آنها هستند.در پمپ فشارقوی wkl چندین نوع بوش وجود دارد که به بوش طبقات، بوش مکش و بوش رانش و بوش بلند مکش و بوش کوتاه رانش معروف است.این بوش ها در اثر استهلاک پمپ، یا تحت فشار کار کردن پمپ یا نا هم ترازی پمپ و موتور آسیب می بینند.

قطعات یدکی پمپ های آب طبقاتی توسط شرکت های تولید کننده به صورت مستقیم تولید و ماشینکاری شده یا در بازار توسط تراشکارهایی که به صورت تخصصی قطعات یدکی پمپ آب تولید می کنند می توان خریداری کرد.البته این قطعات ابعاد استانداردی داشته که بر اساس آن می توان اصل بودن آن را متوجه شد.

در بازار پمپ آب تهران که انواع پمپ های کشاورزی و صنعتی به فروش می رسد صنایع و کارخانجات مختلف که از پمپ های طبقاتی استفاده می کنند یا فروشندگان پمپ آب برای سرویس و تعمیر پمپ آب طبقاتی نیاز به قطعات آن دارند می توانند انواع بوش طبقات و بوش فاصله و بوش مکش و رانش چدنی و استیل را از شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت عمده و قیمت مناسب خریداری کنند.

امتیاز دهید post

یک نظر در “لیست قیمت پمپ wkl 80 + فروش بدون واسطه

  1. کیانوش عباسی گفت:

    سلام ی پمپ آب میخوام که دو کیلومتر از رود خونه برام آب بزنه ارتفاع زمین از سطح رود خون نهایت سه متر می باشد موتور ۲۲اسب بخاره لطفا همکاری کنید🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *