پمپ کشاورزی

قیمت پمپ آب ۶ اینچ کشاورزی در کشور

پمپ آب ۶ اینچ حلزونی ۱ طبقه و فشار قوی طبقاتی قابلیت کوپله شدن به الکتروموتور ها و موتور های دیزلی را دارند.فروش پمپ آب ۶ کشاورزی در بازار پمپ کشور در چندین مدل رایج است.قیمت پمپ آب ۶ اینچ بستگی به هد پمپ و مقدار دبی قابل تغییر است.

لیست قیمت این پمپ ها توسط شرکت های سازنده یا نمایندگی ها قابل ارائه به عموم مشتریان می باشد.برای دریافت قیمت های روز پمپ آب با ما تماس بگیرید.

فروش بهترین پمپ آب ۶ اینچ پشت تراکتوری

پمپ آب پشت تراکتوری به موتور تراکتور کوپله می شود.عمدتا موتورهای تراکتور در ایرات چپگرد می باشند و برای کوپله کردن به پمپ آب راستگرد می توان دور آنها را با تسمه و فولی عوض کرد.چون دور موتور تراکتور ۵۴۰ دور در دقیقه می باشد برای راه اندازی پمپ نیاز است تا از گیربکس استفاده شود.

گیربکس های ۱ به ۳ و ۱ به ۶ را به پمپ متصل می کنند تا دور مورد نیاز برای آبدهی پمپ تامین شود.پمپ های پشت تراکتوری به دو صورت چپگرد و راستگرد تولید می شود.پمپ های چپگرد به دلیل هم دور بودن با موتور تراکتور و کوچک تر بودن شاسی آن بیشتر قابل توجه مشتریان می باشد.

برای خرید بهترین پمپ آب پشت تراکتوری ۶ اینچ با گروه بازرگانی الکتروپمپکو تماس بگیرید.

بورس خرید و فروش پمپ آبکشی ۶ اینچ با کیفیت

مرغوب

پمپ آبکشی به پمپی گفته می شود که بسته به نیاز مصرف کننده می تواند در دورهای مختلف،با قطر پروانه متفاوت و اندازه های گوناگون در کشور تولید می شود.بورس خرید و فروش این پمپ ها در بازارهای اینترنتی در دو سال گذشته به شدت رایج شده است.

تامین کننده ها،تولید کنندگان و فروشندگان پمپ آب به دلیل سهولت در امر مشاوره و خرید و فروش، محصولات خود را در سایت فروشگاهی فرار داده اند.مشتریان از سراسر کشور بدون جاجایی فیزیکی می توانند به شکلی ساده و راحت پمپ مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان تهیه کنند.

عامل فروش پمپ انتقال آب کشاورزی و صنعتی

پمپ های صنعتی و کشاورزی در ایران مصارف زیادی دارد.در کشاورزی مسئله انتقال آب در بین دو نقطه و آبیاری بارانی و قطره ای، اهمیت استفاده از پمپ های سانتریفیوژ مشخص می شود.در بخش صنعتی می توان به کارخانه های غذایی،پالایشگاهها،صنایع نساجی،رنگ سازی،معادن،کارخانجات سنگبری و سرامیک سازی اشاره کرد که از پمپ های جنبشی یا گریز از مرکز استفاده می کنند.

نحوه کارکرد این پمپ ها به این صورت است که مایع از چشمه مکش داخل پوسته پمپ شده و بوسیله پره های پروانه و نیرویی که به آن وارد می شود و بسته به چپگرد یا راستگرد بودن پمپ در آن جریان می یابد.

شرکت الکتروپمپکو عامل فروش انواع پمپ های صنعتی و کشاورزی در مدلهای مختلف افقی و عمودی می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

امتیاز دهید post