پمپ کشاورزی, مقالات

مرکز فروش پمپ خودمکش تولید داخل بدون واسطه

در بین پمپ های گریز از مرکز پمپ هایی وجود دارند که با نیروی گریز از مرکز کار می کنند اما یکبار بیشتر نیاز به هواگیری ندارند.این پمپ ها پمپ خودمکش می باشد.فروش پمپ خودمکش که توسط مهندسین خلاق کشور بومی سازی شده و در کشور تولید می شود توسط نمایندگی فروش پمپ های آبرسانی بدون واسطه در کشور به فروش می رسد.برای اطلاع از قیمتها با ما تماس بگیرید.

فروش پمپ خودمکش

پمپ خودمکش چیست؟ | موارد کاربرد آنها

پمپ خودمکش پمپی است که با نیروی گریز از مرکز کار می کند و دارای محفظه حلزونی دوبل می باشد که آب و هوا در آن با هم ترکیب شده و پس از گردش در ساختمان پمپ هوا خارج شده و آب درون خط مکش به واسطه خلاء ایجاد شده بالا آمده و وارد چشمه پروانه می شود.سپس با گردش پروانه آب به سمت خروجی پمپ هدایت می شود.

پمپ های خودمکش کاربردهای زیادی در بخش صنعتی و کشاورزی دارند.از این پمپ ها به عنوان پمپ لجن کش هم استفاده می شود.هم چنین در بخش کشاورزی برای انتقال آب به مزارع و پر کردن منابع آبی و در سایت پرورش شیلات از این پمپ استفاده می شود.برای تخلیه معابر از آب باران پمپ سوپاپ سرخود گزینه مناسبی می باشد.پروانه این پمپ ها نیمه باز است و دلیل انتقال آب و لجن نیز همین می باشد.

فروش اینترنتی پمپ خودمکش 6 اینچ برای آب و فاضلاب

فروش پمپ خودمکش

در شرکت آب و فاضلاب برای تخلیه فاضلاب های شهری از ترجیحا از پمپی استفاده می کنند که یکبار نیاز ه هواگیری داشته باشد و بتواند آب و لجن را با هم پمپ اژ کند.پمپ های خودمکش بهترین گزینه برای انجام این کار می باشند.رایج ترین مدلی که استفاده می شود پمپ خودمکش 6 اینچ می باشد که برای تخلیه فاضلاب بر روی شاسی چرخ دار نصب می شود و با نیروی 40 تا 50 اسب بخار کار می کند.

برای تهیه این پمپ به صورت اینترنتی به وب سایت شرکت آسیاپمپ ایرانیان مراجعه کرده و با ارسال فرم سفارش یا تماس با واحد فروش سفارش خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنید.

بورس خرید پمپ خودمکش آنلاین 4 اینچ در کشور

فروش پمپ خودمکش

از دیگر پمپ هایی که تقاضا برای خرید آن زیاد است پمپ خودمکش 4 اینچ است که کاربرد آن در بخش قبلی گفته شد.نیروی مورد نیاز برای راه اندازی این پمپ بستگی به هد و دبی بین 10 تا 15 اسب در دور 1450 می باشد.این پمپ نیز در دو مدل استیل و چدن تولید شده و مشتریان می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری برای خرید پمپ خودمکش 4 اینچ اقدام کنند.

امتیاز دهید post