پمپ کشاورزی, مقالات

مرکز پخش پمپ آب طبقاتی wkl زیر قیمت تولیدکننده

پمپ آب طبقاتی در مصارف کشاورزی و صنعتی جهت افزایش فشار آب در سیستم آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرند.این پمپ ها چند پروانه بوده و در اندازه ۱ تا ۶ اینچ تولید می شوند.البته پمپ های طبقاتی عمودی مصل پمپ شافت و غلاف و پمپ شناور نیز در بازار موجود است که برای چاه های عمیق و نیمه عمیق استفاده می شود.پمپ های طبقاتی wkl که بیشترین میزان تقاضا را در بازار دارد از طریق فروشگاه های آنلاین زیر قیمت کارخانه عرضه می شود.

پمپ آب طبقاتی چیست؟ | ۶ نکته برای نصب و راه اندازی آنها

پمپ های طبقاتی از یک محور فولادی و چندین پروانه و بوش طبقاتی و بوش محور و پروانه و دیفیوزر و طبقات و پیچ بست طبقات تشکیل شده است.محور این پمپ از دو طرف توسط بلبرینگ و رولبرینگ محافظت شده و روانکاری آن با گریس انجام می شود.کاربرد پمپ های طبقاتی در کشاورزی و صنعت به دلیل راه اندازی ساده و کارایی بالا بسیار وسیع است و در صنایع مختلف صنعتی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

اما نکاتی که برای نصب و راه اندازی این پمپ ها لازم است بدانید در زیر به آن اشاره می کنیم.

  1. پمپ و موتور حتما باید روی فوندانسیون محکم قرار بگیرند تا میزان لرزش و ارتعاش به حداقل برسد.
  2. در هنگام حمل و نقل پمپ باید مطابق با روشی که در کاتالوگ سازنده آمده عمل کرده و از وصل کردن طناب به فلنچ بالای پمپ و حلقه بالای الکتروموتور خودداری کنید.
  3. از آب بندهای پمپ که به صورت نخ گرافیتی می باشند بازدید کنید.
  4. اگر آب بندی پمپ به صورت سیل گذاری شده باشد نباید قبل از هواگیری حتی به صورت آزمایشی نیز راه اندازی شود.
  5. روانکاری بلبریمگ ها باید به موقع انجام شود و مقدار گریشس برای هر باتاقان ۱۰ الی ۲۰ گرم می باشد.
  6. گریس باتاقان غلتشی معمولا بعد از هر ۱۰۰۰ ساعت کار تعویض می شود.این زمان بستگی به تعداد ساعات کارکرد پمپ بوده و متغیر است.

فروش پمپ طبقاتی کشاورزی وکائل در زنجان

پمپ های طبقاتی در آبیاری تحت فشار بارانی و قطره ای گزینه بسیار مناسبی می باشند که نیروی محرکه آنها توسط دینام برقی سه فاز، موتور دیزل و همچنین به عنوان پمپ های فشارقوی پشت تراکتوری راه اندازی می شوند.پر فروش ترین پمپ های طبقاتی در بازار پمپ آب کشور پمپ های WKL 65 ، WKL 80 ، WKL 100  می باشند.پمپ های طبقاتی با افزایش فشار در سیال آنرا در مسیرهای طولانی جابجا می کنند.فروش این پمپ ها در زنجان به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب توسط فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

تهیه پمپ آب پشت تراکتوری فشارقوی طبقاتی در یاسوج

نبود برق یا محدودیت آمپر در بسیاری از مناطق کشور کار آبرسانی به مزارع کشاورزی را برای کشاورزان دچار چالش کرده است.اما مزیتی که پمپ های گریز از مرکز طبقاتی دارند این است که می توان با استفاده از گیربکس ۱ به ۳ پشت تراکتوری آنها بوسیله تراکتور راه اندازی کرد و همان راندمان را از پمپ دریافت کرد.معمولا پمپ های Wkl 65 ، WKL 80 و WKL 100 به عنوان پمپ پشت تراکتوری استفاده می شود.به دلیل اینکه گیربکس ها محدودیت انتقال قدرت دارند.تهیه انواع پمپ های پشت تراکتوری طبقاتی در یاسوج به صورت غیر حضوری برای مشتریان فراهم شده است.

نمایندگی فروش پمپ های wkl طبقاتی استیل نگیر در کشور

پمپ های استیل طبقاتی که متریال آن تماما استیل ۳۱۶ یا استیل نگیر بوده و آب بندی آن بسته به نوع سیال می تواند نوار گرافیتی یا سیل مکانیکی باشد در کشور توسط صنایع پمپ سازی تولید می شود.قیمت پمپ های استیل فشار قوی wkl در مقایسه با پمپ های مشابه چدنی بسیار بالاتر بوده و طول عمر بیشتری هم دارند.این پمپ ها دارای پروانه و دیفیوزر و بوش ومحور استیل بوده تا ضد خورندگی باشد و در صنایع غذایی و نیروگاه های آب و برق مورد استفاده قرار گیرد.

امتیاز دهید post