مقالات

نحوه خرید و قیمت پمپ آب کشاورزی ۸ اینچ

قیمت پمپ آب کشاورزی ۸ اینچ در بازار پمپ آب که در چندین مدل مختلف با حجم آبدهی و فشار متفاوت تولید می شود تقریبا بین ۱۳ تا ۱۶ میلیون می باشد.این پمپ ها به پمپ تنبل در بازار شناخته می شوند و برای انتقال آب به مزارع کشاورزی در مسافت های کوتاه از آن استفاده می شود.

بهترین راه خرید انواع پمپ آب ۸ اینچ حلزونی با کیفیت با مارک های معتبر خرید از وب سایت نمایندگی فروش یا مراجعه حضوری به دفاتر فروش کارخانه می باشد.به این صورت که هم پمپ آب با کیفیت خریداری کرده و هم از تخفیف بهتری برخوردار می شوید.

قیمت پمپ آب ۶ اینچ فشارقوی با الکتروموتور سه فاز اصفهان

پمپ آب ۶ اینچ فشار قوی برای مصارف انتقال آب به پمپی گفته می شود که می تواند حجم زیادی از آب را به صورت یکنواخت به نقطه مورد نظر با حفظ فشار لازم برساند.پمپ آب طبقاتی افقی این کار را انجام می دهد.پمپ فشار قوی wkl 150 برای مصارف صنعتی و کشاورزی کاربرد فراوان دارند.

این پمپ ورودی ۸ اینچ و خروجی ۶ اینچ داشته و وزن آن بین ۶۳۷ تا ۱۲۰۳ کیلوگرم می باشد.مقدار آبدهی آن در نقطه راندمان کاری ۲۸۰ مترمکعب بر ساعت و ارتفاع آبدهی آن بین ۴۳ تا ۲۶۰ متر می باشد.اما از آنجایی که این پمپ ها معمولا در پروژه های دولتی استفاده می شود از الکتروموتورهای سه فاز برای راه اندازی آن استفاده می کنند.قیمت این پمپ ها در سال جاری متغیر بوده و برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

فروش پمپ ۱۰ اینچ حلزونی عمده افغانستان و عمان

پمپ اتا بزرگ یک مدل از پمپ های حلزونی است که در کشورهای همسایه ایران به دلیل وجود آب های سطحی و رودخانه های پر آب و کشاورزی سنتی و داشتن آبیاری غرقابی به وفور استفاده می شود.این پمپ ها در دو دسته پمپ کم فشار و فشار قوی تقسیم می شوند.

پمپ آب ۱۰ اینچ کم فشار در مدل پمپ اتا بزرگ ETA 250-29 و پمپ آب فشار قوی ۱۰ اینچ در مدل ETA 250-40 و ETA 250-50 جای می گیرند.قیمت این پمپ ها به صورت عمده و به شکل صادراتی با قیمت روز دلار محاسبه شده و حمل و نقل آن برای مشتریان خارجی مقرون به صرفه می باشد.این پمپ ها توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان در افغانستان و عمان با قیمت ارزان به فروش می رسد.

قیمت پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ + نحوه راه اندازی انواع آن

پمپ آب کشاورزی ۴ اینچ شامل مدل های مختلفی می شود که برای مصارف آبیاری سنتی و تحت فشار از آن استفاده می شود.پمپ های ۴ اینچ با متریال چدن خاکستری تولید شده و برای انتقال آب های معمولی است و در صورتیکه آب شوری یا خورندگی داشته باشد باید متریال آن را به فولاد ضد زنگ تغییر داد.

آب بندی این پمپ ها نیز به صورت پیش فرض از نخ نسوز می باشد و در صورت سفارش مشتری یا شرایط شیمیایی سیستم پمپاژ می توان از آب بندی مکانیکی هم استفاده کرد.این پمپ ها با الکتروموتور ۳ فاز از ۱۱ کیلووات تا ۴۵ کیلووات با دور ۱۴۵۰ دور کوپله می شوند.همچنین با موتور دیزلی و پشت تراکتور هم نصب می شوند.

نحوه راه اندازی این پمپ ها بدین صورت است ابتدا اتصالات مکش و رانش به پمپ وصل می شود و بعد هواگیری انجام می شود.به این صورت که آب از بالاترین نقطه به پمپ ریخته می شود و پمپ و لوله مکش باید پر از آب شود و موقعی که هواگیری انجام شد پمپ استارت می شود.همچنین پیچ قسمت عینکی باید هم زمان به قدری شل شود که آب چکه چکه بیاید.

قیمت پمپ آب کشاورزی ۶ اینچ + فروش ارزان قیمت ماهشهر و بهبهان

در جنوب کشور عمدتا روش آبیاری به صورت سنتی و غرقابی است.به همین جهت از پمپ های حلزونی با فشار و حجم آّدهی بالا استفاده می کنند.قیمت پمپ های ۶ اینچ که در مقدار فشار و آبدهی با هم تفاوت دارند در طیف ۱۲ تا ۴۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

این پمپ برای نصب در پشت تراکتور در ماهشهر و بهبهان رواج زیادی دارد و دلیلش هزینه تمام شده پایین تر آن نسبت به پمپ گیربکسی حلزونی می باشد.پمپ آب ۶ اینچ پشت تراکتوری تسمه ای در ماهشهر و بهبهان با کیفیت بالا توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رسد.برای مشاوره و خرید با وحد فروش تماس بگیرید.

قیمت پمپ آب ۳ اینچ برقی فشار قوی بارانی فارس و یاسوج

در بخش کشاورزی نوع دیگری آبیاری تحت عنوان آبیاری تحت فشار بارانی وجود دارد که نیازمند پمپ فشار قوی ۳ اینچ می باشد که با نام تجاری پمپ فشار قوی wkl  در بازار پمپ آب فارس و یاسوج خرید و فروش می شود.این پمپ ها برای آبیاری بارانی با ایجاد فشار مناسب استفاده می شوند و در چندین مدل مختلف که برای این مورد قابل استفاده می باشند تولید می شوند.

پمپ آب wkl 80/4 تا wkl 80/10 که با الکتروموتورهای سه فاز ۱۸٫۵ تا ۴۵ کیلووات ۱۴۵۰ دور موتوژن یا جمکو یا برندهای معتبر چینی کوپله می شوند و قادرند بین ۳ تا ۴ اینچ آب پر فشار بستگی به مسیر و ارتفاع در انتهای مسیر در سیتم های آبپاش بارانی تحویل دهند.

قیمت این پمپ ها با مارک مختلف متغیر است و نوسان قیمت بالا در سال جاری باعث شده تا شرکت های پمپ سازی و نمایندگی های فروش پمپ آب این محصولات را با قیمت رقابتی و ضمانت اصل بودن کالا در بازار عرضه کنند.

تامین کننده عمده قطعات یدکی پمپ حلزونی با کیفیت بالا و قیمت ارزان

یکی از مشکلات فروشندگان و توزیع کنندگان پمپ آب تامین قطعات اصلی و با کیفیت پمپ آب حلزونی می باشد.در بازار کارگاه های متفرقه و سازندگان پمپ آب کوچک برخی از این قطعات را به صورت رندومی تولید می کنند.اما قطعاتی که در پمپ سازی پمپیران و آسیاپمپ ایرانیان و اطلس پمپ و سهند پمپ و آبروان استفاده می شود تماما قطعات استاندارد بوده و هر کدام به صورت جداگانه قیمت گذاری می شود.

این قطعات با دو جنس چدن و استیل بگیر و نگیر تولید می شوند.در پمپ های حلزونی اتا از بوش استیل بگیر ۴۲۰ استفاده می شود.همچنین از محور فولاد ck45 و از پروانه چدنی استفاده می شود.محفظه حلزونی این پمپ ها نی از جنس چدن خاکستری بوده و برای مصارف مختلف صنعتی چناچه نیاز باشد از قطعات استیل و برنز نیز استفاده می شود.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان تامین کننده عمده قطعات اصلی پمپ حلزونی در کشور با کیفیت بالا و قیمت ارزان می باشد و خریداران و فروشگاه های پمپ فروشی می توانند برای خرید این قطعات با واحد فروش شرکت تماس بگیرند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *