پمپ کشاورزی

نمایندگی فروش پمپ آبروان تولید کننده پمپ سانتریفیوژ

شرکت پمپ سازی آبروان تولید کننده پمپ سانتریفیوژ در کشور می باشد که پمپ های کشاورزی و آبرسانی طرح پمپیران را با بالاترین کیفیت عرضه می کند.شرکت آسیاپمپ ایرانیان نمایندگی رسمی فروش پمپ آبروان در اصفهان و تهران می باشد که تمام محصولات این شرکت را با قیمت مناسب به صورت عمده و جزیی در اختیار همکاران و مشتریان قرار می دهد.

چنانچه خریدار انواع پمپ آب با برند آبروان در اصفهان،تهران،اهواز،کرمانشاه،سنندج،شهرکرد،مازندران و سمنان هستید با کارشناس فروش نمایندگی تماس بگیرید.

تولید کننده پمپ سانتریفیوژ

فروش پروانه و محفظه پمپ حلزونی و فشار قوی با قیمت عمده

تولید کننده پمپ سانتریفیوژ

علاوه بر پمپ های آبرسانی که فروش بالایی در بازار پمپ کشور دارد،قطعات یدکی این پمپ ها به خصوص پروانه،دیفیوزر،محفظه و شافت آن از پر فروش ترین محصولات هستند.خریداران این قطعات عمدتا همکاران و عمده فروشان و شرکت های مونتاژ کار پمپ می باشند.شرکت آسیاپمپ ایرانیان تامین کننده قطعات پمپ گریز از مرکز و پمپ فشار قوی wkl می باشد که با قیمت فوق العاده مناسب به مشتریان ارائه می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

نحوه عملکرد پمپ های سانتریفیوژ حلزونی

پمپ آب سانتریفیوژ از محبوب ترین پمپ های انتقال آب در جهان می باشد.طرز کار این پمپ ها با نیروی گریز از مرکز می باشد.این پمپ ها به دو صورت آببندی می شوند.

  • پکینگ
  • مکانیکال سیل

تمام سازنده ها به صورت پیش فرض پمپ ها را با پکینگ یا آببند گرافیتی آببندی می کنند و بنا به درخواست مشتری از سیل مکانیکی استفاده می شود.سیال وقتی ازچشم پروانه وارد پمپ می شود توسط پره ها به گردش در می آید و در محفظه پمپ شروع به حرکت می کند.انرژی منتقل شده به سیال توسط پره ها در برخورد با دیواره محفظه به انرژی فشار تبدیل شده و از نازل خروجی بیرون می رود.

پمپ ها برای انتقال سیال نیاز به محرک دارند که این نیرو وسط الکتروموتور یا موتورهای درون سوز یا گازوییلی تامین می شود.پمپ های گریز از مرکز افقی به صورت استاندارد تا عمق ۶ متری مکش می کنند و بسته به قطر پروانه و دور موتور ارتفاع مختلفی را پوشش می دهند.

شرکت تولید کننده پمپ سانتریفیوژ فشار قوی با بهترین کیفیت

تولید کننده پمپ سانتریفیوژ

در بازار پمپ آب کشور مشتریان به این فهم رسیده اند که پمپی که خریداری می کنند باید کیفیت مناسبی در طول زمان از خود نشان دهد و صرفا قیمت پایین پمپ دلیل بر خرید بهتر نیست.پمپ ارزان پمپی است که هزینه های تعمیر و نگهداری آن در بازه زمانی ۵ تا ۱۰ ساله به شدت کاهش یابد و کاربر بتواند با خیال راحت از سیستم پمپاژ بالاترین بهره را ببرد.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان تولیدکننده پمپ سانتریفیوژ و نماینده فروش برندهای معتبر در کشور اماده همکاری با شرکت ها،ارگانها و مستریان گرامی در سراسر کشور می باشد.پمپ های ارائه شده توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان دارای یکسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.برای خرید اینترنتی پمپ آب کشاورزی همین حالا با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *