پمپ کشاورزی

نمایندگی فروش پمپ های wkl پمپیران در کشور

قیمت پمپ فشار قوی cv200

شرکت پمپیران از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع پمپ های آبرسانی و انتقال سیال در ایران است.این شرکت با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و کارخانه ای مجههز به دستگاه های پیشرفته به ساخت پمپ مشغول است.یکی از محبوبترین محصولات این شرکت پمپ های wkl پمپیران می باشد.

این مرکز با فروش تخصصی انواع پمپ طبقاتی پمپیران به عنوان نماینده فروش پمپ های گریز از مرکز در شهرهای مختلف فعالی می کند.برای دریافت لیست قیمت و سفارش پمپ با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید.

پمپ فشار قوی wkl چیست؟

پمپ طبقاتی دارای چندین طبقه می باشد که پروانه ها به صورت سری بسته شدند به طوری که محفظه رانش هر پمپ به مجرای مکش پمپ بعدی متصل است.به دلیل اینکه پروانه ها به صورت سری بسته شدند فشار تولید شده در آنها با هم جمع شده و برابر مجموع ارتفاع طبقات است.

این پمپ ها بر روی شاسی نصب می شود و در اصطلاح به پمپ زمینی هم شهرت دارد و برای راه اندازی قابل کوپل شدن با الکتروموتور و موتور دیزل را نیز دارد.

صادرات پمپ های wkl پمپیران به کشورهای منطقه

در ایران به دلیل پایین بودن سطح آب از پمپ های گریز از مرکز افقی به شکل هوشمندانه تری استفاده می شود تا بتوان حداکثر راندمان را از آن گرفت.در کشورهایی نظیر روسیه،ارمنستان و ترکیه که سطح آب بالاتر است بازار پمپ های wkl داغ داغ است.

این کشورها خواهان پمپ های فشار قوی با قیمتی مناسب هستند و مایلند با شرکت های تولید کننده پمپ به صورت مستقیم کار کنند.از این رو فرصت بسیار خوبی برای صادرات انواع پمپ گریز از مرکز طبقاتی به بازارهای بین المللی وجود دارد که شرکت پمپیران محصولات خود را در برخی از بازارهای جهانی فروخته است.

فروشگاه تامین قطعات یدکی پمپ های فشار قوی پمپیران

از آنجا که تقاضا برای خرید و فروش پمپ های آب با برند پمپیران به شدت بالاست،به همان میزان هم خرید و فروش لوازم یدکی پمپ های فشار قوی در بورس می باشد.قطعات یدکی پمپ های فشار قوی شامل

  • پروانه
  • دیفیوزر
  • شافت
  • مکانیکال سیل
  • حلزونی پمپ می باشد. برای خرید قطعات یدکی پمپ های فشار قوی با قیمت ارزان با ما تماس بگیرید.

مرکز فروش پمپ های فشار قوی پمپیران در جنوب کشور

یکی از مسئله های مهم برای خریداران همیشه موضوع قیمت بوده است ه طوریکه شرکتی که بتواند پمپ آب را با کیفیت رو به رشد و قیمت تقریبا ثابت تولید کند می تواند حجم زیادی از بازار داخل را در دست بگیرد.

از آنجا که مصرف پمپ فشار قوی در جنوب کشور هم در بخش کشاورزی و هم در صنایع مختلف زیاد است،این مرکز با ایجاد سیستم فروش مستقیم،برای خریداران این امکان را فراهم کرده تا بتوانند پمپ فشار قوی پمپیران را بدون صرف هزینه های اضافی در سریعترین زمان ممکن تهیه کنند.

امتیاز دهید post