پمپ کشاورزی

واحد فروش پمپ اتا در کشور

پمپ یک ایزار مکانیکی است که با هدف جا به جا نمودن سیالات استفاده می شود. پمپ ها بسیار متنوع هستند و در صنایع مختلف به کار برده می شوند. الکتروپمپ سانتریفیوژ که به دلیل شباهتی که به حرف یونانی اتا دارند به نام پمپ اتا معروف هستند. در این مقاله درباره واحد فروش پمپ اتا در کشور و عوامل تاثیر گذار بر قیمت این کالا صحبت خواهیم کرد. همچنین اگر می خواهید انواع پمپ و کاربرد آن ها را بشناسید با ما همراه شوید. 

قیمت خرید پمپ اتا در بازار

پمپ ها با هدف جا به جایی انواع مایعات ساخته شدند. به طور کلی سه دسته از پمپ ها یعنی پمپ های گرانشی، پمپ های بالا برنده مستقیم و پمپ های جا به جایی در بازار وجود دارند. این تقسیم بندی بر اساس نحوه انتقال مایعات انجام شده است. 

از پمپ ها در صنایع مختلف استفاده می شود. پمپ های آبرسان، پمپ های بنزین اتومبیل ها، پمپ های آتش نشانی، پمپ های تعمیر کشتی ها، پمپ های فاضلاب، پمپ های کوچک برای باد کردن دوچرخه، پمپ تایر خودرو و موتور سیکلت بعضی از کاربرد های پمپ می باشند. 

بر اساس انرژی که از پمپ به سیال منقل می شود پمپ ها را به دو بخش پمپ های دینامیکی و پمپ های جا به جایی مثبت تقسیم می کنند.
در پمپ های دینامیکی انرژی به صورت دائمی به سیال منتقل می گردد. اما در پمپ های جا به جایی مثبت انرژی به صورت قطع و وصلی به سیال وارد می شود.
پمپ های گریز از مرکز و جریان محوری جژء دسته پمپ های دینامیکی هستند. پمپ های دوار و پمپ های رفت و برگشتی نیز در دسته پمپ های جا به جایی مثبت قرار گرفته اند. 

پمپ اتا یا سانتریفیوژ از قانون گریز از مرکز پیروی می نماید تا فشار جریان را افزایش داده و سیالات در لوله ها را انتقال دهند. 

قیمت پمپ اتا به عوامل گوناگونی بستگی دارد. جنس مواد اولیه، کیفیت پمپ، برند سازنده، فشار کارکرد، نوع پمپ، فاصله تا محل فروش، نحوه کاربری، ابعاد پمپ، میزان آبدهی، نوع عرضه، توان مصرفی، تعداد پروانه های پمپ، طبقه های پمپ، نوع فاز برق و بسیاری موارد دیگر تعیین کننده قیمت پمپ های اتا می باشند. 

در هنگام خرید پمپ اتا و تجهیزات آبیاری بارانی باید به همه فاکتور هایی که بر روی نرخ آن موثر هستند توجه نمود تا بر اساس بودجه ای که برای تهیه این گونه از کالا در نظر گرفته اید فرایند خرید خود را برنامه ریزی نمایید. 

نمایندگی فروش پمپ اتا در تهران

پمپ ارزان و با قیمت های بسیار استثنایی در نمایندگی فروش پمپ اتا در این سایت عرضه می شود. 

انواع پمپ های گریز از مرکز و دورانی در گونه های صنعتی و خانگی و در ابعاد بزرگ و کوچک در این شعبه وجود دارند و بنا به درخواست مشتریان به تهران و سایر شهر های ایران ارسال می گردد. 

انواع پمپ های فشار قوی را بشناسید

انواع پمپ های فشار قوی را بشناسید

پمپ ها دارای فشار کاری متفاوت هستند. از لحاظ فشار کار کرد پمپ ها به سه دسته پمپ های فشار ضعیف، پمپ های فشار متوسط و پمپ های فشار قوی دسته بندی می شوند. 

پمپ های فشار قوی انواع گوناگونی دارند. پمپ های سانتریفیوژی یکی از نمونه های پمپ های فشار قوی است. این پمپ ها قادر هستند که آب را تا ارتفاع بیش از ۳۰۰ متر هدایت نمایند. همچنین آبدهی این پمپ ها بسیار زیاد و در محدوده ۲ متر مکعب تا ۱۰۰۰ متر مکعب در ساعت قرار دارد.
پمپ های فشار قوی قادر می باشند که دمای سیالات از ۱۰- تا ۱۱۰ درجه سلسیوس را تحمل نمایند. قطر خروجی این پمپ ها در رنج ۳۰ تا ۲۰۰ میلی متر است. 

از پمپ های فشار قوی استفاده های فراوانی می شود. پمپ تغذیه کننده دیگ های بخار، بوستر پمپ ها، پمپ های آبیاری و کشاورزی، پمپ های آتش نشانی، پمپ های صنعتی و پمپ های کندانس برخی از انواع پمپ های فشار قوی هستند. 

سازنده بهترین پمپ های اتا در کشور

سازنده بهترین پمپ های اتا در کشور

تولید پمپ اتا که یکی از پمپ های بسیار پر کاربرد است، در ایران توسط بهترین سازنده این پمپ صورت می پذیرد.
بهترین پمپ اتا که در کشور تولید می شود مزیت های زیادی دارد. برخی از این مزیت ها عبارت اند از:
روش تولید این نوع پمپ ها بسیار ساده است؛ محفظه و جنس پروانه آن ها بسیار متنوع است؛ هزینه های نگهداری از آن ها بسیار پایین می باشد؛ دارای قیمت مناسبی هستند؛ فشاری که توسط آن ها ایجاد می شود یکنواخت است؛ در دور های بالا کار می کنند؛ عملکرد ان ها متغیر است؛ قابل اتصال به موتور های برقی هستند. 

واحد های فروش پمپ اتا با قیمت مناسب

واحد های فروش پمپ اتا با قیمت مناسب

این واحد در بر گیرنده واحد های فروش پمپ اتا با قیمت مناسب می باشد.
انواع پمپ های اتا با مناسب ترین قیمت را می توان در این واحد به دست آورد.

جنس های گوناگونی برای ساخت پمپ ها به کار می رود. چدن، آهن، فولاد های کربنی، فولاد های ضد زنگ سخت، فولاد های ضد زنگ مارتنیستی و فولاد کروم دار برخی از متریال هایی هستند که برای ساخت انواع پمپ های اتا به کار می روند. 

پمپ ها بر اساس منحنی ها و فاکتور های مختلفی توسط کارخانه سازنده معرفی می شوند. تولید کنندگان با کاتالوگ هایی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهند نحوه عملکرد پمپ ها را معرفی می نمایند.
منحنی های دبی و فشار، منحنی توان مصرفی پمپ، منحنی ارتفاع مکش مثبت خالص، منحنی راندمان و نقطه عملکرد پمپ برخی از مشخصاتی هستند که توسط سازندگان در اختیار خریداران قرار می گیرد. 

مرکز پخش انواع پمپ اتا در ایران

مرکز پخش انواع پمپ اتا در ایران

خرید عمده از توزیع کنندگان اصلی پمپ مزیت هایی مانند خرید محصولات اورجینال و با قیمت مناسب را در بر دارد. قیمت کالا به صورت عمده در بعضی مواقع حتی نصف قیمت همان کالا در بازار های رایج می باشد.
بنابر این خریداران با خرید کلی کالا ها علاوه بر این که از کیفیت محصولات و معتبر بودن برند آن ها مطمئن هستند می توانند با قیمت های بسیار پایین اقدام به خرید اقلام مورد نیاز خود نمایند. 

انواع مختلف از پمپ های سانتریفیوژی در مرکز پخش عمده پمپ اتا در ایران عرضه می شود. 

برای راهنمایی در مورد خرید انواع پمپ های اتا، قیمت این محصولات، ضمانت نامه خرید کالا، خدمات پس از فروش و سایر سوالات خود درباره این کالا ها با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل نمایید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *