مقالات

پمپ آب شور دریایی اتا بزرگ ارزان قیمت + فیلم

پمپ آب شور دریایی اتا بزرگ به پمپی اطلاق می شود که برای انتقال آب شور دریا یا سیالات با خورندگی استفاده می شود.این پمپ ها در سایزهای ۸ تا ۱۲ اینچ ساخته می شود و برای انتخاب این پمپ ها باید به دقت به شرایط سیستم پمپا دقت کرد.این پمپ ها در کشور توسط صنایع پمپ سازی با متریال استیل و برنز طراحی و ساخته می شود.

خرید انواع پمپ آب شور سایز بزرگ از نمایندگی های فروش و یا شرکت های پمپ سازی باعث می شود که پمپ آب حلزونی اصل را با کیفیت بالا و قیمت پایین تر نسبت به بازار تهیه کنید.قیمت انواع پمپ های اتا بزرگ سفارشی برای مصارف خاص را از واحد فروش جویا شوید.

نحوه انتخاب پمپ آب شور دریایی + قیمت

برای انتخاب پمپ آب شور دریا که بتوان در مقابل خورندگی و ساییدگی آب شور مقاومت کند باید متریال فولاد ضد زنگ برای قسمت هایی که با آب درگیر است را انتخاب کرد.نوع سیال و همچنین دمای آن و شرایطی که پمپ و موتور در آنجا نصب می شود بسیار حائز اهمیت است.

از طرفی عوامل دیگری در انتخاب پمپ آب شور تاثیر دارذ.طول مسیر و اختلاف ارتفاع در مزارع کشاورزی و مقدار هد و دبی مصرفی و در مصارف صنعتی مقدار فشار مورد نیاز برای تامین سیستم های تسویه یا انتقال آب از مواردی است که در انتخاب پمپ موثر است.

قیمت پمپ آب شور بر اساس اندازه و نوع آب بندی پمپ و همچنین متریال پمپ و شرایط فیزیکی و شیمیایی سیال تعیین می شود.در بازار پمپ آب انواع قیمت ها به صورت دست دوم به مشتری داده می شود، اما خرید مستقیم از تولید کننده پمپ های آب شور می تواند باعث تفاوت قیمت فاحش بین قیمت اصلی با قیمت بازار باشد.

فروش پمپ آب دریا اتا بزرگ با کیفیت بالا بوشهر و اهواز

پمپ آب که مخصوص انتقال سیالات خورنده باشد جزو پمپ های سفارشی محسوب شده و قیمتش نیز از پمپ های چدنی بالاتر است.اما این تفاوت قیمت دلیل داشته و دلیل آن استفاده از متریال فولاد ضد زنگ با آلیاژهای استیل نگیر و آلومینوم برنز می باشد.

در مورد پروانه پمپ اتا بزرگ برای پمپاژ آب دریا از جنس آلومینیوم برنز یا برنج سخت یا استیل ۳۱۶ و ۳۰۴ استفاده می شود.در بین این موارد آلومینیوم برنز یکی از جنس های متداول برای انتخاب پروانه پمپ می باشد.مقاومت در برابر خوردگی،اکیداسیون پایین در دماهای بالا و واکنش پذیری کم با آب دریا باعث شده تا عمدتا پروانه پمپ های ۱۰ اینچ و ۱۲ اینچ از همین جنس انتخاب شود.فروش این پمپ ها با کیفیت مناسب در بوشهر و اهواز که عمدتا از این پمپ ها برای پرورش میگو استفاده می کنند توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.

تامین کننده پروانه برنج سخت و آلومینیوم برنز پمپ ۱۰ اینچ و ۱۲ اینچ

سوالی که در ذهن مشتریان و حتی فروشندگان پمپ آب ایجاد می شود این است که تفاوت بین پروانه از جنس برنج سخت با پروانه آلومینیوم برنز چیست؟

برنز نسبت به برنج دارای سختی بیشتری بوده و مقاومت بهتری در برابر خوردگی دارد و این سختی باعث شده که شکل پذیری و تراشکاری آن نسبت به برنج سخت تر و زمان بیشتری را ببرد.مهمترین موضوع این است که بدانید قیمت،وزن و رنگ هر کدام از این فلزات در قیمت گذاری آن موثر است.

به همین دلیل برنز از برنج سنگین تر بوده و قیمت آلیاژ برنز از برنج به مراتب بیشتر می باشد.همچنین مقاومت آلیاژ برنزی در مقابل آب دریا بیشتر می باشد.برنج حاوی فلز روی بوده و برنز حاوی قلع می باشد.

پروانه های آلومینیوم برنز به دلیل وجود مس و قلع و نیکل در مقابل خوردگی و سایش مقاومت بیشتری داشته و اکثر مشتریان از این پروانه ها برای پمپ ۱۰ اینچ و ۱۲ اینچ حلزونی آب شور استفاده می کنند.برای خرید انواع پروانه برنزی و برنجی و استیل پمپ اتا بزرگ در جنوب کشور با مسئول فروش قطعات شرکت تماس بگیرید.

فروش پمپ ۱۲ اینچ پرورش میگو در سیریک و میناب با موتور ۵۵ کیلووات ۹۰۰ دور

پمپ ۱۲ اینچ برای پروروش میگو یکی از پرمصرف ترین پمپ های آب شور در کشور می باشد که در منطقه سیریک و میناب و جاسک از این پمپ به وفور استفاده می شود.البته برخی از مشتریان به دلیل اینکه با قیمت پایین تری این پمپ ها را تهیه کنند از کیفیت چشم پوشی کرده و از پمپ سازی های متفرقه این محصول را تهیه می کنند.

پمپ ۱۲ اینچ مدل ETA 300-35 برای انتقال آب شور با پروانه آلومینیوم برنز و شفت و بوش و خار استیل یکی از محبوب ترین پمپ های حلزونی با آبدهی بالا برای مزارع پرورش میگو می باشد.معمولا برای کاهش مصرف برق و کم کردن استهلاک پمپ و موتور پمپ ۱۲ اینچ را با الکتروموتور ۵۵ کیلووات ۹۰۰ دور کوپله می کنند.

در این روش نیازی به تراش پروانه پمپ نبوده و با همان پروانه فول سایز شاسی و کوپله انجام می شود.فروش الکتروپمپ حلزونی ۱۲ اینچ برای مزارع پرورش میگو در مناطق جاسک و سیریک و میناب توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان با کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا انجام می گیرد.

کاربرد پمپ آب شور در صنعت آبرسانی

مسئله مهم در تسویه و نمک زدایی، انتقال آب شور و پر از املاح آب دریا برای تصفیه خانه ها و همچنین پمپاژ آب دریا به حوضچه های پرورش میگو می باشد.

لازم به ذکر است علاوه بر خصوصیات گفته شده، پمپاژ آب خورنده در بسیاری از کارخانجات و صنعت فولاد، صنایع دریایی، استخرهای پرورش ماهی و سایت پرورش میگو مورد استفاده قرار می گیرد.

موضوع خوردگی قطعات پمپ توسط نمک محلول در آب دریا که بیشتر مورد توجه است در گروه مواد اسیدی قرار می گیرد.لازم به ذکر است این نوع خوردگی در دسته خوردگی با اسید ضعیف دسته بندی می شود اما به هر حال در دراز مدت خساراتی به بار می آورد.

انتخاب جنس مناسب متریال برای پمپ های اتا بزرگ آب شور

در جدول زیر کلیه موادی که برای ساخت پروانه و بدنه پمپ آب شور استفاده می‌شود ذکر شده و مناسب بودن یا نبودن آن برای سازگار بودن برای انتقال آب دریا آمده است.

اگر متریال نا مناسب برای انتقال آب شور استفاده شود، خسارت های زیادی به بار می آید.خسات های مستقیم شامل مواردی همچون هزینه تعمیرات و نگهداری پمپ، هزینه تعویض قطعات یدکی، هزینه پوشش نصب و راه اندازی مجدد می شود.

انتخاب جنس مناسب متریال برای پمپ های اتا بزرگ آب شور

اما خسارات غیرمستقیم شامل مواردی چون کاهش راندمان پمپ(خارج از نقطه BEP کار کردن)، از بین رفتن شکل ظاهری و از کار افتادن بسیاری از خدمات شود.

موقع پمپاژ آب شور دریا، پارامترهای متعددی در خوردگی پمپ موثر است که از جمله آنها می‌توان به نوع پوشش دهی پمپ، نوع آلیاژ قطعات پمپ آب، شرایط محیطی که پمپ و موتور در آن کار می کند اشاره کرد. بنابراین با انتخاب مناسب پمپ آب می توان میزان خوردگی و سایش قطعات درگیر با آب را افزایش داد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *