پمپ کشاورزی, مقالات

پمپ آب شور چیست؟ | خرید ارزانترین آن در بوشهر

وقتی صحبت از انتقال یا جابجایی آب شور یا سیالات خورنده می شود باید پمپی را در نظر گرفت که قطعات داخلی آن در برابر خوردگی مقاومت کنند.پمپ آب شور که مخصوص انتقال سیال با همین مشخصات است مخصوص اینکار می باشد.همانطور که میدانید آسیب پذیرترین قسمتهای پمپ ناحیه ورودی یا مکش پمپ، حلزونی پمپ آب و پروانه و محور پمپ آب است که با توجه به این نکات بایستی پمپ های آب شور با متریال باکیفیت مقاوم به سایش تجهیز شوند.ارزانترین پمپ های انتقال آب شور در بوشهر را می توانید مستقیما از شرکت تولید کننده آب پمپ ها تهیه کنید.

پمپ آب شور ETA 250-29 و فروش بدون واسطه

از پرفروش ترین پمپ های آب شور در ایران که در مزارع پرورش میگو در بوشهر و بندر لنگه و چابهار و بندرعباس از این پمپ به وفور استفاده می شود پمپ آب اتا بزرگ مدل ۲۹-۲۵۰ است.ورودی و خروجی این پمپ ۱۰ به ۱۰ است و در اصطلاح پمپ آب تنبل نامیده می شود و با الکتروموتورهای ۱۰۰۰ و ۱۴۵۰ دور قابل کوپله می باشد.

از الکتروپمپ استیل جهت استفاده در مصارف شهری، کشاورزی، دریاچه و استخر و پمپ های آتش نشانی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند.

پمپ های که در کشور برای انتقال آب شور دریا ساخته می شوند قطعات آن از جنس برنز ، استیل نگیر و بگیر بوده تا علاوه برای داشتن راندمان کاری بالا در شرایط پمپاژ بتواند هزینه های خریدار را در بازه زمانی طولانی کاهش دهد.پمپ های چدنی در برابر آب شور مقاومت چندانی نداشته و سریعا خورده می شوند.فروش بدون واسطه پمپ آب شور ۱۰ اینچ برای مزارع پرورش شیلات در جنوب توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر است.

خرید پمپ آب تمام استیل ۳۱۶ برای کارخانجات نمک

آب نمک بسیار سریعتر از آب شیرین تجهیزات پمپ آب را از بین می برد.اگر برای انتخاب پمپ آب انتقال نمک به دنبال مورد مناسبی هستید باید فاکتورهایی از قبیل هزینه و راندمان کاری بالا را مد نظر قرار دهید.چدن که شاکله اصلی پمپ های آب را تشکیل می دهد در برابر انتقال آب نمک ضعیف بوده و دچار خوردگی می شود.اما چه پمپی مناسب پمپاژ آب نمک می باشد؟

آلومینیوم برنز در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و در مقایسه با آهن و فولاد بسیار وزن سک تری را دارند.اما تهیه این مدل پمپ ها به دلیل نوسان قیمت شدید در بازار پمپ آب تهران و کشور مشکل بوده و پمپ های تمام استیل با گرید ۳۱۶ راه مناسب تری برای این کار هستند که در سایزهای مختلف از ۱ تا ۶ اینچ برای کارخانجات نمک با قیمت مناسب از طریق فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد.

فروش پمپ آب حلزونی با استیل نگیر برای انتقال سیالات اسیدی

پمپ های مقاوم به آب شور و سیالات اسیدی معمولا با برنج، برنز و استیل ساخته می شوند که آلیاژ برنج و برنز مقاوم تر هستند و پس از اکسداسیون دچار زنگ زدگی نمی شوند.مقاوم ترین آلیاژ در برابر خوردگی استیل ۳۰۴ است که ترکیبی از آلیاژهای کروم و نیکل و دیگر فولادهای ضد زنگ است.پمپ آب با استیل ۳۱۶ دارای درصد بیشتری از مولیبدن است و برای همین مقاومت بالاتری دارد و گزینه بهتری برای پمپاژ سیالات اسیدی به شمار می رود.فروش پمپ آب حلزونی با استیل نگیر یا همان استیل ۳۱۶ با قیمت و کیفیت مناسب در شهرهای مختلف به صورت آنلاین از طریق مجموعه پمپ و موتور آسیا امکان پذیر است.

پمپ فشار قوی پشت تراکتوری نیز مدلی دیگر از الکتروپمپ بشقابی می باشد که مخصوص آبیارای بارانی بوده و خریداران آن کشاورزان و فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی در سطح کشور می باشند.

امتیاز دهید post