پمپ کشاورزی, مقالات

پمپ آب کشاورزی | عرضه مستقیم با قیمت استثنایی

پمپ ابیاری کشاورزی که به دلیل انتقال آب در مسافتهای دور دست اختراع شد وسیله ای مکانیکی است که که با مکش آب از منبع و نیروی گریز از مرکز که از موتور برقی یا دیزلی می گیرد آب را در مسیرهای مشخص پمپاژ می کند.آب بندی این پمپ ها نخ گرافیتی یا فیبر و فنر هستند.در مرکز خرید و فروش پمپ های کشاورزی میتوانید انواع این پمپ ها را با قیمت استثنایی تهیه کنید.

فروش پمپ آب ۶ اینچ فشارقوی مدل ETA 150-315

پمپ های کشاورزی پرمصرف که در بین کشاورزان مرسوم میباشد معمولا پمپ های فشارقوی هستند که آبدهی زیادی دارند.این پمپ ها در اندازه های مختلف تولید شده و یکی از آنها پمپ اتا ۳۱۵-۱۵۰ می باشد که ورودی ۸ اینچ و خروجی ۶ اینچ دارد.این پمپ با دینام سه فاز کشاورزی ۳۷ کیلووات و موتور دیزل رومانی و پرکینز و فرگوسن و موتور بنز ۹۱۱ کار می کند.

آب بندی این پمپ ها از نخ نسوز بوده و طبق سفارش می توان مکانیکال سیل هم استفاده کرد.هم چنین روانکاری بلبرینگ های پمپ به دو صورت گریس خور و روغنی انجام می شود.در صورتیکه روانکاری با روغن باشد درپوش یاتاقان کاسه نمد دارد.فروش پمپ ۳۱۵-۱۵۰ در برندهای مختلف پمپیران ، آسیاپمپ ،اطلس پمپ و آبروان به صورت عمده و تکی از طریق همین مجموعه امکان پذیر شده است.

علت پایین بودن آبدهی پمپ آب کشاورزی حلزونی

پمپ های کشاورزی و در کل پمپ های گریز از مرکز حلزونی و فشار قوی باید حتما طبق جدول شرکت سازنده هد و دبی لازم را داشته باشند.اما در برخی مواقع پمپ ها آبدهی لازم را نداشته و دلیل آن می تواند مواردی باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم.چنانچه پمپ شما آبدهی لازم را نداشته باشد موارد زیر را بررسی کنید.

  • دریچه سوپاپ را کنترل نمایید.
  • آب بندی لوله مکش را بررسی کنید و در صورت نیاز آب بندی مجدد انجام شود.
  • در قسمت مکش دقت کنید که از لوله و اتصالات هوا خارج نشود.
  • پمپ کم آب کار نکند.
  • سرویس های دوره ای پمپ به صورت مرتب انجام شود.
  • از قسمت عینکی پمپ های حلزونی و عینکی پمپ های فشار قوی Wkl هر دو سمت باید آب چکه کند، در غیر این صورت پمپ هوا داشته و باید هواگیری شود.
  • اگر مدت زمان زیادی است پمپ را دارید و هیچکدام از موارد بالا صادق نبود باید پمپ باز شود و احتمالا بوش محور یا بوش طبقات در اثر استهلاک نافی دیفیوزر یا پروانه را خورده باشد که باید تعمیر و تعویض شود.

خرید اینترنتی ۴ مدل پمپ آب ۸ اینچ با قیمت ارزان

یکی از پفروش ترین پم ها در صنایع پرورش ماهی و در بخش کشاورزی پمپ آب هشت اینچ حلزونی است.این پمپ طبق استاندارد پمپیران در مدل

ETA 200-23 تولید می شود.اما به دلیل هزینه بالا شرکت های پمپ سازی پمپ آب ۸*۸ دیگری طراحی و تولید کرده اند که هد و دبی مشابه داشته ولی قیمت نهایی پمپ ارزانتر تمام شده است.

در این بخش می خواهیم به شما ۴ مدل پمپ آب ۸ اینچ معرفی کنیم که هر کدام را بسته به شرابط سیستم پمپاژ می توانید خریداری کنید.

  • پمپ آب ۸ اینچ با پروانه ۲۷ سانتیمتر
  • پمپ آب ۸ اینچ با پروانه ۲۳ سانتیمتر
  • پمپ آب ۸ اینچ با پروانه ۲۵٫۹ سانتیمتر
  • پمپ آب ۸ اینچ مدل ۲۳-۲۰۰

برای تهیه این پمپ ها می توانید به صورت غیر حضوری اقدام کرده و انواع پمپ آب ۸ اینچ و پمپ پشت تراکتوری ۸ اینچ را با قیمت ارزان خریداری کنید.

تهیه پمپ آب فشار قوی کشاورزی بارانی در سنندج

در سیستم های بارانی به دلیل بالا بودن فشار کاری پمپ های طبقاتی وکائل گزینه بسیار خوبی هستند.این پمپ ها قادرند فشار کاری مورد نیاز آبپاش ها را تامین کرده و به راحتی کار کنند.معمولا پمپ های بارانی را به صورت پمپ پشت تراکتوری استفاده می کنند.لازم به ذکر است تراکتور رومانی برای پمپ هایی با نیروی ۵۰ اسب بخار مناسب هستند و تراکتور فرگوسن تا ۶۵ اسب بخار.

دانستن این نکته باعث می شود که شما در هنگام انتخاب و خرید پمپ آب فشار قوی دچار اشتباه نشوید.برای خرید انواع پمپ آب طبقاتی Wkl در سنندج با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب می توانید با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *