پمپ کشاورزی, مقالات

پمپ حلزونی استیل آب شور را از کجا بخریم؟

پمپ های گریز از مرکز در طبف وسیعی از حیث کاربردی مانند پمپ روغن داغ، پمپ آب صنعتی،پمپ کشاورزی و پمپ آب شور عرضه می شوند.انتخاب پمپ آب بستگی به نوع سیال و مشخصات شیمیایی سیال دارد.پمپ های سفارشی مانند پمپ آب استیل که در صنابع مختلف یا مزارع پرورش میگو به کار می روند از آلیاژهای فولاد ضد زنگ در ساختار پمپ استفاده می شود که برای خرید این پمپ ها با قیمت مناسب بهترین راه خرید از تولید کننده پمپ های آبرسانی می باشد.

مشخصات پمپ آب شور | قیمت فروش آن در بوشهر

از آب دریا که دارای نمک و مواد جامد محلول در آب یا TDS بالا هستند نمی توان به طور مستقیم استفاده کرد.به همین دلیل ابتدا باید آب دریا را تصفیه و سپس استفاده کرد و برای اینکار باید آب را پمپاژ کرد و نیاز به پمپ هایی با آلیاژ ضد زنگ و مقاوم به سایش داریم.بر اساس تجریه سالهاست که از فولاد یا آلیاژهای فلزی مثل آلیاژ آلومینیوم برنز،برنج و استیل در ساخت قطعات پمپ آب استفاده می شود.

البته برای مصارف پرورش شیلات نیاز به تصفیه آب نیست و فقط لازم است با توجه به میزان رطوبت،درجه حرارت،میزان شوری و یون های خورنده و سرعت تلاطم آب دریا بهترین متریال را برای پمپ آب انتخاب کرد.قیمت فروش این پمپ ها به اندازه و نوع کاریری آن و میزان هد و دبی و جنس متریال پمپ در بازار متغییر می باشد.در بازار پمپ آب بوشهر می توانید انواع پمپ آب شور دریا را با قیمت مناسب تهیه کنید.

نمایندگی فروش پمپ آب استیل گریز از مرکز در تهران

عمدتا پمپ آب استیل که برای انتقال سیالات خورنده و یا آب دریا استفاده می شود طول عمر بیشتری نسبت به پمپ های چدنی دارند.اما در صورت خوردگی قطعات خسارات زیادی نظیر هزینه تعویض و خرید قطعات یدکی پمپ آب ، هزینه اعمال روش برای حفاضظت بیشتر مانند پوشش دهی محفظه پمپ و سرویس و نگهداری و کاهش راندمان پمپ می باشد.

نوع پوشش بیرونی پمپ ، انتخاب آلیاژ مناسب و در نظر گرفتن زمان کارکرد پمپ و رعایت اصول طراحی پمپ باعث می شود تا طول عمر پمپ و سیستم پمپاژ افزایش یابد.انواع پمپ آب استیل گریز از مرکز که در دو مدل پمپ استیل حلزونی و پمپ استیل طبقاتی افقی تولید می شود از طریق نمایندگی فروش پمپ های استیل در تهران به صورت آنلاین به فروش می رسد.

آلیاژهای مناسب پمپ آب شور | فروش آن به کارخانجات صنعتی

پمپ های حلزونی یا فشار قوی از لحاظ تولید طیف گسترده ای دارند ولی برای پمپ های انتقال آب شور از آلیاژهای مختلفی استفاده می شود که به شرح زیر می باشد.

پمپ هایی که با آلیاژ آهنی هستند شامل

  1. چدن های نشکن و مقاوم به سایش
  2. فولاد استیل ضد زنگ،استیل ۳۰۴ و استیل ۳۱۶
  3. کربن استیل

اما پمپ ها را می توان با آلیاژهای دیگری نظیر آلومینیوم برنز ،برنج و نیکل آلومینیوم برنز نیز ساخت.اما این پمپ ها به صورت تمام استیل یا با پروانه و محور استیل برای کارخانجات صنعتی ،نیروگاهها ،پالایشگاه و حتی کارخانجات تولید نمک خوراکی نیز کاربرد دارد و فروش این محصول از طریق سایت های فروشگاهی در کشور امکان پذیر می باشد.

خرید اینترنتی پمپ آب ۱۰ اینچ پرورش میگو در بندرعباس

پمپ های آبرسانی در کشور توسط شرکت های زیادی تولید و در بازار عرضه می شوند.مهم ترین نکته در خرید پمپ های اتا بزرگ کیفیت ماشینکاری و استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت پمپ می باشد.ممکن است اختلاف قیمت در هنگام خرید مشتری را گیج کند اما به کمک مشاوران فروش شرکت آسیاپمپ ایرانیان این مسئله حل شده و شما می توانید بهترین پمپ اب برای مزارع پرورش میگو در بندرعباس را به صورت مستقیم از شرکت سازنده پمپ اب خریداری کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *