پمپ کشاورزی

پمپ پشت تراکتوری با کیفیت بالا از کجا بخرم؟

پمپ آب پشت تراکتوری از جمله پمپ های گریز از مرکز می باشد که مخصوص انتقال آب از رودخانه یا کانال برای آبیاری مزارع و باغات بوده و قادرند از عمق 6 متری آب را بالا کشیده و بین 5 تا 95 متر ارتفاع را آبرسانی می کنند.خرید پمپ آب پشت تراکتوری با کیفیت بالا را فقط از نمایندگی رسمی فروش یا کارخانجات سازنده انجام دهید،در غیر اینصورت امکان اینکه پمپ آب غیر اصل خریداری کنید هست.

از الکتروپمپ استیل جهت استفاده در مصارف شهری، کشاورزی، دریاچه و استخر و پمپ های آتش نشانی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند.

در این خصوص مشاوران مجموعه ما در کنار شما هستند تا با توجه به نیاز شما پمپ مناسب را با گارانتی به شما معرفی کنند.یادتان باشد پمپ آب پشت تراکتوری دست دوم نیز در بازار توسط واسطه ها نیز به فروش می رسد و قیمت پایین تری دارند.

خرید پمپ آب پشت تراکتوری

عرضه عمده پمپ پشت تراکتوری 5 اینچ با قیمت مناسب

خرید پمپ آب پشت تراکتوری

پمپ های پشت تراکتوری معمولا در اندازه های 3-4-5-6 و 8 اینچ مورد استفاده قرار می گیرند.در این بخش می خواهیم سه مدل پمپ 5 اینچ پشت تراکتوری با کیفیت مرغوب را به شما معرفی کنیم.

  • پمپ 5 اینچ گریز از مرکز 200-125
  • پمپ 5 اینچ گریز از مرکز 250-125
  • واتر پمپ 5 اینچ

2 مورد اول پمپ های گریز از مرکز حلزونی می باشند که با دور 1450 قادرند تا ارتفاع 23 متر را تامین کنند.مورد سوم نیز با دور 1450 دور کار می کند و قادر است 6 متر از زیر،18 متر ارتفاع و 700 متر مسیر صاف آب را جاجا کند.نحوه آببندی این پمپ فیبر و فنر می باشد که مخصوص آب تمیز است.بنا به سفارش مشتری نیز این مورد قابل تغییر است.دو پمپ اول نیز با نخ نسوز آببندی می شود.

عرضه عمده انواع پمپ پشت تراکتوری 5 اینچ با قیمت مناسب توسط کارخانجات پمپ سازی یا نمایندگان و عاملین فروش آنها در کشور انجام می شود.چنانچه قصد خرید بهنرین پمپ 5 اینچ پشت تراکتوری را دارید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پخش گیربکس پشت تراکتوری در کشور

خرید پمپ آب پشت تراکتوری

گیربکس پشت تراکتوری به منظور بالا بردن دور خروجی گاردون نیروی موتور را از این طریق به پمپ آب منتقل کرده تا آنرا راه اندازی کنند.انواع گیربکس پشت تراکتوری در بازار موجود است که با توجه به نخصصی بودن تولید این محصول باید این محصول را از فروشگاههای معتبر خریداری کرد.قیمت گیربکس پشت تراکتوری نیز با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه و نوسانات ارز متغیر است.

قیمتی که در حال حاضر در بازار از 3400000 تومان به بالا می باشد.گیربکس پشت تراکتوری در مدل های 1 به 3 و 1 به 6 عرضه می شود که مدل 1 به 3 پرفروش ترین گیربکس پشت تراکتوری در کشور می باشد.پخش انواع گیربکس برای اطلاع از قیمت روز بهترین گیربکس پشت تراکتوری با مشاورین مجموعه ما تماس بگیرید.

خرید پمپ آب پشت تراکتوری فشار قوی مخصوص آبیاری بارانی

خرید پمپ آب پشت تراکتوری

پمپ فشار قوی پشت تراکتوری نیز مدلی دیگر از الکتروپمپ بشقابی می باشد که مخصوص آبیارای بارانی بوده و خریداران آن کشاورزان و فروشگاه های عمده فروشی و خرده فروشی در سطح کشور می باشند.پمپ های فشار قوی پشت تراکتوری به دلیل اینکه در زمان بیشتری در طول روز کار می کنند و اجزای پمپ فعالیت بیشتری در مقایسه با پمپ های یک طبقه دارند با دور 1450 دور راه اندازی می شوند.

اما به دلیل افزایش کاذب قیمتها در بازار سازندگان پمپ آب نیز اقدام به فروش مستقیم پمپ آب پشت تراکتوری کرده اند که مشتریان می توانند با قیمتی پایین تر از قیمت بازار پمپ آب خود را خریداری کنند.

امتیاز دهید post