پمپ کشاورزی, مقالات

بزرگترین مجموعه فروش پمپ و موتور کشاورزی در کشور

فروش پمپ کشاورزی

فروش پمپ کشاورزی که شامل پمپ هایی اعم از پمپ گریز از مرکز حلزونی،پمپ فشار قوی و پمپ آب چاه عمیق یا پمپ شناور می شود در بازار پمپ آب انجام می شود.قیمت پمپ های کشاورزی بر اساس نوع و اندازه و جنس قطعات آن مشخص می شود.در کنار پمپ های کشاورزی انواع موتورهای محرک دیزلی و الکتریکی هم در مرکز پمپ و موتور عرضه می شود.شما می توانید انواع پمپ و موتور کشاورزی را بر حسب نیاز در این مجموعه تهیه کنید.

فروش پمپ کشاورزی

فروشنده موتورهای دیزلی کلاچ دار آبکشی در جنوب

در مبحث کشاورزی برای انتقال آب به مزارع پرورش میگو و ماهی نیاز به موتورهای محرک می باشد که هم از نظر زیست محیطی مورد تایید باشد و کمتر آلودگی ایجاد کند و هم از لحاظ سوخت و انرژی مقرون به صرفه باشد.موتورهای دیزل در انواع مختلف نمونه همین موتورها می باشد.این موتورها به سفارش مشتری به صورت کلاچ دار جمع می شوند تا در صورت نیاز بتوان بدون خاموش کردن، انتقال نیرو را قطع کرد.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان فروشنده موتور دیزل های معروف با کیفیت بسیار عالی می باشد که انواع این موتورها را با مارک بنز،ولوو،کومنز،خاور،پرکینز و لیستر در جنوب کشور برای مصارف کشاورزی و انتقال آب به صورت غیر حضوری به فروش می رساند.

مرکز عرضه پمپ های پروانه رو باز مخصوص لجن کش

فروش پمپ کشاورزی

پمپ لجن کش در دو نوع عمودی و افقی در بازار موجود است.اما در این مرکز انواع پمپ لجن کش حلزونی با پروانه نیمه باز یا روباز که مخصوص انتقال لجن و فاضلاب است ارائه می شود.این پمپ ها قادرند مقادیر زیادی از سیالات که با ناخالصی همراه است را پمپاژ کنند.کاربرد پمپ های لجن کش در صنعت و کشاورزی طیف وسیعی داشته و به شرح زیر می باشد.

  • انتقال لجن،آب و فاضلاب و آبهای گل آلود
  • فاضلاب های شهری و خانگی
  • انتقال سیالات حاوی فیبر، مواد الیاف دار و ریشه دار
  • انتقال سیالات لجن دار خورنده یا ساینده
  • انتقال سیالات که ناخالصی زیادی دارند و حاوی مواد معلق هستند.

در این مرکز انواع پمپ لجن کش شامل پمپ خودمکش لجن کش و پمپ لجن کش حلزونی با کیفیت بسیار عالی در دو مدل چدنی و استیل به مشتریان محترم عرضه می شود.شما می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

خرید و فروش الکتروپمپ سه فاز انتقال آب کشاورزی

فروش پمپ کشاورزی

استفاده از الکتروپمپ های کشاورزی سه فاز در بخش کشاورزی و صنعتی به حدی گسترده است که مصرف کنندگان و خریداران عمده توجه ویژه ای به این محصول دارند.موتورهای الکتریکی از نظر مصورف انرژی مقرون به صرفه بوده و آلودگی برای محیط اطراف نداشته و بدون صدا کار می کند.

استفاده از الکتروپمپ کشاورزی سه فاز به دلیل نگهداری آسان و تعمیر ساده دلیل دیگری بر پرکاربرد بودن این کالا می باشد.خرید و فروش انواع الکتروپمپ حلزونی و فشار قوی سه فاز کشاورزی از طریق بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان در سطح کشور انجام می شود.

عرضه پمپ آب کشاورزی در نقاط مرزی کشور

فروش پمپ کشاورزی

در نقاط مرزی کشور مانند شهرهای ایلام،بانه،زابل،شهر مهران،سوسنگرد،خرمشهر،بندرجاسک،تیاب،چابهار،میرجاوه،بندر خمیر،بجنورد و بازرگان به دلیل عدم دسترسی مستقیم به فروشگاه های و عمده فروش های پمپ آب کشاورزی شرکت آسیاپمپ ایرانیان که یک مجموعه تولیدی و بازرگانی می باشد محصولات خود را که شامل

  • پمپ گریز از مرکز حلزونی
  • پمپ فشار قوی طبقاتی WKL
  • پمپ اتا بزرگ (پمپ تنبل)
  • پمپ لجن کش
  • پمپ خودمکش

می باشد را با کیفیت بالا و قیمت اصیل و بدون واسطه به صورت آنلاین در شهرهای مرزی به فروش می رساند.برای اطلاع از قیمت پمپ حلزونی به روز و ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 5 =