پمپ کشاورزی, مقالات

خرید پمپ گریز از مرکز خودمکش اینترنتی + فیلم

پمپ خودمکش با برندهای خارجی در اندازه های کوچک در کشور به فروش می رسد.اما نمونه پمپ خودمکش ساخت ایران تا سایزهای بزرگ هم در بازار عرضه می شود.خرید اینترنتی پمپ خودمکش با کیفیت ایرانی توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان امکان پذیر است و خریداران محترم می توانند با توجه به شرایط عملیاتی و نیاز خود بهترین پمپ خودمکش را از همین مرکز تهیه کنند.

بورس عرضه پمپ های خودمکش استیل در کشور

در مواردی که سیال ویژگی خورندگی و سایندگی بالایی داشته باشد پمپ های استیل گریز از مرکز بهترین گزینه می باشد.پمپ خودمکش استیل که نمونه ای از پمپ های گریز از مرکز استیل می باشد.این پمپ ها سوپاپ سرخود بوده و حجم زیادی از سیال را جابجا می کنند.مزیت این پمپ ها نسبت به پمپ های حلزونی انتقال سیالات خالص و ناخالص می باشد و دلیل آن روباز بودن پروانه و دوبل بودن ساختمان این پمپ می باشد.

در مرکز خرید و فروش پمپ های کشاورزی و صنعتی آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ خودمکش با استیل ۳۱۶ برای مصارف مختلف اعم از انتقال آب شور،انتقال مواد شیمیایی و خورنده،انتقال سودسوز آور،آب و فاضلاب های اسیدی و خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.

فروش دیزل پمپ خودمکش جهت مصارف پرورش شیلات

در مزارع پرورش شیلات نیاز به حجم آبدهی بالا بوده و علاوه بر آن نیاز است تا برای اکسیژن رسانی بهتر به آبزیان و آب و هوا با هم ترکیب شوند.پمپ های خودمکش می تواند بهترین گزینه برای این مورد باشد.این پمپ ها هم نیازی به نصب سوپاپ ندارند و هم به دلیل روباز بودن پروانه می توانند آب و هوا را با هم ترکیب کرده و پمپاژ کنند که این مورد برای هوادهی آبزیان نیز مناسب است.

پمپ های خودمکش هم قابلیت کوپله شدن با الکتروموتور یا دینام سه فاز را دارد هم به صورت دیزل پمپ خودمکش عرضه می شود.برای تهیه با کیفیت ترین دیزل پمپ خودمکش می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

فروش عمده پمپ خودمکش ۱۵ اسب ۱۵۰۰ دور چدنی

اندازه پمپ های خودمکش داخلی ببین ۲ تا ۲۰ اینچ می باشد.اما پمپی که بتواند با نیروی ۱۵ اسب ۱۵۰۰ دور کار کند پمپ خودمکش ۴ اینچ است که برای مصارف خانگی و شهری استفاده می شود.این پمپ ها برای تخلیه فاضلاب های شهری گزینه مناسبی بوده و مجموعه ما آماده همکاری با شهرداری ها می باشد.

عمق مکش این پمپ ها ۷ متر بوده و تا ارتفاع ۳۵ متر ستون آب را تامین می کند.البته این پمپ را می توان با موتور ۳۰۰۰ دور هم کوپله کرد که هد و دبی را افزایش می دهد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *