پمپ کشاورزی, مقالات

بزرگترین مرکز خرید پمپ آب زمینی با قیمت کارخانه

قیمت پمپ آب زمینی

شاید یکی از ایده آل ترین موضوعات برای مشتریان در هنگام خرید این باشد که آنها بتوانند همزمان در یک مکان به همه برندها و قیمت پمپ آب زمینی در اندازه های مختلف دسترسی داشته باشند.این موضوع سبب شده تا شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت گسترده بزرگترین مرکز خرید پمپ آب زمینی را در کشور راه اندازی کند تا مشتریان در قالب شخصی و شرکت ها و صنایع بتوانند محصول مورد نیاز خود را به قیمت کارخانه خریداری کنند.

شرکت تامین کننده پمپ و الکتروپمپ زمینی پمپیران در کشور

قیمت پمپ آب زمینی

معروف ترین برند پمپ آب زمینی در ایران بدون اغراق شرکت پمپیران است که هم در بازارهای داخلی و هم بازارهای خارجی به عنوان یک برند مطرح و قدیمی در زمینه طراحی و تولید انواع پمپ های آبرسانی و صنعتی شناخته می شود.محصولات این شرکت علاوه بر بازار داخل در بازارهای صادراتی هم طرفدار داشته و این شرکت محصولات خود را در کشورهای همسایه عرضه کرده است.

اما در ایران به دلیل محبوبیت این برند شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ و الکتروپمپ زمینی پمپیران را در اندازه های مختلف در کمترین زمان ممکن آماده و به محل شما ارسال می کند.کافیست با داشتن اطلاعات مورد نیاز در مورد پروژه عملیاتی خود با ما تماس بگیرید تا مناسب ترین پمپ آب پمپیران را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید و فروش آنلاین پمپ آب صنعتی زمینی

قیمت پمپ آب زمینی

در مصارف صنعتی مانند کارخانجات مواد غذایی، صنایع خودروسازی ،صنعت چسب و رنگ ، سیستم های کولینگ تاور، سیستم سیرکولاتور و شرکت آب و فاضلاب از عمده مصرف کنندگان این پمپ ها می باشند.به دلیل جابجایی برخی سیالت در صنعت که خورندگی بالا داشته یا دارای مواد شیمیایی هستند در سیستم آب بند پمپ ها از سیل مکانیکی مخصوص استفاده می شود.

در مرکز خرید و فروش آنلاین پمپ آب زمینی شرکت ها و کارخانجات می توانند با کارشناسان فروش آنلاین شرکت آسیاپمپ ایرانیان تماس بگیرند و بهترین پمپ های سانتریفیوژ زمینی را با گارانتی معتبر سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرند.

فروش الکتروپمپ فشار قوی ۱۸٫۵ کیلووات مدل Wkl 80/4

قیمت پمپ آب زمینی

در زمینه خرید و سفارش پمپ های آبرسانی کشاورزی یا صنعتی نحوه راه اندازی، شاسی کشی و کوپلینگ پمپ بسیار مهم است.الکتروپمپ های فشار قوی wkl که در بازار از خرید و فروش بالایی برخوردار هستند بر اساس اندازه با الکتروموتور با توان مختلف کوپله می شوند.یکی از الکتروپمپ های فشار قوی طبقاتی پر مصرف در بازار الکتروپمپ wkl 80/4 است.

این پمپ با الکتروموتور ۱۸۵ کیلووات ۱۵۰۰ دور تا ۷۳ متر ستون آب را تامین می کند.به عبارتی ۷ بار فشار تولید میکند.همچنین میزان آمپر برق مصرفی برای راه اندازی سیستم ۳۶٫۵ آمپر می باشد.فروش عمده و جزیی الکتروپمپ فشار قوی wkl 80/4 با الکتروموتور موتوژن یا جمکو از طریق مجموعه ما انجام می شود.

عوامل موثر در قیمت گذاری پمپ طبقاتی وکائل

از عوامل موثر در قیمت گذاری پمپ های فشار قوی می توان به

  • اندازه پمپ
  • هد و دبی
  • جنس قطعات پمپ
  • نوع برند
  • حجم سفارش
  • قیمت مواد اولیه

اشاره کرد.این پمپ ها با آنکه در پروژه های دولتی و شخصی بسیار پر کاربرد هستند اما لازم به ذکر است که برای انتخاب آنها باید اطلاعات شرایط عملکرد پمپ را به صورت دقیق در اختیار فروشنده قرار داد تا بهترین پمپ را مناسب با شرایط کاری شما به شما پیشنهاد کند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =