پمپ کشاورزی, مقالات

به روزترین قیمت پمپ های آب کشاورزی و صنعتی در بازار

آخرین قیمت پمپ آب در بازار پمپ های کشاورزی و صنعتی در ایران بر اساس کارخانه های تولید کننده مرجع پمپ سازی تعیین می شود.نوسان قیمتها باعث بوجود آمدن رقابت بیشتر بین برندهای خارجی و ایرانی شده و مشتریان برای خرید انواع این پمپ ها به دنبال مرجع مطمئن با به روزترین قیمت و بالاترین کیفیت هستند.شرکت آسیاپمپ ایرانیان در این امر اقدامات لازم را از طریق فروش مستقیم برای خریداران فراهم کرده است.

قیمت پمپ آب در بازار

خرید پمپ آب ۳۱۵-۱۵۰ شرکتی با قیمت مناسب

قیمت پمپ آب در بازار

پمپ های حلزونی در بازار بین مشتریان عوام با سایز ورودی و خروجی پمپ و در بین فروشندگان با مدل پمپ شناخته می شوند.یکی از پمپ های پرفروش در بازار پمپ آب در تهران و شهرستانها پمپ اتا ۳۱۵-۱۵۰ است که ورودی آن ۸ اینچ و خروجی آن ۶ اینچ می باشد.توان موتور لازم برای راه اندازی این پمپ بین ۴۰ تا ۵۰ اسب بخار یا ۳۰ تا ۳۷ کیلووات است.

خرید این پمپ با مارکهای معتبر در بازار مثل پمپیران توسط گروه بازرگانی پمپ و موتور ایرنیان عاملیت فروش پمپ های سانتریفیوژ در کشور انجام می شود.وزن این پمپ ۱۷۰ کیلوگرم می باشد و فشاری معادل با ۳٫۳ بار تولید می کند.

فروش اینترنتی الکتروپمپ های اتا بزرگ در بازار

قیمت پمپ آب در بازار

در بین پمپ های سانتریفیوژ حلزونی پمپ های اتا بزرگ با آبدهی زیاد برای مصارف کشاورزی و انتقال آب و فاضلاب و مراکز پرورش میگو و ماهی کاربرد دارد.این پمپ ها از ۶ اینچ تا ۱۴ اینچ در بازار موجود می باشد.البته نوعی از پمپ های گریز از مرکز با آبدهی زیاد بنام پمپ خودمکش وجود دارد که تا سایز ۲۰ اینچ هم در کشور تولید می شود.

الکتروپمپ اتا بزرگ به دلیل وزن بالایی که دارند بر روی شاسی هایی با ناودانی ۱۲ یا ۱۴ نصب شده و معمولا بعضی از فروشنده ها کوپلینگ این پمپ ها را با گاردون انجام می دهند.دلیل این کار هم مهار لرزش های احتمالی دستگاه پمپ و موتور می باشد که توسط کوپلینگ در اثر لرزش شدید ناشی از نصب نادرست شاسی باعث شکستن بلبرینگ ها می شود.

فروش پمپ خودمکش آنلاین در استان فارس

قیمت پمپ آب در بازار

پمپ های خودمکش همان پمپ های آبرسانی هستند با کمی تفاوت های ظاهری در شکل و اندازه و نوع کارکرد.این پمپ ها دارای محفظه دوبل هستند که آب را پس از هواگیری در خود نگه می دارند و نیازی به هواگیری مجدد نیست.پمپ های خودمکش که در اصطلاح به آن پمپ سوپاپ سرخود هم گفته میشود در سایز ۲ تا ۱۲ اینچ تولید می شوند.البته با تبدیل این پمپ ها قابلیت مکش ۲۰ اینچ آب را دارند.

فروش انواع پمپ خودمکش چدنی و استیل بدون واسطه در استان فارس توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان به صورت عمده و جزیی انجام می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

عرضه بهترین پمپ های حلزونی فشار قوی در ایلام به قیمت کارخانه

قیمت پمپ آب در بازار

نوعی از پمپ های گریز از مرکز هستند که برای تامین فشار و جابجایی آب در ارتفاعات بالا از آن استفاده می شود.پمپ فشار قوی Wkl از همین پمپ هاست.این پمپ گریز از مرکز افقی دارای چندین پروانه و دیفیوزر بوده و آب را از هر مرحله با فشار به مرحله بعدی هدایت می کند تا در نهایت آب از پمپ خارج شود.

پمپ آب طبقاتی wkl اندازه های مختلفی دارد که با توجه به عواملی مانند هد و دبی، شرایط عملکرد، نوع نیروی محرکه انتخاب می شوند.این پمپ ها برای آبیاری بارانی، قطره ای به صورت الکتروپمپ فشار قوی یا پمپ پشت تراکتوری استفاده می شود.عرضه بهترین پمپ های فشار قوی در ایلام توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان به قیمت کارخانه امکان پذیر شده است.

 

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *