پمپ کشاورزی, مقالات

تولید انواع پمپ فشار قوی طبقاتی wkl

اگر قدرت پمپ طبقاتی ساختمان یا مرکز شما پایین است بهترین راه حل استفاده از پمپ های فشار قوی می باشد. امروزه تولید پمپ فشار قوی طبقاتی wkl با استفاده از یاتاقان های درجه یک و متریال مرغوب صورت می گیرد. این دسته از محصولات به صورت چند طبقه می باشند تا بتوانند نیاز کل ساختمان را تامین کنند.

تولید انواع پمپ فشار قوی طبقاتی wkl

انواع مختلف پمپ فشار قوی طبقاتی wkl

انواع مختلف پمپ فشار قوی طبقاتی wkl بدون شک انتخاب پمپ طبقاتی مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با شناخت انواع آن ها می توانید پمپ متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. ابتدا باید بدانید که wkl معیاری برای تعیین قدرت موتور پمپ می باشد. در هر کدام از آن ها ولتاژ، قدرت و تعداد دور موتور متفاوت است.

انتخاب پمپ با توجه به نیاز ساختمان و میزان استفاده از موتور پمپ می باشد. در صورتی که می خواهید به طور مداوم از آن استفاده کنید توصیه می شود که فشار های قوی تر را انتخاب کنید. اگر میزان کارکرد پمپ و فرسودگی آن برای شما اهمیت چندانی ندارد می توانید نمونه های ضعیف تر را تهیه فرمایید.

به طور کلی می توان گفت که تفاوت میان پمپ های فشار قوی عموما به علت موارد زیر است:

  • قدرت موتور
  • نوع پروانه
  • قدرت هیدرولیکی
  • متریال استفاده شده

البته با توجه به اینکه این دسته از پمپ ها به صورت طبقاتی هستند تعداد طبقه نیز اهمیت بالایی دارد. ارتفاع و طبقات پمپ با استفاده از محاسبات دقیق ریاضی و فیزیک حاصل می شود. جالب است بدانید که با افزایش تعداد طبقات پمپ ها بازدهی آن ها نیز افزایش می یابد.

از جمله متریال های استفاده شده برای تولید پمپ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پمپ های فولادی
  • پمپ های فلزی
  • پمپ های مسی

دهانه خروجی پمپ با توجه به نوع و قدرت آن بوده و در هر ساختمانی متفاوت است. برای مثال قطر آن ها می تواند از 40 تا 300 میلی متر متغیر باشد.

قیمت انواع پمپ فشار قوی طبقاتی wkl

قیمت انواع پمپ فشار قوی طبقاتی wkl واضح است قیمت پمپ فشار قوی به جنس و مدل آن بستگی دارد. شما حتی می توانید پمپ مورد نظر خود را با مشخصات دلخواه سفارش دهید. هر چه میزان قدرت پمپ بیشتر باشد بر قیمت آن افزوده خواهد شد. البته متریال ها نیز در تعیین قیمت آن ها بی تاثیر نیستند.

قیمت این دسته از پمپ ها به طور مداوم تغییر کرده و لازم است که حتما از تعرفه های جدید مطلع شوید. با توجه به فروش مستقیم محصولات تمامی قیمت ها پایین تر از تعرفه های اصلی هستند. البته در صورت خرید عمده می توانید از تخفیفات بیشتری بهره مند شوید. به طور کلی می توان گفت که پمپ های فولادی قیمت بیشتری نسبت به نمونه های چدنی دارند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *