پمپ کشاورزی

خرید اینترنتی پمپ خودمکش با ارزانترین قیمت

خرید اینترنتی پمپ خودمکش

خرید اینترنتی پمپ خودمکش یا همان پمپ سوپاپ سرخود از طریق سایت شرکت آسیا پمپ ایرانیان آغاز شده است.خریداران محترم این محصول می توانند پمپ مورد نظر خود را با ارزانترین قیمت تهیه کنند.

ما در عصری زندگی میکنیم که مهترین دارایی ما زمان است و به همین خاطر همیشه دوست داریم از زمانی که در اختیار ماست بهترین استفاده را داشته باشیم.فعالان حوزه کشاورزی با توجه به اینکه مسئله زمان برای آنها حیاتی می باشد خواهان آن هستند که برای آبیاری مزارع و باغات خود حداکثر بهره وری را با حداقل زمان داشته باشند.

خرید اینترنتی پمپ خودمکش

پمپ آب خود مکش چیست؟ | نحوه عملکرد آنها

خرید اینترنتی پمپ خودمکش

پمپ خودمکش مشکل انسداد هوا را با ترکیب آب و هوا و ایجاد یک سیال شبیه آب، برطرف کرده اند. این نوع پمپ در نهایت هوای اضافی را خارج نموده و آب را به حرکت در می آورند و مانند یک پمپ استاندارد عمل میکنند.

نحوه عملکرد آنها به صورت زیر است:

در چرخه راه اندازی هوا وارد پمپ می شود و با آب در پروانه مخلوط می شود. آب و هوا هر دو با هم توسط عملیات گریز از مرکز به مخزن آب منتقل می شوند. هوا به طور طبیعی تمایل دارد که به سمت بالا برود و آب تمایل دارد که به سمت پایین بیاید.

آب بدون هوا سنگین تر از آب پر از هواست در نتیجه در اثر جاذبه به پایین برمیگردد و برای ترکیب شدن با هوا در خط مکش آماده می شود. هنگامی که تمام هوا تخلیه شد و خلاء در خط مکش بوجود آمد، فشار اتمسفری موجب می شود که آب بالا بیاید و به سمت پروانه برود و مجددا پمپاژ شود.

مزایای پمپ خودمکش

خرید اینترنتی پمپ خودمکش

  • پروانه رو باز این پمپ باعث هوتدهی بهتر آب شده و رشد بهتر آبزیان را در پی دارد.
  • از نوع خودکفاست و احتیاجی به والو(شیر) یا پمپ خلا ندارد.
  • دارای ساختمان دوبل است که مینواند به صورتی با صرفه استفاده شود.
  • دارای آب بندی متحصر به فرد است و عمر طولانی دارد.
  • دارای شافت استنلس استیل است.

معرفی انواع پمپ خودمکش | مراحل تولید آن در کشور

خرید اینترنتی پمپ خودمکش

پمپ خود مکش به صورت مستقیم توسط شرکت آسیا پمپ ایرانیان عرضه می شود.این مجموعه با هدف فتح بازارهای داخلی و خارجی سعی بر آن دارد که همیشه بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.

آیا انواع پمپ های خود مکش را می شناسید؟ با ما همراه باشید تا به معرفی آنها بپردازیم.

  • پمپ خودمکش چدن
  • پمپ خودمکش استیل

این پمپ ها همانند پمپ های حلزونی از یک محفظه،پروانه چدنی،محور،بیرینگ ها و پایه یاتاقان تشکیل شده است.برای اطلاع از قیمت روز پمپ خودمکش استیل و چدنی با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یک =