پمپ کشاورزی, مقالات

سایت فروش پمپ های کشاورزی و قطعات یدکی عمده

برای خرید و فروش پمپ های کشاورزی با کیفیت مرغوب احتمالا این مشکل برایتان پیش آمده که بخواهید از منبع اصلی بدون واسطه خرید خود را انجام دهید ولی به دلیل محدودیت های مکانی و زمانی این اتفاق میسر نشده است.برای حل این موضوع شرکت آسیاپمپ ایرانیان تمامی محصولات خود را به صورت اینترنتی در سراسر کشور به فروش می رساند.

وب سایت این شرکت مرجع معتبری برای اعتنا به این مسئله است که می توان با اطمینان هر تعداد پمپ را با قیمت مناسب خریداری کرد.همچنین از طریق همین وب سایت می توانید انواع قطعات یدکی پمپ آب کشاورزی نظیز محفظه حلزونی،پروانه،محور،پایه یاتاقان و سرپوش محفظه را به صورت عمده با قیمت کارخانه خریداری کنید.

فروش پمپ های کشاورزی

عرضه مستقیم پمپ های ۸ و ۱۰ اینچ استیل

فروش پمپ های کشاورزی

در بسیاری از شهرهای صنعتی کشور از قبیل اصفهان،تبریز،مشهد و تهران کارخانجات مواد غذایی و کارتن و مقوا سازی برای انتقال سیال مورد نظر بهتر است که از پمپ های حلزونی استیل استفاده کنند.این پمپ ها با استیل نگیر و استیل ۳۰۴ تولید شده و بسته به درخواست مشتری می توان نوع آب بندی آنرا تغییر داد.

آسیاپمپ ایرانیان مرجع فروش مستقیم پمپ های استیل ۸ و ۱۰ اینچ تمام استیل مناسب برای کارخانجات مواد غذایی بوده که خواهان محصولی با کیفیت و راندمان بالا هستند.همچنین این شرکت انواع پمپ حلزونی ۸ و ۱۰ و ۱۲ اینچ را با پروانه برنجی یا آلومینیوم برنز و شافت استیل جهت انتقال آبهای شور به فروش میرساند.

بازار بزرگ پمپ های کشاورزی پشت تراکتوری در کشور

فروش پمپ های کشاورزی

پمپ های پشت تراکتوری به طور معمول بر روی شاسی مخصوص سوار شده و قابل اتصال به موتور تراکتور می باشد.در این بین از گیربکس یا تسمه و پولی برای تبدیل دور خروجی گاردون تراکتور به دور پمپ و برعکس کردن دور خروجی تراکتور بوده تا به دور پمپ بخورد.از پر فروش ترین پمپ های پشت تراکتوری، پمپ ۴ اینچ و ۶ اینچ حلزونی و پمپ های وکائل فشار قوی ۶۵،وکائل ۸۰ و وکائل ۱۰۰ می باشد.

شما می توانید از بازار بزرگ اینترنتی پمپ های کشاورزی انواع پمپ های پشت تراکتوری حلزونی و فشار قوی از بهترین برندهای کشور اعم از پمپیران،اطلس پمپ تبریز،آبروان و رایان پمپ را خریداری کنید.

فروش پمپ های کشاورزی مختص پرورش شیلات در جنوب کشور

فروش پمپ های کشاورزی

اگر به مزارع پرورش شیلات رفته باشید حتما دستگاههایی را دیده اید که آب بین حوضچه ها را پمپاژ کرده و باعث به گردش در آوردن آن شده تا آبزیان بتوانند رشد بهتری داشته باشند.در جنوب کشور به دلیل شور بودن آب صاحبان پرورش شیلات ترجیحا از پمپ های حلزونی بزرگ با آبدهی زیاد و قطعات ضد خورندگی استفاده می کنند.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ های مخصوص پرورش شیلات را به صورت تکی یا کامل شامل شاسی و دینام کوپله شده با پمپ به صورت عمده و جزیی در جنوب کشور به فروش می رساند.متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید با شرکت مربوطه تماس بگیرند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 6 =