پمپ کشاورزی

نمایندگی فروش قطعات اصلی پمپ آب در کشور

فروش قطعات یدکی پمپ اب

فروش قطعات پمپ اب یکی از مهمترین موضوعاتی است که به عنوان لوازم جانبی پمپ آب در بازار رونق خوبی دارد.نمایندگی فروش در مقایسه با فروشگاه های سطح شهر تنوع بیشتری از لوازم یدکی پمپ ها را دارد.معمولا مشتریانی که برای خرید پمپ آب به بازار می روند با ذهنیت ارزان خریدن و به صرفه تمام شدن قیمت فکر می کنند که این تفکر در بسیاری از موارد به ضرر آنها می شود و همین امر باعث خرابی زود رس قطعات پمپ می شود.

برای خرید لوازم یدکی پمپ آب به صورت عمده و جزیی از طریق همین سایت که نماینده فروش پمپ آب در شهرهای تهران،اصفهان،بندرعباس،شیراز،مشهد،ایلام،کرمانشاه و اهواز می باشد مراجعه کنید.

فروش قطعات پمپ اب

تولید انواع قطعات یدکی پمپ آب با ارزانترین قیمت

شرکت آسیا پمپ ضمن ساخت انواع قطعات یدکی پمپ آب حلزونی و فشار قوی در اندازه ها و جنس های مختلف،سفارشی سازی قطعات یدکی پمپ آب را طبق درخواست مشتریان انجام می دهد.این شرکت با در اختیار داشتن فضایی بسیار بزرگ و دستگاه های سی ان سی پیشرفته و مهندسین طراح با تجربه قابلیت تولید قطعات مخصوص پمپ های شرکت نفت،پتروشیمی و صنایع مختلف را نیز دارد.

صنایع پمپ سازی آسیاپمپ طبق نیاز روز بازار و سوق پیدا کردن مشتریان به سمت خرید بدون واسطه پمپ آب با ایجاد سیستم فروش آنلاین و مستقیم توانسته رضایت مشتریان را تا حد زیادی افزایش داده و سطح بیشتری از درخواست ها را در سراسر کشور پوششش داده است.شما می توانید با ارزانترین قیمت نسبت به بازار قطعات یدکی را از شرکت آسیاپمپ خریداری کنید.

فروش قطعات پمپ اب گریز از مرکز به صورت آنلاین

فروش قطعات پمپ اب

پمپ اب گریز از مرکز بسته به نیاز مشتریان در اندازه های مختلف تولید شده و به فروش می رسد.پمپ آب گریز از مرکز از قطعات زیر تشکیل شده است.

  1. پوسته یا کیسینگ پمپ
  2. درپوش مکش
  3. کاسه پمپ (محل استقرار آببند)
  4. پروانه
  5. رینگ های سایشی
  6. محور
  7. یاتاقان
  8. سیل مکانیکی یا نخ نسوز برای آببندی پمپ
  9. روپوش پروانه
  10. محفظه مکش و محفظه رانش

رینگ های سایشی معمولا با لایه ای از استیل آبکاری می شوند تا در مقابل خوردگی و سایش مقاومت بهتری داشته باشند.پروانه و محفظه پمپ نیز می توانند از جنس استیل باشند.این مورد بستگی به نیز سفارش مشتری دارد.در فروشگاه اینترنتی شرکت آسیاپمپ شما می توانید انواع قطعات یدکی پمپ آب حلزونی را مستقیما از تولید کننده خرید کنید.

  • بیشتر بخوانید: پمپ حرارتی

بورس خرید و فروش لوازم یدکی پمپ آب در بازار تهران

فروش قطعات پمپ اب

وقتی برای خرید پمپ آب به بازار مراجعه می کنید یکی از اصول مهم در کنار خرید پمپ آب، تامین قطعات یدکی آن است.فروشندگانی که به جز فروش پمپ آب خدمات پس از فروش نیز دارند گزینه مناسبی برای مشتریان محسوب می شوند.وقتی مشتری بتواند با خیال راحت بتواند قطعات مورد نیاز پمپ را تهیه کند خود به خود اعتماد بین مشتری نسبت به به آن برند بیشتر می شود.

  • بیشتر بخوانید: پمپ هواده

بازار تهران مرجع خرید و فروش قطعات پمپ آب حلزونی اصل می باشد که خریداران می توانند با مراجعه حضوری یا از فروشگاه آنلاین شرکت تولید کننده قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *