پمپ کشاورزی, مقالات

فروشگاه اینترنتی پمپ آب کشاورزی آسیاپمپ ایرانیان

فروشگاه اینترنتی پمپ آب کشاورزی

شاید بپرسید برای چه باید اینترنتی خرید کنیم وقتی می توانیم حضوری پمپ آب خود را تهیه کنیم؟ جواب مشخص این سوال بیانگر این موضوع می باشد که در خرید از فروشگاه اینترنتی پمپ آب کشاورزی شما با قیمتهای مناسب و برندهای اصلی روبرو خواهید شد و می توانید بدون واسطه پمپ آب کشاورزی خود را خریداری کنید.اما در روش سنتی شما باید وقت و انرژی زیادی صرف پیدا کردن منابع مورد اعتماد و مناسب کنید.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان با فراهم کردن این بستر، خرید پمپ آب کشاورزی در اندازه های مختلف را برای مشتریان آسانتر کرده و همین امر سبب استقبال متقاضیان در سراسر کشور شده است.انواع پمپ آب کشاورزی حلزونی و طبقاتی افقی و شناور را می توانید از طریق این فروشگاه با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی پمپ آب کشاورزی

فروش عمده پمپ آب فشار قوی کشاورزی ارزان قیمت

فروشگاه اینترنتی پمپ آب کشاورزی

از آماری که صنف ماشین آلات و ادوات کشاورزی داده است پیداست که پمپ آب فشار قوی طبقاتی از پرفروش ترین پمپ های انتقال آب در کشور می باشد.این پمپ ها با طراحی ایمن و راندمان بالا توانسته انتظار بسیاری از کاربران در بخش کشاورزی و صنعتی را برآورده کند.این پمپ ها در حالت افقی بین ۶۵ تا ۷۵ درصد راندمان دارند.پمپ های فشار قوی با پکینگ آب بندی شده و در صورت نیاز می توان از سیل مکانیکی نیز استفاده کرد.

این پمپ ها در بازارهای بین المللی اعم از بازار پمپ آب در کشور گرجستان،عربستان،ارمنستان،روسیه و اندونزی از استقبال خوبی برخوردار شده است.فروش عمده بهترین پمپ آب فشار قوی کشاورزی در کشور از طریق وب سایت همین شرکت یا قیمت ارزان صورت می گیرد.برای دریافت کاتالوگ و ثبت سفارش از طریق واتساپ یا ایمیل شرکت با ما در ارتباط باشید.

بازار فروش اینترنتی پمپ آب پشت تراکتوری کشاورزی حلزونی

فروشگاه اینترنتی پمپ آب کشاورزی

پمپ های آب پشت تراکتوری در کشور به دلیل نبود برق در بسیاری از مناطقی که کشت و کار در آن صورت می گیرد تقاضای بالایی دارد.این پمپ ها در دو مدل حلزونی یک مرحله و حلزونی چند مرحله ای در بازار موجود می باشند.نکته ی مهمی که در باره این پمپ ها وجود دارد این است که دور پمپ های راستگرد به دلیل چچپ دور بودن تراکتور به وسیله تسمه و پولی و گیربکس قابل تعویض می باشد.

در مورد شاسی پمپ پشت تراکتوری نیز باید بگوییم شاسی با گیربکس و شاسی تسمه ای از لحاظ قیمت و کارایی با هم متفاوت بوده و طبیعتا شاسی گیربکس دار راندمان بالاتری دارد.جهت سفارش انواع پمپ آب پشت تراکتوری می توانید در هر کجا که هستید با ما تماس بگیرید و در اسرع وقت پمپ آب خود را تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی پمپ آب صنعتی پایه دار دائم کار

فروشگاه اینترنتی پمپ آب کشاورزی

پمپ های صنعتی دائم کار پایه دار از جمله پمپ هایی هستند که با طراحی خاصی که دارند مخصوص مراکز صنعتی و پالایشگاهها می باشد.این پمپ ها دارای سیتم روانکاری روغن هستند در صورتیکه پمپ های معمولی با گریس روانکاری می شوند.عمر مفید کارکرد این پمپ ها با توجه به بلبرینگ های دو ردیفه که در آنها می باشد ۱۷۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ ساعت بوده و قطر محور نیز در این پمپ ها تقویت شده است.

فروشگاه اینترنتی بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ آب صنعتی پایه دار از ۱ اینچ به بالا را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می دارد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =