پمپ کشاورزی, مقالات

مرکز فروش پمپ آبرسانی و پمپ لجن کش در ساری

خرید پمپ آب ایرانی

همانطور که می دانید پمپ های گریز از مرکز برای مصارف مختلف طراحی شده و با کمی تغییر در اجزای آن مثل تغییر شکل پروانه می توان از آن برای مصارف دیگری همچون لجن کش و انتقال گازوییل و الکل استفاده کرد.فروشگاه پمپ آب در ساری با عرضه انواع پمپ آبرسانی و پمپ لجن کش افقی مترصد این است تا بتواند فرایند خرید این محصولات را برای مشتریان تسهیل کند.به همین جهت به صورت آنلاین می توانید خرید خود را انجام دهید.

آشنایی با پمپ خودمکش | فروش آن در مازندران

پمپ خودمکش نوعی از پمپ های سانتریفیوژ می باشد که برای انتقال آب به مزارع،آب و فاضلاب و مزارع پرورش میگو از آن استفاده می شود.طراحی منحصر به فرد این پمپ ها باعث شده تا برای راه اندازی نیاز به یکبار هواگیری داشته باشد.پروانه در این پمپ ها نیمه باز یا روباز بوده و باعث شده تا حجم آب بیشتری را منتقل کند.

به دلیل نا آشنا بودن مشتریان با این پمپ در بازار پمپ آب استقبال از آن چشمگیر نیوده ولی در حال حاضر شرکت آسیاپمپ ایرانیان با توزیع غیر حضوری پمپ های سوپاپ سرخود در مازندران سعی دارد علاوه بر پوشش نیازها،بازار فروش آن را در کشور توسعه دهد.نکته لازم به ذکر این است که نصب سوپاپ در انتهای لوله مکش برای این پمپ ها بی معناست و این پمپ خودکفا بوده و به همین دلیل باعث کاهش هزینه های اولیه می شود.

نمایندگی فروش بهترین دیزل پمپ های آبرسانی در ساری

از دیگر محصولاتی که در راستای آبرسانی استفاده می شود دیزل پمپ آبرسانی می باشد.پمپ های آبرسانی برای انتقال آب نیاز به نیرو دارند و این نیرو را از موتورهای درون سوز یا الکتروموتورهای می گیرند.بخش اعظمی از بازار کشاورزی برای آبیاری مزارع خود از دیزل پمپ حلزونی استفاده می کنند.این موتورها راستگرد بوده و در مدلهای مختلف بنز،ولوو،پرکینز،کومنز،خاور و لیستر خرید و فروش می شود.

به دلیل حساسیت بالای این موتورها بهترین گزینه خرید آنها از نمایندگی های معتبر بوده.این موتورهای دیزلی در این مرکز با قدرت ۱۵ اسب بخار به بالا در ساری به همراه کوپله با پمپ آب به فروش می رسد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چطور در ساری می توانم الکتروپمپ فشار قوی wkl با کیفیت بخرم؟

همانطور که گفته شد پمپ گریز از مرکز برای انتقال آب به نقاط دیگر نیاز به نیرو داشته و این نیرو را از الکتروموتورهای الکتریکی یا موتور دیزلی دریافت می کند.پمپ ها علاوه بر موتور دیزل با دینام هم کوپله می شوند.الکتروپمپ های آبرسانی با در قدرت های مختلف بر اساس هد و دبی مورد نیاز سیستم عرضه می شود.

دسترسی راحت مشتریان،حذف واسطه ها و توزیع کالای اصیل از دلایلی بوده تا مجموعه آسیاپمپ ایرانیان به صورت متمرکز در ساری و مازندران انواع الکتروپمپ فشار قوی wkl را با بهترین کیفیت به قروش برساند.کافیست برای خرید الکتروپمپ های طبقاتی با واحد فروش ما تماس بگیرید.

عرضه مرغوبترین موتور دیزل های آبکشی با قیمت مناسب در مازندران

موتورهای دیزلی در بازار یکی از عناصر مهم و اقتصادی به شمار می آید و بازار خرید و فروش آن بسیار پر رونق است.فروشگاه پمپ آب در ساری انواع موتور دیزل خاور،بنز ۹۱۱، بنز ۸ تن، بنز ۱۰ تن، پرکینز و کومنز را با کیفیت عالی به فروش می رساند.این موتورهای بسته اندازه و قدرت پمپ یا ژنراتور مورد استفاده قرار میگیرد.

توان این موتورها بین ۴۰ تا ۴۰۰ اسب بخار بوده و در موارد آبرسانی ، صنعتی و تولید برق برای مجتمع های مسکونی،بیمارستانها و مزارع پرورش میگو مورد استفاده قرار می گیرد.عرضه مرغوب ترین موتورهای درون سوز آبگشی در ساری توسط بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =