پمپ کشاورزی, مقالات

انواع پمپ آب زمین کشاورزی برای آبیاری سنتی و بارانی

پمپ آب زمین کشاورزی

پمپ آب زمین کشاورزی برای اینکه بتوانند به خوبی کار کنند باید به درستی نیز انتخاب شوند.پمپ های کشاورزی در انواع مختلف در ایران توسط کارخانجات پمپ سازی تولید می شوند.به طور کلی در دو دسته پمپ گریز از مرکز حلزونی و پمپ فشار قوی طبقاتی این پمپ ها دسته بندی می شوند.در مصارف مختلف کشاورزی از جهت آبیاری نوع پمپی که انتخاب می شود ارتباط مستقیمی شرایط و نوع آبرسانی دارد که برای آبیاری سنتی و بارانی پمپ های متفاوتی انتخاب می شود.

پمپ آب زمین کشاورزی

قیمت پمپ آب همراه با دینام ۳ فاز کشاورزی

پمپ آب زمین کشاورزی

پمپ های کشاورزی برای انتقال آب در طرح های کوچک و بزرگ آبرسانی در مزارع کشاورزی و باغات و سیستم های پمپاژ استفاده می شود.پمپ های مورد استفاده در بخش کشاورزی برای تامین نیروی محرکه مورد نیاز خود به موتورهای دیزلی یا الکتروموتورهای سه فاز نیاز دارند.برای صرفه جویی در مصرف انرژی موتورهای الکتریکی یا دینام آب کشاورزی گزینه مناسب تری می باشد.قیمت الکتروپمپ های کشاورزی با دینام سه فاز کشاورزی بستگی به اندازه و توان مصرفی پمپ داشته و برای استعلام قیمت روز این محصول فروشگاه های اینترنتی بهترین گزینه می باشد.

خرید اینترنتی پمپ آب زمین کشاورزی فشار قوی در همدان

پمپ آب زمین کشاورزی

پمپ های فشار قوی کشاورزی به ۸ مدل مختلف تقسیم بندی می شوند.اندازه ۱ تا ۶ اینچ آنها بر اساس استاندارد و DIN کشور آلمان و شرکت KSB طراحی و ساخته می شود.پمپ های کشاورزی فشار قوی یا همان پمپ wkl برای تامین فشار شبکه های آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • بیشتر بخوانید: پمپ هواده

پمپ های طبقاتی وکائل بهتر است توسط فروشندگان انتخاب شود تا مشمول کارانتی شود.این پمپ ها برای سیستم های بارانی بهترین گزینه می باشد و در همدان به صورت آنلاین با بهترین کیفیت ارائه می شود.

فروشندگان پمپ های آبرسانی کشاورزی در کشور

پمپ آب زمین کشاورزی

پمپ های آبرسانی کشاورزی در فروشگاه ها و نمایندگی ها و عاملیت های فروش به خریداران و مشتریان ارائه می گردد.انتخاب پمپ کشاورزی بر اساس معیارهای مشخص اتفاق می افتد و فروشندگان پمپ آب کشاورزی در کشور انواع برندهای پمپ انتقال آب را با قیمت های مختلف و بر حسب نیاز کشاورزان به آنها عرضه می کنند.به دلیل تنوع قیمتها و هزینه بالا رفت و آمد بهترین کار خرید و فروش اینترنتی می باشد.

چه کار کنم تا پمپ آب کشاورزی طول عمر بیشتری داشته باشد؟

پارامترهای یک پمپ آب مناسب از سمت سازنده استفاده از قطعات درست و اصولی ریخته گری شده و ماشینکاری و مونتاژ دقیق پمپ با بهترین متریال می باشد.

  • بیشتر بخوانید: پمپ حرارتی

اما از سمت خریدار نیز پارامترهایی باید رعایت شود تا پمپ و قطعات یدکی آن بتوانند طول عمر بیشتری داشته باشند که در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

  • حمل و نقل صحیح پمپ
  • نصب و راه اندازی صحیح
  • نصب صحیح اتصالات
  • هواگیری درست
  • انتخاب صحیح پمپ
  • گریس کاری یا روغن کاری به موقع

از جمله مواردی است که باید توسط مشتری رعایت شود.ضمن اینکه فروشندگان پمپ آب نیز به عنوان خدمات پس از فروش انواع قطعات یدکی پمپ آب و تعمیرات پمپ های حلزونی و فشار قوی را نیز انجام میدهند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *