پمپ کشاورزی, مقالات

انواع پمپ آب گریز از مرکز و قیمت روز آن در بازار

پمپ های سانتریفیوژ یکی از مدل های توربو ماشین ها هستند که به صورت دائمی و پیوسته عمل انتقال انرژی به سیال راه انجام داده و با این کار سیال را از نقطه ای به نقطه دیگر با افزایش فشار و هد جابجا میکند.قیمت پمپ آب گریز از مرکز بر اساس اینکه پمپ های گریز از مرکز را بر اساس اینکه در کدام دسته قرار گیرد متفاوت است.این پمپ ها را می توان به ۳ نوع پمپ گریز از مرکز جریان شعاعی، پمپ گریز از مرکز جریان محوری و پمپ گریز از مرکز جریان مختلط دسته بندی کرد.

قیمت روز انواع پمپ های گریز از مرکز جریان شاهی یا همان پمپ های حلزونی در بازار بسته به هدف و دبی و توان مصرفی سیستم پمپاژ متفاوت است.

قیمت فروش پمپ اتا بزرگ ۴۰-۲۵۰ برای صادرات به افغانستان

پمپ های گریز از مرکز جریان شعاعی یا همان پمپ های حلزونی در چندین دسته مختلف از قبیله پمپ گریز از مرکز حلزونی کوچک، پمپ گریز از مرکز استیل و پمپ گریز از مرکز اتا بزرگ قرار می گیرند.یکی از پر فروش ترین پمپ های حلزونی تو بزرگ پمپ ۱۲ به ۱۰ یا پمپ ۴۰-۲۵۰ می باشد.این پمپ می تواند هدوی بالایی را با نیروی نسبتاً زیاد تامین کند و از این رو در موارد کشاورزان صنعتی برای انتقال آب در حجم بالا و ارتفاع زیاد کاربرد دارد.

قیمت فروش این پمپ بسته به اینکه هد و دبی چقدر باشد و همچنین اندازه قطر پروانه مغیر می‌باشد. شرکت آسیا پمپ ایرانیان فروشنده این مدل و دیگر پمپ های اتا بزرگ در افغانستان می باشد.برای اطلاع از قیمتها با ما تماس بگیرید.

فروش پمپ آب گریز از مرکز centrifugal pump آنلاین در سلیمانیه عراق

پمپ های گریز از مرکز با توجه به هد و دبی مختلفی که توان پوشش آنرا دارند در مناطق مختلف برای مصارف کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.این پمپ ها روند تولید آسان و سریعی داشته و حجم تولید آن در کشورمان با توجه به وجود نیروی کار متخصص و دستگاههای پیشرفته بسیار بالا می باشد.

الکتروپمپ شناور ناصری نیازی به نصب سوپاپ نداشته و حمل و نقل آنها بسیار راحت است همچنین آب بندی این پمپ ها ازما فیبروفنر می باشد

کشور عراق و شهر سلیمانیه برای انتقال و جابجایی آب به مزارع کشاورزی خود نیاز به این پمپ ها داشته که به دلیل بالا بودن قیمت آن در کشورهای دیگر انواع این پمپ ها را از بازار پمپ ایران تهیه می کنند.مجموعه ما با فروش مستقیم و بدون واسطه در سلیمانیه عراق این پمپ را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

محل خرید و فروش عمده پمپ گریز از مرکز خودمکش استیل

پمپ های گریز از مرکز را می توان با کمی تغییر در شکل و اندازه آن برای کاربری های مختلف راه اندازی کرد.یکی از پمپ هایی که برای انتقال سیالات خالص مانند آب و سیالات ناخالص کاربرد دارد پمپ خودمکش است که با نیروی گریز از مرکز کار می کند.این پمپ ها برای پمپاژ سیال نیاز به سوپاپ در انتهای خط مکش نداشته و به اصطلاح سوپاپ سرخود هستند.

در موارد انتقال آب شور،انتقال لبنیات،سس و رب در کارخانجات غذایی از پمپ استیل خودمکش می توان استفاده کرد که بهترین راندمان را دارد.این پمپ ها برای نیاز به یکبار هواگیری دارند و پروانه روباز دارند.قیمت پمپ خودمکش استیل را می توانید به روز از همین مجموعه استعلام کنید.

تهیه عمده انواع محفظه و پایه بلبرینگ پمپ های حلزونی در کشور

پمپ آب گریز از مرکز از اجزای مختلف تشکیل شده که هر کدام برای عملکرد صحصیح محدودیت های در هنگام نصب و راه اندازی و عملیات پمپاژ دارند که اگر این محدودیت ها رعایت نشود قطعات داخلی پمپ آسیب دیده و نیاز به تعویض و تعمیر دارند.در صورتی که سیال ویسکوزیته بالایی داشته باشد و دارای خورندگی بوده یا ذرات ساینده داشته باشد به آرمی محفظه پمپ خورده می شود.

یکی از پرفروش ترین پمپ هایی که در جنوب کشور استفاده می‌شود الکتروپمپ شناور پمپیران است.

هوا کشیدن پمپ،بالا بودن سرعت دورانی ،ناهم محوری پمپ و موتور باعث آسیب به یاتاقان و پایه بلبرینگ و محفظه پمپ می شوند.پس باید به تمامی نکات بالا دقت کرد.برای اهیه عمده انواع محفظه و پایه یاتاقان پمپ های گریز از مرکز کوچک و پمپ اتا بزرگ می توانید از طریق همین وب سایت با ما تماس بگیرید

امتیاز دهید post