پمپ کشاورزی, مقالات

خرید پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری از تولید کننده + قیمت

پمپ پشت تراکتوری

پمپ پشت تراکتوری از جمله پمپ های گریز از مرکز می باشد که در سایزهای مختلف برای آبرسانی به مزارع کشاورزی از آن استفاده می شود.قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری بستگی به سایز و اندازه آن و نوع شاسی و گیربکس متفاوت خواهد بود.توجه داشته باشید که می توان قیمت این محصول را با پایین آوردن کیفیت شاسی و پمپ کمتر کرد،اما بهترین راه برای تهیه این پمپ ها خرید پمپ تراکتوری از شرکت تولید کننده می باشد.

مرکز فروش آنلاین پمپ پشت تراکتوری تبریز در کشور

قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری

یکی از شهرهایی که مصرف پمپ پشت تراکتوری در آن زیاد است استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز می باشد.با توجه به حضور کارخانه های پمپ سازی در تبریز عمدتا انواع پمپ ها با برندهای همین شرکتها در بازار پمپ آب خرید و فروش می شود.لازم به ذکر است که برای انتخاب و خرید پمپ آب پشت تراکتوری حتما به پارامترهای زیر توجه کرده تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

  • متراژ و اندازه لوله اصلی
  • اختلاف ارتفاع مبدا تا مقصد
  • دبی مورد نیاز

این موارد به طور کلی بیان شد ولی برای انتخاب پمپ های حلزونی تراکتوری برای سیستم های تحت فشار علاوه بر موارد بالا به تعداد آبپاش و متراژ و اندازه لوله های فرعی هم نیاز خواهد بود.فروش پمپ های پشت تراکتوری تبریز در کشور به صورت آنلاین توسط همین مجموعه امکان پذیر می باشد.

عرضه گیربکس افزاینده پشت تراکتوری با برند آسیاپمپ ایرانیان

قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری

دور موتور تراکتورهای موجود در ایران ۵۴۰ دور دقیقه می باشد که این اندازه برای راه اندازی پمپ های سانتریفیوژ که نیاز به ۱۴۵۰ دور دارند مناسب نیست و باید توسط یک افزاینده این دور را تبدیل به دور مورد نیاز برای پمپ کرد.برای این کار دو راه وجود دارد.

  • افزایش دور با گیربکس افزاینده
  • افزایش دور به وسیله تسمه و فولی

که در اینجا موضوع مورد بحث ما گیرکس ها می باشند.گیربکس های افزاینده با نسبت ۱ به ۳ و ۱ به ۴ در بازار عرضه می شوند.شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع گیربکس های افزاینده استاندارد پشت تراکتوری را به صورت عمده و جزیی با همین برند از طریق همین وب سایت به فروش می رساند.برای اطلاع از قیمت گیربکس پشت تراکتوری با نسبت های مختلف همین حالا با ما تماس بگیرید.

بورس پمپ های طبقاتی پشت تراکتوری ۲ تا ۴ اینچ

قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری

از پر مصرف ترین و پر فروش ترین پمپ های پشت تراکتوری پمپ آب طبقاتی می باشد که با توجه به محدودیت های موجود این پمپ ها را می توان در اندازه های ۲ تا ۴ اینچ به عنوان پمپ تراکتوری استفاده کرد.دلیلش هم این است که گیربکس ها تا ۷۵ اسب بخار را بیشتر ساپورت نکرده و همچنین توان موتور تراکتور نیز محدود می باشد.

  • بیشتر بخوانید: پمپ حرارتی

پمپ های طبقاتی پشت تراکتوری با بهترین کیفیت با شاسی محکم و استاندارد به همراه گیربکس های افزاینده و گاردون از طریق بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان در کشور به فروش می رسد.

بازار پمپ آب پشت تراکتوری در زاهدان

قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری

در منطقه جنوب کشور مانند زاهدان و چابهار عمدتا از سیستم آبیاری غرقابی برای مزارع خود استفاده می کنند.پمپ های پر فروش پشت تراکتوری در این منطقه پمپ حلزونی ۶ اینچ، پمپ حلزونی ۸ اینچ و پمپ حلزونی ۱۰ اینچ می باشد.

  • بیشتر بخوانید: پمپ هواده

بازار پمپ آب پشت تراکتوری در زاهدان و دیگر شهرهای آن به صورت آنلاین توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان راه اندازی شده و می توانید با صرف کمترین وقت بهترین پمپ آب تراکتوری را به صورت شاسی شده در دو مدل تسمه ای و گیربکس خریداری کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *