پمپ کشاورزی, مقالات

بازار پمپ آب صنعتی حلزونی چدنی و تمام استیل

پمپ آب صنعتی

پمپ آب صنعتی چیست؟ این سوالی است که برای بسیاری از کاربران پیش می آید که آیا این پمپ ها با پمپ آب کشاورزی و دیگر انواع پمپ ها فرقی دارد یا نه؟ پمپ های صنعتی برای انتقال و جابجایی انواع مختلف محصولات مانند آب، مواد شیمیایی، نفت، فاضلاب، روغن و لجن یا پساب مواد غذایی استفاده می شود.بیشترین نوع پمپی که برای مصارف صنعتی استفاده می شود پمپ گریز از مرکز حلزونی می باشد.این پمپ ها متناسب با نیاز مشتری ساخته می شوند و در دو نوع چدنی و تمام استیل خرید و فروش می شوند.در بازار بزرگ پمپ های آبرسانی صنعتی و کشاورزی که خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار داده می توانید با بهترین نوع پمپ را انتخاب و تهیه کنید.

پمپ آب صنعتی

انواع پمپ آب صنعتی | تولید پمپ آب صنعتی حلزونی دائم کار

پمپ های صنعتی دارای انواع مختلفی شامل

  1. پمپ استاندارد API
  2. پمپ جریان محوری
  3. پمپ های بوستر
  4. پمپ پیستونی
  5. پمپ پیشرونده
  6. پمپ دورانی
  7. پمپ اسکرو
  8. پمپ دنده ای
  9. پمپ گوشواره ای
  10. پمپ دیافراگم
  11. پمپ لجن کش عمودی
  12. پمپ عمودی
  13. پمپ گریز از مرکز حلزونی
  14. پمپ خودمکش
  15. پمپ فشار قوی WKL

پمپ های صنعتی به دلیل اینکه در کارخانجات و محیط های حساس کاری استفاده می شوند عمدتا با آب بندهای مکانیکی عرضه می شوند.همچنین ساعت کاری این پمپ ها بالا بوده و نیاز است تا پمپی با باتاقان بندی قوی داشته باشند و به همین علت پمپ های پایه صنعتی مناسب ترین گزینه برای این کار هستند.پمپ های پایه صنعتی در ایران تولید شده و می توان از آنها به صورت دائم کار استفاده کرد و عمر بلبرینگ ها در حالت معمولی عمر مفید آن به ۱۷۰۰۰ ساعت می رسد.

کاربرد پمپ های صنعتی | نحوه کارکرد آنها

پمپ آب صنعتی

پمپ های صنعتی با توجه به نوع نیاز مشتری در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه می شود.بیش از ۷۵ درصد پمپ های مورد استفاده در صنعت پمپ های گریز از مرکز حلزونی بوده که به صورت چدنی یا استیل هستند.این پمپ ها در صنایع نفتی،غذایی،کاغذ و مقوا و کارخانه سیمان استفاده می شوند. این پمپ ها با دریافت نیرو از موتور محرکه و انتقال آن به سیال کار پمپاژ آن را انجام می دهند.

این پمپ ها دارای پروانه بسته و نیمه باز می باشد.آب و یا سیال پس از ورود به پمپ توسط پروانه به گردش در می آید و انرژی جنبشی به فشاری تبدیل شده و از پمپ خارج می شود.بلبرینگ هایی که در دو سمت محور قرار گرفته اند کار مهار نیروهای شعاعی و محوری پمپ را به عهده دارند و روانکاری آنها با گریس یا روغن می باشد.

صادرات پمپ انتقال آب صنعتی و کشاورزی به افغانستان

پمپ آب صنعتی

کشورهای آسیای شرق به دلیل کمبود منابع و دستگاه های صنعتی و نیروی انسانی متخصص در بخش تولید و تامین پمپ های کشاورزی و صنعتی دچار ضعف بوده و برای تهیه این پمپ ها به بازار پمپ آب ایران مراجعه میکنند.پمپ های حلزونی و فشار قوی wkl دو مدل از رابج ترین پمپ هایی است که به کشورهایی نظیر افغانستان و پاکستان صادر می شود.نزدیک بودن مرز ایران و افغانستان و سرعت در حمل و نقل کالا و قیمت پایین تر نسبت به پمپ های آب ترکیه و آلمان و چین از دیگر مزایای خرید پمپ آب برای فروشندگان پمپ آب در اقغانستان می باشد.

شرکت پخش پمپ خودمکش ۳ اینچ برای انتفال فاضلاب شهری و صنعتی

پمپ آب صنعتی

برای انتقال فاضلاب به دلیل وجود ذرات جامد داخل سیال باید از پمپی استفاده شود که پروانه نیمه باز داشته و بتواند ذرات جامد داخل سیال را به راحتی منتقل کند.پمپ های خودمکش این کار را انجام داده و نیز برای مکش منفی نیازی به نصب سوپاپ ندارند و دریچه سوپاپ در قسمت ورودی پمپ داخل محفظه تعبیه شده است.

استفاده از این پمپ ها با نیروی کمتری نسبت به پمپ های حلزونی امکان پذیر است و آب بندی آنها با سیل مکانیکی می باشد.پمپ های خودمکش یا سوپاپ سرخود در سایز ۳ و ۴ اینچ بیشترین مصرف را در بخش های صنعتی دارند و با الکتروموتورهای ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور کوپله شده و ماکزیمم ارتفاع آن ۳۵ متر و دبی آن بین ۷۰ تا ۸۰ متر مکعب برساعت بوده و شرکت پخش پمپ های کشاورزی و صنعتی این پمپ ها را به صورت آنلاین در خوزستان و بوشهر و چابهار و مازندران جهت تخلیه فاضلاب های شهری و صنعتی به فروش می رساند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *