پمپ کشاورزی, مقالات

برای خرید پمپ آبیاری کشاورزی به کجا مراجعه کنم؟

پمپ های گریز از مرکز آبرسانی به منظور کاربری های مختلف در بخش صنعت و کشاورزی استفاده می شود.این پمپ ها برای انتقال آب در دما و فشار کاری متفاوت قابل تولید هستند.پمپ ابیاری کشاورزی معمولا با آب بندی گرافیتی و با جنس چدنی مورد استفاده قرار می گیرد.این پمپ ها در مزاکز خرید و فروش پمپ و موتورآلات کشاورزی که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند عرضه می شوند و می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

پمپ ابیاری کشاورزی

پارامترهای مهم در انتخاب پمپ آبیاری کشاورزی

برای انتخاب پمپ ابیاری کشاورزی که برای آبرسانی در سیستم های غرقابی و تحت فشار بارانی فطره ای استفاده می شود نکاتی لازم است که دانستن آن باعث می شود تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  • دانستن طول مسیر آبرسانی
  • ارتفاع موثر آبرسانی یا در اصطلاح اختلاف ارتفاع صفر و صفر
  • اندازه لوله اصلی
  • نوع آبیاری( غرقابی یا تحت فشار)
  • نوع و میزان قدرت نیروی محرکه یا درایو راه انداز

این نکات ابتدایی که خریدار موظف است آنها را به فروشنده اعلام کند در انتخاب پمپ آب کشاورزی مناسب بسیار موثر است.راهنمای خرید پمپ آب حلزونی و فشار قوی طبقاتی برای آبیاری در بخش فروش شرکت آسیاپمپ به صورت رایگان به شما در انتخاب و خرید بهترین پمپ آب کمک می کند.

خرید و فروش پمپ های کشاورزی بارانی در ارومیه

پمپ ابیاری کشاورزی

با توجه به نکاتی که در بخش قبل گفته شد باید بدانیم که پمپی که برای آبیاری بارانی استفاده می شود بسیار با پمپ آبیاری سنتی متفاوت بوده و تشخیص این تفاوت و انتخاب پمپ آب مناسب را باید به متخصصین این حوزه واگذار کنید.پمپ های بارانی از نوع پمپ های فشار قوی یا پمپ wkl می باشند که بوسیله الکتروموتور یا موتور دیزل یا به وسیل تراکتور راه اندازی می شوند.

این پمپ ها در ۸ نوع مختلف در کشور تولید شده و طرز قرارگیری پروانه های آن روی محور به شکلی است که می تواند آب را با فشار بالا پمپاژ کرده و دبی مورد نیاز آبپاش ها را تامین کند.این مسئله وقتی آبپاش ها از نوع پروت، آمبو یا ویر باشند که دبی آب آنها زیاد است بیشتر به چشم می خورد.خرید و فروش این پمپ ها در ارومیه به صورت غیر حضوری توسط همین مجموعه انجام می شود.

انواع پمپ آب کشاورزی و شرکتهای تامین کننده آن

پمپ هایی که برای انتقال آب کشاورزی مورد استفاده می باشند در چند دسته مختلف قرار می گیرند.این پمپ ها با نیروی گریز از مرکز کار می کنند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.در زیر به انواع این پمپ ها اشاره می کنیم.

  • پمپ گریز از مرکز حلزونی که آبدهی بالا دارند و ارتفاع نسبتا پایینی را پوشش می دهند.
  • پمپ فشار قوی طبقاتی wkl که آبدهی پایین و فشار کاری بالا را تامین می کنند.
  • پمپ شناور که درون چاه قرار می گیرند و خنک کاری الکتروموتور آن بوسیله آب انجام می شود.

شرکتهای تامین کننده پمپ های آب کشاورزی محصولات خور را با مارک های مختلف به صورت حضوری و غیرحضوری در بازار داخلی و خارجی به فروش می رسانند.برای تهیه این پمپ ها می توانید از طریق وب سایت اینترنتی با شرکت تامین کننده یا تولید کننده این پمپ ها ارتباط بگیرید.

نمایندگی مجاز فروش اطلس پمپ در زنجان

پمپ ابیاری کشاورزی

در بین پمپ های طبقاتی کشاورزی که در بازار وجود دارد اطلس پمپ تبریز یکی از برندهای موفق و با کیفیت می باشد که در سطح بازار داخلی توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و محصولات خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم عرضه کند.پمپ های طبقاتی در ۸ مدل مختلف از wkl 32 تا wkl 150 در کارخانه این شرکت که در تبریز می باشد تولید می شود.شرکت آسیاپمپ ایرانیان نماینده فروش محصولات اطلس پمپ در زنجان به صورت آنلاین انواع پمپ های کشاورزی را به فروش می رساند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *