پمپ کشاورزی, مقالات

بزرگترین مرکز پمپ آب طبقاتی افقی ارزان قیمت

آیا تا کنون برای انتخاب و خرید پمپ آب طبقاتی کشاورزی و صنعتی دچار مشکل شده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت باشد باید بگوییم راه حل ساده و آسان برای خرید بدون واسطه و ارزان قیمت انواع پمپ طبقاتی باکیفیت و طبق استاندارد پمپیران وجود دارد و آن تهیه این پمپ ها از وب سایت شرکت تولیدی و کارخانجات سازنده بوده که می توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت پمپ آب فشارقوی طبقاتی بهترین پمپ را با قیمت ارزان خریداری کنید.

نحوه تولید و مونتاژ پمپ آب طبقاتی افقی Wkl + فیلم

پمپ های طبقاتی گریز از مرکز مانند پمپ های حلزونی دارای اجزای مختلفی هستند که بعد از ماشینکاری قطعات در مرحله مونتاژ قرار می گیرند.اولین قطعه ای که مونتاژ می شود خار حلقوی می باشد.سپس بوش فاصله و اورینگ محور بعد از آن و بعد بوش بلند مکش جای گذاری می شود.سپس پروانه و بعد بوش طبقه و خار پروانه و سپس دیفیوزر که در محفظه طبقات قرار گرفته جای گذاری شده و به همین ترتیب تا پروانه آخر پیش می رود.در انتها رینگ تنظیم برای نگهداشتن قطعات و پر کردن جای خالی روی شافت قرار داده می شود.

در آخر قبل از زدن رینگ تنظیم دیفیوزر آخر یا پشت گرد قرار می گیرد که کار آن هدایت اب به سمت خروجی پمپ است.در فیلم زیر نحوه مونتاژ پمپ آسیاپمپ ایرانیان سری Wkl 100/4 را مشاهده می کنید که تمامی مراحل ذکر شده انجام می گیرد.

روش سرویس و نگهداری پمپ های گریز از مرکز طبقاتی افقی

یک برنامه سرویس و نگهداری دوره ای منظم از تعمیرات و خسارات پر هزینه جلوگیری می کند و باعث عملکرد مطمئن پمپ می شود که این امر کمترین هزینه تعمیرات و نگهداری را در پی خواهد داشت.بر اساس تجربه پیشنهاد می شود برنامه بازرسی به صورت زیر باشد.اما زمانی که کل پمپ در حال کار است موارد زیر را بررسی کنید.

  • پمپ باید در هر زمانی بدون صدا و لرزش کار کند.
  • آب بندی محور بررسی شود.
  • بلبرینگ ها از نظر صدا و لرزش بررسی شوند در غیر اینصورت سایش به وجود می آید.
  • پمپ استندبای بررسی شود تا در صورت نیاز سریعا راه اندازی شود.
  • محافظ کوپلینگ، قطعات چرخشی و قطعات پلاستیکی به صورت مرتب بررسی شوند تا از فاصله مناسب بین قطعات چرخشی و عدم تغییر شکل آنها اطمینان حاصل شود.
  • دمای بلبرینگ بررسی شود.دمای بلبرینگ می تواند تا ۴۰ درجه بالاتر از دمای محیط افزایش یابد ولی نباید از ۸۰ درجه سانتیگراد بیشتر شود.
  • قطعات انعطاف پذیر کوپلینگ بررسی شود و در صورت دیدن هر نشانه ای از سایش تعویض گردد.
  • همراستایی پمپ و موتور بررسی شود.

فروشنده پمپ آب طبقاتی کشاورزی Wkl 100/4 و Wkl 100/3 کردستان و کرمانشاه

در پمپ های انتقال سیال پمپ های دینامیکی که پمپ های گریز از مرکز در این دسته قرار می گیرد به دو سری پمپ گریز از مرکز حلزونی و پمپ آب طبقاتی کشاورزی تقسیم می شود.موارد استفاده و کاربرد این پمپ ها به طور کلی انتقال آب از رودخانه ها، کانالها و زهکش ها و منابع آبی به زمین های زراعی می باشد.اما در شرایط خاص انتخاب این پمپ ها بسیار مهم است و در صورت انتخاب اشتباه پمپ کارایی لازم را ندارد.

عموما پمپ های طبقاتی افقی برای آبیاری تحت فشار بارانی یا انتقال آب در مسیرهای طولانی با ارتفاعات زیاد به کار گرفته می شود.این پمپ ها بسته به طول مسیر و ارتفاع و سایز لوله اصلی انتخاب می شود.دو مدل از پر فروش ترین پمپ های آبیاری کشاورزی طبقاتی در کرمانشاه و کردستان پمپ فشار قوی Wkl 100/3 و پمپ فشار قوی Wkl 100/4 می باشد که هم با الکتروموتور ۳ فاز ۱۵۰۰ دور هم با موتور دیزل بنز ۹۱۱ و بنز ۸ تن هم به صورت پمپ فشار قوی پشت تراکتوری راه اندازی می شود.شرکت آسیاپمپ ایرانیان فروشنده این پمپ ها در این دو شهر به صورت آنلاین و ضمانت معتبر می باشد.

تامین کننده پمپ آبیاری بارانی پشت تراکتوری طبقاتی ارزان همدان و قزوین

برای انتخاب پمپ های آبیاری بارانی باید از پمپ هایی با فشار بالا استفاده کرد و پارامترهایی را در نظر گرفت.اکثر مشتریان میپرسند از کجا بدانیم پمپی که میخواهیم جوابگوی سیستم بارانی هست یا نه ؟ پاسخ این سوال در ذکر پارامترها نهفته است.برای انتخاب پمپ آبپاش بارانی باید به نکات زیر توجه کنید.

  • مسافت آبرسانی
  • اختلاف ارتفاع مسیر
  • سایز لوله اصلی
  • توان و دور موتور
  • تعداد و دبی آبپاش

این موضوعات کمک می کند تا بتوانیم بگوییم چه پمپی برای چه سیستم بارانی پاسخگو می باشد.بعد از انتخاب پمپ آب طبقاتی مناسب باید آنرا راه اندازی کنیم که راحت ترین روش آن آبیاری با پمپ فشار قوی پشت تراکتوری است که نسبت به الکتروپمپ یا دیزل پمپ طبقاتی ارزانتر و مقرون به صرفه می باشد.این پمپ ها به صورت اینترنتی از طریق وب سایت شرکت تامین کننده در همدان و قزوین با قیمت ارزان وگارانتی ۱۸ ماهه عرضه می شود.

سفارش اینترنتی پمپ طبقاتی افقی در آذربایجان و گرجستان

پمپ های تولید شده در ایران از لحاظ کیفیت و قیمت با پمپ های طبقاتی خارجی رقابت می کند و مشتریان بازارهای آذربایجان و گرجستان را مجاب کرده است تا سفارشات خود را از بازار پمپ آب ایران تهیه کنند.معمولا پمپ های طبقاتی صادراتی با متریال استیل یا برنز تولید می شود و دلیلش دوام و عمر طولانی تر آن است و همراه با پمپ قطعات یدکی پمپ آب نیز برای مشتریان ارسال خواهد شد.

کارخانجات تولید کننده با شرکت در نمایشگاه های بین المللی سعی در معرفی محصول خود به بازارهای بین المللی دارند و در سالهای اخیر توانسته اند انواع پمپ آبرسانی کشاورزی و صنعتی طبقاتی افقی را به کشورهای هم مرز صادر کنند.شرکت آسیا پمپ ایرانیان یکی از شرکت های تامین کننده بهترین پمپ های طبقاتی می باشد که به صورت آنلاین این پمپ ها را با کیفیت مطلوب در باکو و تفلیس گرجستان به عرضه می کند.

بازرگانی پمپ های فشار قوی طبقاتی Wkl در پاکستان و افغانستان

در کشورهای شرق ایران مانند افغانستان و پاکستان که مرز زمینی با ایران دارند به دلیل وجود آب های سطحی فراوان از پمپ های فشار قوی Wkl استفاده می کنند.همچنین با وجود معادن بسیار زیاد سنگ و معادن دیگر برای انتقال آب به ارتفاعات نیاز به پمپ هایی دارند که هم با نیروی کمتری کار کند و هم فشار بالایی داشته باشد.پمپ های طبقاتی Wkl که برای فشار بالا طراحی شده اند مناسب این کار هستند.

پمپ های فشار قوی بر اساس نیروی گریز از مرکز کار می کنند و در ۸ تیپ مختلف در کشور تولید می شوند که می توان به صورت کلی گفت از سری Wkl 32 تا Wkl 150 که می شود پمپ ۱ تا ۶ اینچ.بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان انواع پمپ ها طبقاتی باکیفیت wkl را با اطلاعات کامل در سایت خود به نمایش گذاشته تا مشتریان بتوانند به راحتی نمونه محصولات و کاتالوگ پمپ فشار قوی را مشاهده کردهو سفارشات خود را ثبت کنند.

بورس الکتروپمپ های فشار قوی کشاورزی wkl 80 و Wkl 65 در بحرین و امارات

یکی از محصولاتی که در ۳ سال گذشته به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده الکتروپمپ های فشار قوی طبقاتی افقی بوده که در سایزهای مختلف در بازار پمپ اب امارات و بحرین عرضه شده است.پمپ های طبقاتی ایرانی استاندارد شرکت Ksb آلمان بوده و همچنین به دلیل پایین بودن قیمت انرژی قیمت تمام شده پمپ و الکتروموتور پایین تر از قیمت الکتروپمپ های ترکیه ای و ایتالیایی است.

در بین پمپ های طبقاتی می توان به پمپ آب فشار قوی Wkl 65 و Wkl 80 که به ترتیب ورودی و خروجی این پمپ ها ۳ به ۲٫۵ اینچ و ۴ به ۳ اینچ می باشد.این پمپ ها قابلیت کوپله شدن با الکتروموتور ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور را دارند که البته در شرایط دائم کار باید الکتروموتور سه فاز ۱۵۰۰ دور استفاده کرد.به دلیل سهولت خرید برای مشتریان و انتخاب سریعتر انواع پمپ های طبقاتی در سری Wkl 65 و Wkl 80 در اندازه های مختلف در بحرین و امارات از طریق فروشگاه اینترنتی شرکت تامین کننده امکان پذیر می باشد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *