پمپ کشاورزی, مقالات

تهیه پمپ آب فشار قوی درجه یک زیر قیمت بازار

قیمت پمپ فشار قوی آب

قیمت پمپ آب فشار قوی افقی گریز از مرکز که از پر کاربردترین پمپ های آبرسانی در صنعت کشاورزی می باشد به مارک پمپ و نوع ریخته گری قطعات و ماشینکاری آنها و همچنین نحوه خرید مشتری بستگی دارد.طبیعتا مشتریانی که خریدار عمده این پمپ ها هستند درصد تخفیف بیشتری به آنها تعلق می گیرد.فروش آنلاین پمپ های فشار قوی درجه یک و با کیفیت در کشور برای عرضه بدون واسطه انواع پمپ های حلزونی و طبقاتی فشار قوی زمینی توسط شرکت های تامین کننده معتبر باعث شده تا مشتریان در کل کشور بتوانند این پمپ ها را از سایز ۱ اینچ تا ۱۲ اینچ زیر قیمت بازار خریداری کنند.

فروش ارزان پمپ و الکتروپمپ آب فشار قوی Wkl پمپیران در کشور

کشاورزان عزیز در سراسر کشور به دلیل آشنایی با کیفیت محصولات شرکت پمپیران انواع پمپ های فشارقوی wkl و الکتروپمپ های طبقاتی کوپله شده با دینام سه فاز را بهتر از برندهای دیگر خریداری می کنند.پمپ های طبقاتی پمپیران که از کیفیت بالایی در نوع ماشینکاری و ریخته گری برخوردار است انواع محصولات خود را اعم از پمپ های و الکتروپمپ های فشارقوی توسط نمایندگی ها و عاملیت های فروش معتبر در کشور به فروش می رساند.

همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ های طبقاتی پمپیران نیز باعث آسودگی خیال مشتریان شده است.حضور دلالان و واسطه ها در بازار که خارج از حیطه نمایندگی و عاملیت فروش این پمپ ها را می فروشند باعث شده تا فروشندگان مجاز پمپیران از طریق وب سایت انواع پمپ های طبقاتی طبقاتی از سایز Wkl 32 تا Wkl 150 را با قیمت ارزان توزیع کنند.

مرکز پخش پمپ های کشاورزی فشارقوی پشت تراکتوری در خراسان

پمپ های حلزونی و فشار قوی طبقاتی که قیمت آنها تحت تاثیر عواملی همچون برند، کیفیت مواد اولیه و نوع ماشینکاری و تعداد سفارش مشتری متغیر می باشد را می توان با محور خرمن کوب پشت تراکتور راه اندازی کرد که در اصطلاح به آن پمپ پشت تراکتوری کشاورزی می گویند.این پمپ ها برای پروژه های آبیاری بارانی و قطره ای و آبیاری غرقابی در مسافتهای طولانی استفاده می شود.

هزنیه نگهداری و سرویس این پمپ ها به دلیل اینکه بیرون از آب قرار می گیرند و دسترسی به آنها راحت تر است بسیار پایین تر از پمپ های عمودی مستغرق در چاه می باشد.پمپ آب پشت تراکتوری با گیربکس های افزاینده دور ۱/۳ و ۱/۴ و ۱/۶ از جمله پر فروش ترین پمپ های تراکتوری در خراسان شمالی،خراسان رضوی و خراسان جنوبی هستند.

مشخصات فنی پمپ های فشارقوی Wkl | خرید عمده آن در افغانستان

پمپ های فشار قوی wkl پمپ گریز از مرکز و طبقاتی هستند.این پمپ ها از محفظه مکش و رانش و تعدادی محفظه طبقات تشکیل شده است.داخل هر محفظه یک دیفیوزر و پروانه قرار دارد و پایه یاتاقان به وسیل پیچ دو سر به محفظه رانش بسته می شود.هر محفظه نسیت به محفظه دیگر به وسیله واشر آب بندی می شود.در محفظه مکش و محفظه طبقات رینگ آب بندی قابل تعویض پیش بینی شده است که بعد از کار کرد طولانی می توان آنرا عوض کرد.

محور پمپ در برابر جریان مایعات خورنده به وسیله بوش های فاصله و بوش محور حفاظت می شود.تمامی پروانه ها بر روی محور به سک سمت قرار داشته و توسط خار تخت به محور متصل می شوند.نیروهای شعاعی و محوری وارد بر محور پمپ توسط یک بلبرینگ و دو رولبرینگ گریس کاری شده که در دو طرف پروانه قرار گرفته اند تحمل می شوند.توصیه می شود این پمپ ها برای پمپاژ سیالات تمیز که حاوی مواد جامد و ذرات ساینده نیستند و سیالاتی که در قطعات پمپ و خوردگی شیمیایی یا مکانیکی ایجاد نکنند به کار روند.

در بازار پمپ اب افغانستان فروش این پمپ ها برای استفاده در بخش آبیاری تحت فشار به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و پمپ های طبقاتی Wkl ایرانی که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند به صورت عمده توسط فروشندگان پمپ آب در کابل و هرات از ایران خریداری شده و به فروش می رسد.

۹ مورد در مورد اجرای لوله کشی پمپ های گریز از مرکز فشار قوی

یکی از مهم ترین مراحل نصب پمپ آب مرحله لوله کشی می باشد که در اینجا می خواهیم به ۹ نکته موثر در مورد راه اندازی و نصب لوله ها اشاره کنیم.

  1. هرگز از پمپ به عنوان تکیه گاه برای لوله کشی استفاده نکنید.
  2. زمانی که پمپ بالاتر از سطح آب نصب می شود لوله در جهت پمپ شیب در حال افزایش داشته باشد و زمانی که مخزن مکش بر پمپ سوار است لوله باید با شیب رو به پایین به سمت پمپ قرار گیرد.
  3. پمپ نباید وزن لوله کشی را تحمل کند.
  4. بخش پایدار جریان با طول معادل حداقل دو برابر قطر فلنچ مکش در در بالادست فلنچ مکش تامین شود.
  5. قطر اسمی خط لوله باید برابر یا بزرگتر از قطر اسمی فلنچ ورودی و خروجی باشد.به طور کلی سرعت سیال در مکش حدود ۲ متر بر ثانیه و در رانش حدود ۳ متر بر ثانیه باشد.
  6. خطوط لوله در مجاورت پمپ بدون انتقال تنش و کرنش به یکدیگر متصل شد باشند.
  7. انبساط حرارتی لوله کشی باید در نظر گرفته شود تا بار اضافی به پمپ وارد نکند.
  8. قبل از راه اندازی باید لوله ها و مخازن به دقت از هر گونه آلودگی و اجسام خارجی پاک شود.اگر جوشکاری انجام شده باشد گدازه های فلزی و سرباره های جوش باید حذف شود.
  9. ضروری است که یک سوپاپ در لوله مکش قرار بگیرد تا از ورود اجسام خارجی جلوگیری کند.سطح مقطع سوراخهای صافی باید سه برابر سطح مقطع لوله باشد تا تا از افت فشار زیاد در حین عبور از صافی جلوگیری شود.صافی مخروطی دارای یک صافی درشت تر است که داخل آن یک صافی ریزتر با شیکه دو میلیمتری با سیمی به قطر ۵ میلیمتر وجود دارد که از مواد مقاوم به خوردگی ساخته شده است.

فروش عمده پمپ های wkl طبقاتی در بازار صادراتی بحرین و عمان

تولید انبوه پمپ های گریز از مرکز فشار قوی wkl با اندازه های مختلف برای راه اندازی با موتورهای با توان های متفاوت در ایران با کیفیت بالا و قیمت مناسب حمل و نقل فروشندگان پمپ آب در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مانند بحرین و عمان را وادار کرده تا سفارشات خود را از ایران تامین کنند.معمولا تا قبل از این شرکت پمپیران به عنوان صادر کننده پمپ های فشار قوی طبقاتی شناخته شده بود ولی در حال حاضر شرکت های تولیدی دیگری مانند آسیاپمپ ایرانیان نیز همین پمپ های طبقاتی Wkl 32 تا Wkl 150 را با قیمت مناسب به صورت عمده و با کیفیت صادراتی در کشور عمان و بحرین به فروش می رساند.برای اطلاع از قیمت انواع پمپ های طبقاتی به صورت عمده با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *