پمپ کشاورزی, مقالات

توزیع کننده بهترین پمپ wkl 50/4

پمپ wkl، از سری پمپ های طبقاتی به شمار می آید که از فشار بسیار بالایی برای تامین آبدهی از رنج متوسط به بالا می باشد. معمولا از این پمپ ها در بخش های کشاورزی برای آبیاری زمین های صنعتی و یا زراعی، جهت تامین آب، مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که از مهم ترین نکات شناخت پمپ wkl 50/4، می توان گفت که به هیچ عنوان نباید خوردگی های شیمیایی و یا نیز فیزیکی در قطعات پمپ ایجاد کند؛ در ادامه با خوردگی های شیمیایی و فیزیکی بیشتر آشنا خواهیم شد.

توزیع کننده بهترین پمپ wkl 50/4

نحوه استفاده از پمپ wkl

نحوه استفاده از پمپ wkl این پمپ ها از محفظه هایی به صورت مکش و نیز محفظه هایی به صورت طبقه و رانش تشکیل شده است، که معمولا این طبقه‌ ها به‌ وسیله ی پیچ بست طبقه ای به یک دیگر متصل می شوند. درون هر محفظه از این پمپ ها، یک پروانه و دیفیوزر قرار دارد؛ توجه کنید که تمام پروانه‌های نصب شده بر روی این پمپ ها در یک‌جهت قرارگرفته و تمام وسیله ها، همراه با خارهایی به محور ها، اتصال پیدا کرده اند.

طرز کار این پمپ ها به صورتی است که نیروی گریز از مرکز، انرژی لازم در این پمپ آب را فراهم می کند، که این عمل به دلیل وجود طبقاتی که نسبت به پروانه ها، بالاتر قرار گرفته اند می باشد. معمولا وجود پروانه در پمپ، بخاطر تأمین فشار بالاتری برای سیال ها می باشد. در نظر داشته باشید که در هر طبقه از این پمپ ها، یک پروانه قرار گرفته است که پس از عبور از هر طبقه، فشار بیشتری را با توجه سیال، کسب می کند.

ترفندهای افزایش طول عمر پمپ wkl

ترفندهای افزایش طول عمر پمپ wkl برخی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید تا طول عمر پمپ شما بالاتر برود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تا زمانی که از این پمپ استفاده می کنید، حتما شیر فلکه ای را باز نگه دارید.
  2. حتما بخاطر داشته باشید که در تمام اوقات، پمپ به هیچ عنوان نباید دچار لرزش و صدا شده باشد و باید به راحتی کار کند.
  3. از روشن کردن این پمپ ها بدون سیال خودداری نمایید.
  4. به هیچ عنوان از استفاده ی طولانی مدت پمپ، به‌خصوص در حالت هایی که شیر فلکه ای بسته می باشد استفاده نشود.
  5. حتما در شش ماه، یک بار پمپ ها سرویس شود.
  6. به هیچ عنوان پمپ را بدون آب روشن نکنید چرا که در صورت خشک بودن، فیبر های فنر موجود، باعث مانع شدن آب به داخل الکتروموتور می شود.
  7. ممکن است در هنگام کار با این پمپ ها، درجه حرارت از ۵۰ بالاتر رود، حتما به‌خاطر داشته باشید که درجه این پمپ ها نباید بالاتر از ۹۰ باشد.
  8. در زمستان برای جلوگیری از یخ زدگی و سرما، حتما با استفاده از آلمینیوم و پشم شیشه، آن را عایق بندی کنید( لازم است حتما بدانید که عایق بندی باید به صورتی باشد که هوا به پمپ برسد و دینام هم خنک بماند).

همچنین از مهم ترین ترفند افزایش طول عمر این پمپ ها باید گفت که مدل پمپ های پمپیران آبدهی و یا نیز با ارتفاعی که تولید می شوند، ماکزیمم راندمان را دارد؛ که در واقع کارکرد پمپ را در بهترین حالت خود قرار داده است. این کار بسیار مناسب، باعث افزایش طول عمر پمپ شما می شود.

این پمپ آب ایتالیایی wkl 80/4، دارای گارانتی معتبر می باشد.

آنچه که باید درباره پمپ آب wkl بدانیم

آنچه که باید درباره پمپ آب wkl بدانیم اجزای تشکیل دهنده ی پمپ عبارت اند از: بدنه، پروانه، محور، روپوش پروانه، پره، حلقه های ستایش، نقطه مکش و کاسد های نمدی و یا به عبارتی دیگر سیل مکانیکی.

پمپ های آب در مدل های مختلف تولید می شوند؛ معمولا یک پمپ آب خوب باید قطر خروجی بین ۳۰ تا ۱۵۰ میلی متر را داشته و اصولا میزان آب دهی این پمپ ها ۲ تا ۹۰۰ متر مکعب در هر ساعت باشد، همچنین توجه کنید که قابلیت ارتفاع پمپاژ این پمپ ها ۴۸۰ متر بوده و مقدار فشار تست آن ها نیز ۴۰ بار است.

از ویژگی ها و کاربرد پمپ wkl 80/4 در بهترین مدل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت استفاده در کارهای مربوط به آب رسانی
  • مناسب برای مصرف در آبیاری ها به صورت بارانی یا قطره ای
  • قابلیت انتقال آب به مصارف کشاورزی
  • قابلیت پمپاژ آب به صورت گرم و سرد در تأسیسات صنعتی و همچنین آتش نشانی ها
  • قابلیت استفاده تا دمای ۱۴۰ درجه سانتی گراد
  • قابلیت پمپاژ آب به صورت کندانس شده
  • قابلیت استفاده برای تأمین فشار آب های شهری

عزیزانی که دائم با این پمپ ها کار می کنند، حتما به دور موتور توجه کنند و بر روی ۱۴۵۰ تنظیم کرده و مورد استفاده قرار دهند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم به هیچ عنوان نباید این پمپ ها خوردگی های شیمیایی و فیزیکی داشته باشد، خوردگی های شیمیایی موجب نشست رسوب بر روی قطعه های پمپ می شود. خوردگی های فیزیکی نیز معمولا شن، ماسه و نیز ذرات معلق در سیال ها هستند؛ این کار باعث می شود که پروانه و یا حتی سایر قطعه های پمپ دچار آسیب شوند.

تکته ی بسیار مهم برای ایمنی کار این است که حتما در اتمام کار، پمپ را خاموش کرده و تمام شیر ها را ببندید.

امکان خرید این پمپ حلزونی گریز از مرکز و نیز دیگر پمپ ها، به صورت مستقیم، غیر مستقیم، آنلاین و اینترنتی، با گارانتی معتبر، امکان ارسال به سراسر کشور و قابلیت مهلت تست، برای شما مشتریان عزیز فراهم می باشد؛ همچنین دقت کنید که فروش ویژه انواع پمپ آب ایتالیایی با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف فوق العاده ی زمستانی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

فروش عمده پمپ wkl 80/4 درجه یک ارزان

فروش عمده پمپ wkl 80/4 درجه یک ارزان فروشندگان پمپ استیل درجه یک ارزان به صورت عمده و تکی برای مشتریان عزیز فراهم شده و به فروش می رسد؛ همچنین مشتریان عزیز باید این نکته را در نظر داشته باشند که برای تهیه یک پمپ خوب و مناسب، می توانند با همکاران ما در ارتباط باشند، تا یک خرید خوب و درست را تجربه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر،در مورد قیمت خرید پمپ حلزونی گریز از مرکز و یا دیگر پمپ ها، در مدل، سایز، رنگ و اندازه های مختلف، می توانید با همکاران ما در ارتباط و یا نیز در تماس باشید. همکاران ما همه روزه پاسخگوی سوالات شما مشتریان عزیز،می باشند. فروش فوق العاده ی زمستانی به همراه تخفیف برای شما عزیزان امکان پذیر می باشد. همین الان گوشی تلفن را بردارید و با ما در تماس باشید و این فرصت فوق العاده را از دست ندهید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *