پمپ کشاورزی, مقالات

خرید مستقیم پمپ آب صنعتی

پمپ آب یک وسیله فنی و تخصصی در خانه و صنعت است، پمپ ها مایعات را جا به‌ جا می کنند و انواع مختلف دارند و در اندازه‌ های گوناگون تولید می‌شوند و نوع صنعتی آن ازجمله وسایل پرکاربرد در کارخانه‌ ها و صنعت است که و مایعات مختلف را به روش‌ های گوناگون جا به‌ جا می‌کند، می توانید خرید مستقیم پمپ آب صنعتی را با قیمت مناسب و بدون واسطه از شعب فروش حضوری و آنلاین انجام دهید.

خرید مستقیم پمپ آب صنعتی

پارامتر های مهم برای انتخاب پمپ آب چیست؟

پارامتر های مهم برای انتخاب پمپ آب چیست؟ برای انتخاب پمپ آب خانگی و خرید باید در جهت افزایش طول عمر پمپ آب خود منبع دیا فراگمی با حجم بالاتر بخرید، پمپ های زمینی به عنوان یک تکیه گاه وزن، لوله های سیستم لوله کشی را باید بدون فشار تحمل کنند تا آسیبی به پمپ نرسد و اتصال پمپ به انشعاب اصلی آب شهری باید از منبع مجاز صورت بگیرد و برای نصب پمپ باید از لوله اصلی آب شهری جدا و در محلی غیر از آن و توسط شیر یک طرفه به سیستم آب شهری اتصال یابد.

پمپی که کارایی و عملکرد بهتر و بیشتری دارد و از بهترین برند باشد، مناسب ترین انتخاب می باشد و از نظر اقتصادی خرید مقرون به صرفه و مناسب برای خریدار می باشد. از مواردی که باید هنگام خرید توجه کنید عملکرد پمپ آب شامل توان پمپ که میزان نیرو و قدرت پمپ که به آن اسب بخار و یا کیلو وات می گویند و حداکثر آبدهی ودبی یک پمپ در انتقال آب که برحسب لیتر بر دقیقه و یا متر مکعب بر ساعت محاسبه می گردد و حداکثر ارتفاع پمپ و قطر لوله ورودی و قطر لوله خروجی پمپ و مشخصات الکتریکی پمپ که شامل میزان آمپر و ولتاژ یعنی تک فاز یا سه فاز بودن پمپ است.

برخی پمپ‌ ها آب پاک و مایعات را منتقل می‌کنند به همین دلیل برای بهبود عملکرد و پیشگیری از صدمه دستگاه بهتر است در فضایی پاک و به دور از هرگونه میکروب، آن را نصب کنند و برخی از پمپ‌ ها انتقال مایعات آلوده و کثیف را بر عهده دارند و می‌توانند برای انتقال لجن و مواد شیمیایی و آب از آنها استفاده کرد که معمولا برای انتقال آب به مزارع و باغ ها و انتقال آب باران به سمت گیاهان و درختان و زمین های زراعی و باغات و گلخانه ها استفاده می‌کنند، پمپ‌ها به کمک برق کار می‌کنند و دارای یک سیم بلند برق با روکش ضد آب هستند.

انواع مختلف پمپ های صنعتی

انواع مختلف پمپ های صنعتی

انواع موتور آب دارای دو نوع خانگی و صنعتی هستند که هر دو برای جا به‌ جایی آب و افزایش فشار آب کاربرد دارند، کمبود فشار آب یکی از مشکلات رایج است که برای رفع این مشکل می‌توان از یک پمپ سیال استفاده کرد تا مشکل حل شود.

انواع پمپ آب انواع مختلف و دارای جنس بدنه‌ی از انواع فلزات مانند چدن و استیل می باشد، پمپ ها وسیله‌ ای بسیار سنگین هستند و مدل‌های مختلف آن دارای میزان توان موتور هستند و برخی از آنها قابلیت شناور شدن دارند و از آنها می‌توان برای انتقال آب استخر و حوض استفاده کرد که دارای محدودیت ارتفاع هستند و آنها را تا یک جای مشخص می‌توان درون آب قرار داد.

مصرف برق پمپ صنعتی چگونه است

مصرف برق پمپ صنعتی چگونه است برای اینکه بدانیم مصرف برق در پمپ های صنعتی چگونه است ما انواع آنها را با توضیحات مفصل و جامع ارائه می دهیم:

هر پمپ صنعتی کاربرد مخصوص به خود را دارد و برای شرایط خاصی است، پمپ های سانتریفیوژ بهترین انتخاب برای پایین ترین ویسکوزیته مایعات و بیشترین نرخ جریان هستند، این پمپ ها شامل استاندارد سازی ابعاد می باشند که باعث میشود لوله کشی، پی ریزی و طراحی به طور کامل صورت گیرد و دارای گزینه و امکانات بیشتری نسبت به دیگر پمپ ها هستند و ایمنی و اطمینان کاربرد های هیدروکربن در فشار و حرارت بالا را فراهم می کنند، از دیگر پمپ های صنعتی پمپ های جریان محوری یا آکسیال پمپ هستند که بهترین انتخاب جهت کسب کردن نرخ جریان بالا با ارتفاع کم اند.

پمپ های تقویت کننده یا بوستر از دیگر نمونه های پمپ صنعتی اند که یک فشار بیشتر و قوی برای به حرکت دادن سیال در یک مسیر طولانی ایجاد می کنند و پمپ های پیستونی که بهترین انتخاب برای پمپاژ مایعات ساینده هستند و پمپ های حفره ای پیشرونده که به آن پمپ آخرین راه حل می گویند و می توانند برای مایعات سنگین که پمپ های دیگر قادر به سازگاری با آنها نیستند به کار روند و پمپ های دورانی که دارای بیشترین نرخ جریان در جابه جایی های مثبت هستند و پمپ های دنده ای که بهترین انتخاب برای پاکسازی روغن است.

پمپ های دنده ای دارای چند قسمت حرکت کننده و ساختاری ساده هستند و پمپ گوشواره ای بهترین انتخاب برای برنامه های بهداشتی که حاوی مایعات چسبناک و مایعاتی که دارای مواد شکننده هستند، می باشد زیرا هیچ گونه تماس فیزیکی در داخل پمپ نیست، مدل پمپ دیافراگم یک انتخاب مطابق پذیر است که میزان بسیاری از مایعاتی که نارسانای الکتریکی هستند را کنترل می کند و می توانند خشکی و بی آبی را بدون صدمه زدن به پمپ تحمل کنند، مدل پمپ های لجن کش عمودی یکی از ارزان ترین و مناسب ترین پمپ ها هستند.

نوع پمپ لجن کشی عمودی است و مدل پمپ های توربینی عمودی برای چاه های عمیق بهترین گزینه هستند، مدل پمپ های شناور برای مناطق زلزله خیز پیشنهاد می شود، مدل پمپ خود مکش نیاز به آستر کردن بیرونی ندارد، مدل پمپ های طبقاتی که سوار بر یکدیگر به صورت طبقاتی هستند بهترین گزینه جهت رسیدن به فشار بالا با کمترین نیروی بار الکتریکی در پمپ های سانتریفیوژی هستند، مدل پمپ های اسپیلیت کیس یکی از پمپ هایی است که برای حفاری استفاده میشوند و به دلیل میزان بالای جریانی که نسبت به پمپ های مکش دارند گزینه جالبی هستند.

تولید کننده پمپ آب صنعتی بزرگ

تولید کننده پمپ آب صنعتی بزرگ پمپ‌ ها انواع بسیار زیاد و کاربرد های بسیاری دارند و جامع ترین دسته بندی انواع پمپ‌ های صنعتی این گونه است که دارای دو دسته‌ی کلی هستند یکی پمپ‌های دینامیکی و دیگری پمپ‌ هایی با جابه‌جایی مثبت یا گسسته.

تولید کننده پمپ آب دو اینچ آن را در کیفیت بالا به شعب فروش عرضه می کند، فروش پمپ صنعتی بزرگ با قیمت های متنوع که بستگی به کیفیت و برند و امکانات آنها دارد در شعب حضوری و آنلاین صورت می گیرد.

امتیاز دهید post

2 نظر در “خرید مستقیم پمپ آب صنعتی

  1. محمدسجادی گفت:

    با سلام ارسال به همه شهرها دارید؟ برای نصب چطور؟ نصب پمپ اب با خودمان است یا نصاب هم دارید؟

    1. admin گفت:

      سلام آقا محمد عزیز
      برای کسب اطلاعات در مورد ارسال محصولات فرم موجو در سایت را تکمیل نمایید مشاورین ما در اسرع وقت باشما ارتباط برقرار میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *