پمپ کشاورزی

خرید معتبرترین برندهای پمپ آب کشاورزی در کشور

حتما می دانید که معتبرترین برندهای پمپ آب کشاورزی در کشور همیشه به دنیال افزایش فروش و مشتریان خود به شیوه های مختلف بوده اند.خرید پمپ آب کشاورزی در بازار از بهترین برندها مستلزم مراجعه به نمایندگی یا دفاتر فروش کارخانه می باشد،چرا که با این روش پمپ آب اصل با قیمت واقعی به دست مشتری نهایی می رسد.

بگذارید بررسی کنیم که برای خرید پمپ آب کشاورزی از برندها و شرکتهای معتبر پمپ سازی چگونه باید عمل کنیم؟

جواب این سوال در دانستن یک نکته است.بسیاری از فروشندگان برای جذب مشتریان پمپ آب برندهای ناشناخته را با برند شرکت های معروف به فروش می رسانند.پس بهترین راه برای خرید پمپ آب کشاورزی اصل مراجعه به نمایندگی رسمی فروش یا شرکت تولید کننده پمپ آب می باشد.همین وب سایت نماینده رسمی فروش پمپ سازی پمپ آبروان،پمپیران و اطلس پمپ تبریز در ایران می باشد.

خرید پمپ آب کشاورزی

بازار بزرگ فروش پمپ آب کشاورزی با قیمت ارزان

خرید پمپ آب کشاورزی

از قدیم الایام مرسوم بوده که همیشه محلی به عنوان مرکز تجمع یا به اصطلاح بورس خرید و فروش باشد.وب سایت پمپ کاران به عنوان بازار بزرگ اینترنتی فروش انواع پمپ آب کشاورزی می باشد که خریداران می توانند از طریق مراجعه به این سایت و مشاهده محصولات پمپ خود را انتخاب کرده و از طریق تماس با واحد فروش شرکت یا ارسال پیام در واتساپ خرید خود را قطعی کنند.

ضمن اینکه می توانید پمپ های حلزونی و فشار قوی چپگرد را که مخصوص موتور پشت تراکتور می باشد و در اصطلاح به آن پمپ پشت تراکتوری گفته می شود را در اصفهان،تهران،مشهد،اهواز،مازندران،بوشهر،خرمشهر،ارومیه،کرمانشاه،ایلام،بجنورد،گلستان،تبریز و رشت با قیمت مناسب در این مرکز به صورت نو و با ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش دریافت کنید.

فروش پمپ آب کشاورزی مدل ETA 80-250 به صورت عمده و جزیی

خرید پمپ آب کشاورزی

پمپ گریز از مرکز سری ETA 80-250 از جمله پمپ های پر مصرف و پرفروش در بین پمپ های حلزونی می باشد.پمپ ۲۵۰-۸۰  که همان پمپ ۳ اینچ می باشد هم به صورت راستگرد و هم چپگرد توسط شرکت آسیاپمپکو با بهترین کیفیت تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.طبیعتا خریداران عمده این پمپ را با قیمت ارزانتری تهیه می کنند و در فروش آن سود بیشتری می برند.

پمپ ۲۵۰-۸۰ با الکتروموتور ۱۵۰۰ دور تا ۲۲٫۶ متر ارتفاع را تامین می کند و با الکتروموتور ۳۰۰۰ دور تا ۹۲ متر ارتفاع می زند.این پمپ به طور پیش فرش توسط کارخانه با نوار گرافیتی آببندی شده ولی به درخواست مشتری با مکانیکال سیل نیز آببندی می شود.

فروش پمپ حلزونی ۲۵۰-۸۰ اصل طرح پمپیران به صورت عمده و جزیی در کل کشور با ارسال سریع توسط شرکت آسیاپمپکو صورت می گیرد.اگر خواهان کیفیت و سود بیشتر در خرید خود هستید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی فروش انحصاری پمپ آب ۶ اینچ و ۸ اینچ حلزونی با پروانه روباز

خرید پمپ آب کشاورزی

یکی دیگر از محصولات شرکت آسیاپمپکو پمپ حلزونی ۶ اینچ و ۸ اینچ با پروانه روباز می باشد.وقتی پروانه پمپ را روباز انتخاب می کنند از هد پمپ کاسته می شود و دبی بیشتری را انتقال می دهد.پمپ سانتریفیوژ ۶ و ۸ اینچ نیز همین مشخصه را دارند.پمپ ۸ اینچ با پروانه روباز جمعا ۱۰ متر به صورت زیر و رو ارتفاع می زند و ۶ اینچ نیز تا ۱۵ متر ارتفاع تامین می کند.

پمپ ۶ اینچ با پروانه روباز مخصوص سنگبری ها برای انتقال دوغاب و پسماندهای حاصل از برش کوپ سنگ می باشند و پمپ ۸ اینچ پروانه روباز که بخاطر آبدهی زیاد آن به پمپ تنبل نیز معروف است برای انتقال آب در زمین های زراعی مورد استفاده قرار می گیرد.قیمت فروش پمپ ۶ و ۸ اینچ با پروانه روباز بسیار ارزانتر از پمپ گل کش پمپیران بوده و توزیع آن به صورت عمده در کل کشور مستقیما توسط شرکت آسیاپمپکو یا از طریق سایت پمپ کاران نمایندگی انحصاری فروش شرکت آسیاپمپکو انجام می گیرد.

لازم به ذکر است که نیروی لازم برای راه اندازی پمپ ۸ اینچ ۴۰ تا ۵۰ اسب می باشد ولی چنانچه با موتور بالای ۶۰ اسب مانند موتور بنز ۹۱۱ و موتور پرکینز این پمپ راه اندازی شود آبدهی آن مثل پمپ ۱۰ اینچ می شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *