پمپ کشاورزی, مقالات

خرید پرفروش ترین پمپ های کشاورزی با قیمت ارزان

در بین پمپ های کشاورزی که برای انتقال آب از آنها استفاده می شود بعضی از مدل های آن در بازار بسیار پر فروش می باشد.از این پمپ ها در اندازه های مختلف به نسبت توان انتقال هد و دبی که دارند در مزارع،باغات،آب و فاضلاب و بخض های صنعتی استفاده می شود.خرید پمپ آب ارزان کشاورزی در گرو مراجعه به کاخانجات تولیدی یا شرکت های تامین کننده می باشد.

از جمله پرفروش ترین پمپ های کشاورزی می توان به

  • پمپ حلزونی ۲۵۰-۶۵
  • پمپ حلزونی ۲۵۰-۸۰
  • پمپ حلزونی ۲۵۰-۱۰۰
  • پمپ حلزونی ۳۱۵-۱۰۰
  • پمپ حلزونی ۲۵۰-۱۲۵
  • پمپ حلزونی ۳۱۵-۱۵۰
  • پمپ حلزونی ۴۰۰-۱۰۰
  • پمپ حلزونی ۴۰۰-۱۵۰
  • پمپ حلزونی ۲۳-۲۰۰
  • پمپ حلزونی ۲۹-۲۵۰

خرید پمپ آب ارزان

خرید آنلاین پمپ آب ۱۰ اینچ کوپله شده با موتور سه فاز

خرید پمپ آب ارزان

 

به جهت جلوگیری از اتلاف انرژی بهترین گزینه برای راه اندازی پمپ آب موتورهای الکتریکی یا الکتروموتور می باشد.پمپ های کشاورزی که عمدتا برای انتقال آب در حجم بالا یا مسافت بالا مورد استفاده قرار می گیرند با موتور سه فاز کوپله می شوند.این موتورها با دور ۹۰۰ و ۱۵۰۰ دور اصطهلاک کمتری دارند و مدت زمان زیادتری می توانند در طول شبانه روز کار کنند.

یکی از پمپ هایی که با الکتروموتور ۳ فاز کوپله و در اختیار مشتریان قرار می گیرد پمپ آب ۱۰ اینچ می باشد که در دو مدل

  • پمپ حلزونی ۱۰ در ۱۰
  • پمپ حلزونی ۱۲ در ۱۰

می باشد.همچنین در مبحث صادرات پمپ آب این سری از پمپ ها از محصولاتی هستند که به کشورهای عربی مثل عراق و سوریه و لبنان ارسال می شوند.برای خرید آنلاین انواع پمپ آب ۱۰ اینچ با کیفیت و استاندارد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت خرید و فروش پمپ آب کشاورزی نو در بازار

خرید پمپ آب ارزان

پمپ های آب کشاورزی به صورت نو از مزایایی از قبیل گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار می باشد که مشتریان را مجاب می کند تا این پمپ ها را از نمایندگی فروش یا به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده پمپ آب خریداری کنند.قیمت پمپ آب کشاورزی نو در برندها و مارک ها مختلف اختلاف چندانی نداشته و بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومن اختلاف قیمت دارند.

اما چیزی که درباره خرید پمپ های کشاورزی مهم است کیفیت ساخت و ماشینکاری قطعات می باشد.این مسئله در امر قیمت گذاری نیز مشهود می باشد.جهت اطلاع از قیمت روز انواع پمپ های کشاورزی با ما در تماس باشید.

فروش پمپ آب کشاورزی ارزان قیمت با مارک ایرانی

خرید پمپ آب ارزان

منظور از ارزان بودن پمپ های ایرانی بی کیفیت بودن آنها نیست.مقایسه آنها با محصولات مشابه خود در بازار با برند خارجی می باشد.امروزه در کشورمان تولید کننده های پمپ آب با استفاده از دستگاههای پیشرفته و نیروهای متخصص اقدام به فروش پمپ آب کشاورزی و صنعتی و برطرف کردن نیازهای این دو بخش هستند.قیمت تمام شده این محصولات هنوز هم با توجه به افزایش قیمت های گراف مواد اولیه نسبت به پمپ های انتقال آب خارجی پایین تر است.

در مرکز فروش پمپ آب کشاورزی می توانید انواع مارکهای ایرانی پمپ آب را با قیمت ارزان خرید کرده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی پمپ های پایه صنعتی دائم کار

خرید پمپ آب ارزان

فروش پمپ های گریز از مرکز در بازارهای داخلی و خارجی و استقبال از این محصول باعث شده تا نوعی از پمپ گریز از مرکز به نام پمپ های پایه صنعتی دائم کار تولید شوند.روانکاری این پمپ ها با روغن بوده و بلبرینگ های استفاده شده در این پمپ دو ردیفه است که قابلیت کارکرد مفید تا ۱۷۰۰۰ ساعت را دارند.خنک کاری این پمپ ها با سیستم لوله کشی از بیرون می باشد.

فروشگاه اینترنتی شرکت آسیاپمپ ایرانیان پمپ پایه صنعتی را به صورت عمده و جزیی در دو نوع چدنی و استیل در کشور به فروش می رساند.جهت دریافت قیمت و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *