پمپ کشاورزی, مقالات

خرید پمپ گریز از مرکز حلزونی آنلاین از کارخانه تولیدی

خرید پمپ گریز از مرکز حلزونی که دارای یک سری اجزای ثابت و دوار می باشد از بازار به دلیل اینکه برندهای زیادی در بازار هستند کاری دشوار برای مشتری بوده و اختلاف قیمت ها باعث شده تا مشتریان نتوانند به درستی پمپ آب مناسب را انتخاب کنند.شرکت آسیاپمپ ایرانیان به عنوان یک شرکت تولیدی انواع پمپ آب گریز از مرکز را به صورت آنلاین در اختیار خریداران این محصول قرار دهد.

خرید پمپ گریز از مرکز حلزونی

قیمت پمپ گریز از مرکز خودمکش برای پرورش شیلات در زاهدان

در مراکز پرورش شیلات میگو و ماهی پمپ های گریز از مرکز حلزونی برای راه اندازی نیاز به نصب سوپاپ یا شیر یکطرفه در انتهای خط مکش دارند که این امر باعث اعمال هزینه های زیادی برای کاربر می کند.به همین دلیل پمپ خودمکش یا پمپ سوپاپ سرخود که جزو پمپ های گریز از مرکز هستند بهترین گزینه برای مزارع پرورش شیلات می باشد و چون نیازی به نصب شیر یک طرفه ندارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت این پمپ ها با پمپ های حلزونی متفاوت بوده و به اندازه ورودی و خروجی پمپ بستگی دارد.شرکت آسیاپمپ ایرانیان تامین کننده پمپ های خودمکش جهت مراکز پرورش میگو در سیستان و بلوچستان و زاهدان می باشد و خریداران می توانند برای تهیه این پمپ ها با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیریند.

تولید کننده پمپ گریز از مرکز حلزونی و صادرات آن به آفریقای جنوبی

خرید پمپ گریز از مرکز حلزونی

تولید پمپ گریز از مرکز حلزونی در کشور توسط کارخانه های زیادی صورت می گیرد و از لحاظ ظاهری و عملکرد شبیه به هم هستند.پمپ های حلزونی برای انتقال آب کشاورزی و کارخانجات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.پوشش دادن نیازهای مختلف سیستم پمپاژ توسط این پمپ ها باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید این پمپ ها در بازارهای جهانی افزایش پیدا کند.

کشور آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که متقاضی خرید پمپ حلزونی ایرانی می باشد.موقعیت لجستیک ایران در منطقه و قیمت ارزان پمپ گریز از مرکز ایرانی از دلایلی است که فروشندگان پمپ آب در افریقا به دستگاه پمپ آب حلزونی ساخت ایران توجه خاصی دارند.

انواع پمپ گریز از مرکز | نحوه انتخاب پمپ آب حلزونی مناسب

پمپ های گریز از مرکز حلزونی در بیش از 10 مدل تولید می شوند که هر کدام برای هد و دبی مختلف و توان مصرفی متفاوت استفاده می شوند.اندازه این پمپ ها 1 تا 12 اینچ بوده و برای آبدهی بیشتر فلنچ های بزرگتر را روی پمپ سوار می کنند.یکی از مشکلات اساسی در این پمپ ها نصب سوپاپ در خط مکش می باشد که پس از مدتی گرفتگی و زنگ زدگی و پوسیدگی این شیرها باعث از کار افتادن سیستم پمپاژ می شود.

اما مورد دیگری که لازم است به آن دقت شود پارامترهایی است که باید برای انتخاب پمپ آب مناسب در نظر گرفته شود،که در ززیر به آن اشاره می کنیم.

  • نوع سیال
  • دمای سیال
  • هد و دبی مورد نیاز سیستم
  • اندازه ذرات جامد داخل آب
  • نوع آب بندی پمپ با توجه به نوع سیال

صادرات پمپ گریز از مرکز ایرانی centrifugal pump به اوکراین

خرید پمپ گریز از مرکز حلزونی

پمپ های گریز از مرکز از مزایایی که دارند این است که با کمی تغییر در اندازه پروانه و اندازه محفظه حلزونی می توان آنرا برای کار کردن در شرایط جدید پمپاژ مهیا کرد.این پمپ ها در کشورهای ترکیه و آلمان و ایتالیا نیز با قیمت بالاتری تولید می شوند ولی در کشور ایران متخصصین و مهندسین طراح پمپ های حلزونی مشابه با بندهای خارجی با کیفیت مشابه و قیمت پایین تر تولید می شوند.اوکراین یکی از کشورهایی است از پمپ های آب ایرانی به شدت استقبال کرده است و صادرات پمپ های گریز از مرکز یک طبقه و چند مرحله ای ایرانی به این کشور نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

امتیاز دهید post