پمپ کشاورزی, مقالات

بزرگترین مرکز تخصصی پمپ طبقاتی افقی به قیمت کارخانه

سازنده پمپ سانتریفیوژ

پمپ طبقاتی افقی یا پمپ فشار قوی جزو پمپ های گریز از مرکز بوده که دهانه مکش و رانش،ارتفاع نقطه کاری آنها و آبدهی این پمپ ها با هم متفاوت است.قیمت پمپ طبقاتی افقی با توجه به عواملی که ذکر شد مشخص می شود.همچنین لیست قیمت انواع پمپ فشار قوی برندهای معتبر بازار با هم متفاوت است که می توانید برای اطلاع و خرید پمپ طبقاتی با قیمت کارخانه با ما تماس بگیرید.

نمایندگی فروش پمپ طبقاتی wkl اطلس در زنجان

یکی از شرکت های پمپ سازی در کشور کارخانه اطلس پمپ تبریز می باشد که مدل های مختلف پمپ فشار قوی و گریز از مرکز حلزونی را تولید می کند.پمپ های فشار قوی شرکت اطلس پمپ در ۸ مدل wkl 32 تا wkl 150 با مرغوبترین متریال تولید و در بازار پمپ آب ایران توسط نمایندگی و عاملیت های فروش عرضه می شود.

مجموعه آسیاپمپ ایرانیان نمایندگی فعال و معتبر این شرکت بوده که انواع پمپ وکائل فشار قوی اطلس را در زنجان به صورت اینترنتی به فروش می رساند.لازم به ذکر است که گارانتی این پمپ ها یکسال بوده و شامل خدمات پس از فروش می باشد.

عاملیت فروش پمپ فشار قوی طبقاتی رایان در اهواز

صنایع الکتروپمپ رایان که از تولید کننده های قدیمی در زمینه پمپ های آبرسانی کشاورزی و صنعتی می باشد با ارائه کیفیت مطلوب و قیمت مناسب توانسته توجه و رضایت بیشتر مشتریان در بازار را به خود جلب کند.این شرکت علاوه بر پمپ فشار قوی وکائل انواع شناور از سایز ۲ تا ۱۰ اینچ را با یکسال گارانتی تولید می کند.

عاملیت فروش رایان پمپ در جنوب و شمال کشور شرکت آسیاپمپ ایرانیان بوده که برای سهولت در خرید امکان سفارش اینترنتی انواع پمپ فشار قوی wkl از سایز ۱ اینچ تا پمپ فشار قوی ۶ اینچ را فراهم کرده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت پمپ طبقاتی افقی فروش آنلاین در مجارستان

قیمت پمپ طبقاتی در بازار داخلی بر اساس اندازه دهانه مکش و رانش، دبی و هد و توان مصرفی مشخص می شود.همچنین نوع برند نیز در قیمت گذاری پمپ نیز تاثیرگذار است.اما برای صادرات پمپ آب به مجارستان و اروپا فاکتورهایی مثل هزینه حمل و نقل و گمرک نیز به عوامل بالا اضافه می شود.از آنجا که قیمت تمام شده پمپ های آبرسانی centrifugal pump یا multi stage pump در ایران با توجه به ارزان بودن قیمت انرژی نسبت به کشور آلمان و ترکیه ارزانتر است.

از همین رو بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان با صادرات پمپ آب فشار قوی به مجارستان ضمن ایجاد یک بازار جدید از پمپ آب ایرانی در این کشور به ارز آوری بررای اقتصاد کشور کمک شایانی کرده است.همچنین قیمت فروش پمپ آب چند مرحله ای در مجارستان را می توانید از طریق واتساپ شرکت جویا شوید.

انواع پمپ طبقاتی | تهیه پمپ تمام استیل فشار قوی

پمپ های طبقاتی وکائل در چندین مدل افقی و عمودی تولید و روانه بازار شده اند.پمپ های افقی طبقاتی که اندازه ۱ تا ۶ اینچ تولید می شوند.این پمپ ها برای هد بالا و دبی پایین ساخته شده اند و فقط قابلیت انتقال سیالات تمیز مانند آب را دارند.چنانچه نوع سیال اسیدی یا خورنده باشد از پمپ طبقاتی استیل استفاده می شود.

معمولا برای انتقال سیالات خورنده با پمپ طبقاتی جنس محفظه و پروانه و محور و بوش ها را از استیل ۳۱۶ یا استیل نگیر انتخاب می کنند.برای تهیه پمپ وکائل استیل با بهترین کیفیت می توانید با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *