پمپ کشاورزی, مقالات

فروشنده پمپ انتقال آب و آبیاری تحت فشار کشاورزی

فروش پمپ آب کشاورزی

در مورد پمپ های گریز از مرکز که برای انتقال آب و آبیاری تحت فشار در کشاورزی استفاده می شود باید بگوییم این پمپ ها به سه دسته تقسیم می شوند.پمپ حلزونی،پمپ فشار قوی wkl و پمپ شناور.فروش پمپ آب کشاورزی در بازار بر اساس شرایط عملیاتی و هد و دبی مورد نیاز و میزان توان مفید برای راه اندازی سیستم انجام می شود.

فروش پمپ آب کشاورزی

نمایندگی پمپ خودمکش با پروانه روباز مخصوص پروژه آب و فاضلاب

فروش پمپ آب کشاورزی

در ابتدا برای آشنایی بیشتر با پمپ خودمکش لازم است بگوییم که پمپ خودمکش از دو محفظه تشکیل شده است،یکی محفظه بیرونی و یکی محفظه درونی که آب در داخل محفظه درونی یا حلزونی پمپ توسط پروانه به گردش در می آید.وقتی پروانه در حال چرخش است در چشمی پروانه ناحیه ای کم فشار ایجاد می شود که فشار آن از فشار اتمسفری کمتر است و همین موضوع باعث می شود که آب در لوله مکش بالا بیاید.این امر باعث می شود که هوای داخل لوله مکش به داخل پمپ آمده و با آب مخلوط شود و در اثر گردش آب و هوا، هوا از مایع جدا شده و از پمپ خارج می شود.

شرکت آسیاپمپ ایرانیان با عرضه بهترین پمپ های خودمکش ساخت داخل با پروانه روباز جهت تخلیه آبگیرها و انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و حجم آب زیادی را با نیروی کم جابجا می کند.برای پروژه های آب و فاضلاب در شهرداریها و اداره آب و فاضلاب بهترین گزنیه می تواند همین پمپ های سوپاپ سرخود باشد.

فروش پمپ آب کشاورزی اتا بزرگ ۸ تا ۱۲ اینچ

فروش پمپ آب کشاورزی

پمپ سانتریفیوژ به هر پمپی اطلاق می شود که با نیروی گریز از مرکز برای ایجاد اختلاف فشار برای انتقال سیال کار می کند.این پمپ ها در اندازه های مختلف ساخته می شود که به سایز ۸ تا ۱۲ اینچ آن پمپ اتا بزرگ یا پمپ تنبل در برخی مدلها مانند پمپ ۲۹-۲۵۰، ۲۳-۲۰۰، ۳۵-۳۰۰ گفته می شود.

نیروی مورد نیاز برای این پمپ ها را می توان با موتور برقی یا دینام و موتورهای دیزلی تامین کرد.یادتان باشد که این پمپ ها بدون آب کار نمی کند.در مرکز فروش پمپ آب کشاورزی آنلاین در کشور می توانید انواع پمپ و الکتروپمپ آب کشاورزی ۸ تا ۱۲ اینچ را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

خرید بدون واسط پمپ های کشاورزی پشت تراکتوری در کشور

فروش پمپ آب کشاورزی

پمپ پشت تراکتوری نمونه ای دیگر از پمپ های سانتریفیوژ می باشد که برای انتقال آب کشاورزی به مزارع و آبیاری تحت فشار بارانی و قطره ای استفاده می شود.البته در برخی موارد که نیاز به حجم آب زیاد می باشد از پمپ خودمکش پشت تراکتوری هم می توان استفاده کرد.این پمپ ها خود هواگیر هستند و نیازی به نصب سوپاپ در انتهای لوله مکش نیست.

مجموعه ما با عرضه بهترین پمپ های پشت تراکتوری در اندازه های مختلف همراه با گیربکس های افزاینده دور بهترین تجربه خرید بدون واسطه پمپ های انتقال آب را برای شما رقم خواهد زد.برای اطلاع از قیمت روز پمپ پشت تراکتوری و ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی پمپ آب کشاورزی برندهای معتبر ایرانی

فروش پمپ آب کشاورزی

از آنجا که سلیقه مشتریان برای خرید پمپ کشاورزی متفاوت بوده و هر خریدار به دنبال برندی است که توجه آن را جلب نموده شرکت آسیاپمپ ایرانیان با فروش اینترنتی انواع برندهای معتبر پمپ آب کشاورزی مانند پمپیران،رایان،آبروان و اطلس که نمایندگی فعال آنها در کشور می باشد قصد دارد در کمترین زمان در سفارش مشتری را با قیمت مناسب تحویل دهد.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *