مقالات

سایت مرجع خرید پمپ آب کشاورزی با قیمت کارخانه

خرید پمپ های کشاورزی از واسطه ها یکی از دلایل افزایش قیمت نهایی این محصولات می باشد.قیمت پمپ آب کشاورزی هنگامی که از کارخانه به صورت مستقیم خریداری شود اختلاف فاحشی با قیمت داخل بازار دارد.مزایای خرید پمپ های کشاورزی از کارخانه علاوه بر دریافت قیمت مناسب این است که شما می توانید بر اساس نیاز سیستم پمپاژ خود تغییراتی را در پمپ به وجود آورید که این کار به راحتی در شرکت تولیدی انجام می شود.

سایت مرجع خرید پمپ آب کشاورزی با قیمت کارخانه

بازار عرضه پمپ های مخصوص پرورش شیلات با کیفیت +فیلم

پمپ هایی که در مزارع پرورش شیلات استفاده می شود و عموما از پمپهای اتا بزرگ با آبدهی زیاد می باشند.به دلیل شور بودن یا قلیایی بودن آب مورد نیاز برای آبزیان نیاز است تا قطعات دوار پمپ که با آب در تماس هستند ضد سایش و ضد خورنده باشند.انواع پمپ ها ۶ تا ۱۲ اینچ برای انتقال آب به حوضچه های آرامش پرورش میگو و ماهی استفاده میشود که جنس پروانه، محور، بوش و خار پمپ از استیل نگیر میباشد

مجموعه ما ما با داشتن یک سبد کامل از انواع پمپ های مورد نیاز پرورش شیلات از ۶ تا ۱۶ اینچ اعم از پمپ حلزونی بزرگ و پمپ خودمکش این امکان را فراهم کرده تا خریداران محترم بتوانند به صورت غیرحضوری سفارش خود را ثبت کنند.

خرید دستگاه پمپ خودمکش جهت انتقال سیالات ناخالص

خرید دستگاه پمپ خودمکش جهت انتقال سیالات ناخالص

سیالات ناخالص به سیالاتی گفته میشود که ذرات جامد داخل آب به حدیات باشد که نتوان از پمپ های حلزونی با پروانه بسته استفاده کرد و به همین دلیل پمپهای انتقال سیال با پروانه نیمه باز بهترین گزینه برای انجام این کار می باشند.سیادت ناخالص مانند فاضلاب، پسابهای کارخانجات غذایی، کارخانجات گلاب گیری به دلیل وجود ذرات جامعه نیاز است تا از پمپ انتقال آب با پروانه نیمه باز استفاده شود تا راندمان سیستم بالاتر رود و هزینه های اولیه کاهش یابد.

دستگاه کمپ خودمکش از جمله پمپ هایی است که قابلیت انتقال سیالات ناخالص با غلظت کم را دارد و می تواند با نیروی بسیار کمتری حجم آب بیشتری را انتقال دهد.این پمپ ها در کشور این پمپ ها در کشور با متریال مرغوب تولید شده و با الکتروموتورهای ۱۵۰۰ دور و ۳۰۰۰ دور قابلیت کپی شدن را دارد.مجموعه آسیا پمپ ایرانیان با فروش انواع پمپ های خودمکش جهت تخلیه و انتقال فاضلاب در خدمت شما خواهد بود.

فروش مستقیم پمپ آب کشاورزی در بحرین به صورت آنلاین

فروش مستقیم پمپ آب کشاورزی در بحرین به صورت آنلاین

پمپ های گریز از مرکز حلزونی با کیفیت های درجه یک تا درجه سه در کشور تولید می شود.قیمت تمام شده این محصولات در مقایسه با قیمت نهایی برندهای وارداتی بسیار پایین تر می باشد.کشورهای حوزه خلیج فارس در سالهای گذشته با توجه به داشتن مرز مشترک با ایران و قیمت های رقابتی با پمپ های ایتالیایی و چینی خریدار پمپ آب صنعتی و کشاورزی ایرانی شده اند.فروش پمپ های کشاورزی در بحرین توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان انجام می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تولید کننده پمپ و الکتروپمپ سه فاز کشاورزی سه فاز برای آبیاری بارانی

تولید کننده پمپ و الکتروپمپ سه فاز کشاورزی سه فاز برای آبیاری بارانی

تولید کننده پمپ های حلزونی در کشور با توجه به نیاز مشتری توانایی تغییر در قسمت مکانیکی و هیدرولیکی پمپ را دارد.این یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود خریدار مستقیم از کارخانه پمپ خود را تهیه کند.همچنین انواع پمپ و الکتروپمپ سه فاز مخصوص آبیاری بارانی که نیاز به محاسبه دقیق بر اساس پارامترهای ذکر شده در مقالات قبلی دارد توسط کارخانجات تولیدی پمپ ساخته شده و به فروش می رسد.

معیار انتخاب بهترین پمپ آب کشاورزی

معیار انتخاب بهترین پمپ آب کشاورزی

در خرید پمپ های آبرسانی کشاورزی عمدتا کشاورزان و مصرف کنندگان نهایی پمپ ها به حرف افراد غیر متخصص اعتماد کرده یا بر حسب تجارب دیگران از پمپ هایی که استفاده کرده اند بهره می گیرند.در این نوع انتخاب اشکالاتی از جمله انتخاب نادرست پمپ آب و پایین آمدن راندمان کلی پمپ و موتور وجود دارد.

یکی از بهترین راهها برای تشخیص پمپ های آب کشاورزی با کیفیت مشورت با شرکت تولید و تامین کننده این پمپ هاست.برای یک انتخاب درست در پمپ آب باید به نکاتی مانند برند پمپ آب،اعتبار شرکت تولید کننده،گارانتی و خدمات پس از فروش و کیفیت ماشینکاری و مونتاژ قطعات دستگاه می باشد.این معیارها برای خریدار پمپ اب می تواند به او در تهیه انواع پمپ های حلزونی و فشارقوی افقی کمک نماید.

نحوه انتخاب پمپ کشاورزی برای آبیاری بارانی در کردستان

نحوه انتخاب پمپ کشاورزی برای آبیاری بارانی در کردستان

یکی از مهمترین کاربردهای پمپ های کشاورزی در سیستم های تحت فشار بارانی می باشد.این پمپ ها برای اینکه بتوانند به درستی و بالاترین راندمان کار کنند باید به درستی انتخاب شوند.پمپ های آبیاری بارانی باید به نحوی انتخاب شود که به موتور مجرکه فشار وارد نکرده و آب را تا آخرین نقطه مسیر برساند.

پمپ های آبیاری بارانی معمولا از نوع پمپ فشارقوی طبقاتی wkl هستند که به صورت پمپ پشت تراکتوری یا با موتور دیزل یا با الکترومونور کوپله شده و توسط نمایندگی های فروش پمپ اب یا فروشگاه های متفرقه پمپ فروشی به دست خریدار می رسد.

برای انتخاب خوب پمپ آب بارانی باید به

  • طول مسیر
  • اختلاف ارتفاع مسیر
  • اندازه لوله اصلی
  • تعداد آبپاش ها
  • ارتفاع مکش پمپ
  • نوع و توان موتور محرکه

توجه کرد.برای انتخاب پمپ آبیاری بارانی مناسب می توانید با بخش مشاوره فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر در میزان آبدهی کم پمپ های حلزونی کشاورزی

برخی از کشاورزان از این موضوع گله مند هستند که چرا پمپ آب حلزونی یا طبقاتی آبدهی کافی را ندارد.این امر از چندین مسئله نشات می گیرد که در زیر به ترتیب بیان می کنیم.

  1. پمپ تحت فشار معکوس زیاد کار می کند.
  2. پمپ فشار مورد نیاز را ایجاد نمیکند.
  3. پمپ یا لوله به طور کامل هواگیری نشده است.
  4. مسیر لوله یا کانال پروانه دچار گرفتگی شده است.
  5. حبس هوا در لوله ها
  6. پمپ از عمق زیاد مکش میکند.
  7. بار مکش پمپ زیاد است.
  8. هوا به داخل محفظه آب بندی پمپ نفوذ پیدا میکند.
  9. جهت گردش معکوس است.
  10. سرعت دورانی کم است.
  11. نیروی محوری از حد مجاز بیشتر است.

یک یا چند مورد از عوامل بالا ممکن است در کم آب دادن پمپ تاثیر داشته باشد که باید به دقت بررسی شود.در صورتیکه امکان یا تجربه کافی جهت نصب و راه اندازی این پمپ ها را ندارید حتما با واحد فروش پمپ آب شرکت تماس بگیرید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *