پمپ کشاورزی, مقالات

سفارش بهترین پمپ آب تراکتوری با قیمت ارزان

قیمت پمپ آب تراکتوری به پارامترهای مختلفی از جمله اندازه دهانه ورودی و خروجی پمپ ،قطر پروانه و هد و دبی و مارک پمپ بستگی دارد.خرید و فروش انواع پمپ های تراکتوری در بازار شهارهای مختلف رایج است.اما به دلیل حذف واسطه ها و تهیه بهترین پمپ آب پشت تراکتوری با قیمت ارزان فروشگاه ها و سایت های فروش پمپ آب می تواند بهترین مرجع بوده و به مشتری این امکان را بدهد تا قبل از خرید، اطلاعات جامعی راجبه محصول پیدا کند.

 

شرکت پمپ حلزونی ۱۰ اینچ پشت تراکتوری با ضمانت معتبر + فیلم

پمپ های پشت تراکتوری معمولا به صورت رایج در سایزهای ۳ تا ۱۰ اینچ تولید و روانه بازار می شوند.پمپ آب ۱۰ اینچ پشت تراکتوری یکی از پمپ های پر مصرف برای آبیاری غرقابی و انتقال آب از زهکش ها و رودخانه ها به زمین های کشاورزی می باشد.این پمپ ها به پمپ آب تنبل یا پمپ آب اتا بزرگ با حجم آبدهی بالا معروف است که توانایی انتقال آب تا ۸۰۰ مترمکعب بر ساعت را دارد.

پمپ حلزونی ۱۰ اینچ دارای ورودی و خروجی ۱۰ اینچ بوده و برای راه اندازی به صورت پشت تراکتوری باید پروانه آن تراش خورده و نصب شود.در اینصورت حجم آبدهی پمپ تغییری نکرده و فقط فشار آبدهی پمپ تغییر می کند.شرکت پمپ حلزونی با عرضه پمپ آب ETA 250-29 پشت تراکتوری با گیربکس ۱/۳ و ضمانت معتبر در کشور این محصول را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

فروش مستقیم پمپ فشار قوی پشت تراکتوری Wkl 100/4 همدان

 

وقتی بحث پمپ آب فشار قوی افقی می شود باید دو مدل پمپ حلزونی و طبقاتی Wkl را در نظر بگیریم.اما در کل به پمپ هایی که باعث ایجاد و تامین فشار در شبکه آبرسانی می شوند پمپ های فشار قوی گفته می شود.نمونه ای از پمپ های فشار قوی هستند که برای مصارف آبیاری بارانی و آبرسانی در ارتفاعات بالا از آن استفاده می شود که به آن پمپ فشار قوی Wkl گفته می شود.

این پمپ ها طبقاتی یا چند مرحله ای بوده و می تواند حجم آب قابل توجهی را با فشار بالا منتقل کند که یکی از کاربردهای آن در سیستم آبیاری تحت فشار است.یکی از پر فروش ترین پمپ ها پمپ فشار قوی پشت تراکتوری Wkl 100/4 است که دارای ورودی ۵ و خروجی ۴ اینچ است.این پمپ تا ۸۶ متر ارتفاع و ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت آبدهی دارد.فروش مستقیم و آنلاین این دستگاه در همدان از طریق همین وب سایت امکان پذیر می باشد.

نحوه نصب و راه اندازی انواع پمپ های پشت تراکتوری حلزونی و طبقاتی

پمپ های پشت تراکتوری بر خلاف پمپ های مستغرق که در آب قرار می گیرند در بیرون از آب مستقر می شوند و قبل از راه اندازی نیاز به هواگیری دارند.به این صورت که بعد از نصب روی شاسی و جا گذاری مناسب به طوری که زیر شاسی تراز و محکم باشد.سپس سوپاپ را به انتهاب لوله مکش وصل کرده و از باز و بسته شدن دریچه سوپاپ اطمینان حاصل کنید و سپس درون آب بیندازید.

بعد از آن با یک ظرف و در چندین نوبت داخل پمپ آب بریزید تا پمپ و لوله مکش پر از آب شده و از بالاترین نقطه پمپ طبقاتی که درپوش دارد آب سر ریز شود.بعد پایه های پمپ و کوپلینگ پمپ و گیربکس و پیچ های محل اتصال گیربکس به شاسی را آچار کشی کنید.داخل گیربکس واسگازین ۱۴۰ ریخته و به دو سر گاردان گریس نسوز بزنید و فاصله پمپ تا تراکتور را به وسیل گاردان تنظیم کرده و پمپ را استارت کنید.یادتان باشد اگر پمپ هوا بکشد در مقدار آبدهی و فشار پمپ تاثیر می گذارد.

تامین کننده عمده پمپ ETA کوپله مستقیم پشت تراکتوری ۳ تا ۶ اینچ ساری و گلستان

 

پمپ آب تراکتوری گیربکس بر دو نوع در کشور تولید می شود.این پمپ ها به صورت کوپله جدا یعنی پمپ و گیربکس با کوپلینگ به هم متصل شده و پمپ کوپله مستقیم پشت تراکتوری تولید می شوند.پمپ های پشت تراکتوری کوپله مستقیم به دلیل حذف کوپلینگ و یاتاقان و شاسی لرزش و ارتعاش کمتر و راندمان بالاتری دارند.

این پمپ ها در سایز ۳ تا ۶ اینچ با گیربکس های افزاینده ۱ به ۳ ، گیربکس ۱ به ۴ و گیربکس ۱ به ۶ تولید می شود.مقدار آبدهی و فشار آنها طبق جدول شرکت پمپ سازی بوده و قبل از خرید باید بر حسب مشخصات سیستم پمپاژ و نوع آبیاری پمپ مورد نظرتان را انتخاب کنید.انواع این پمپ ها پشت تراکتوری کوپله مستقیم به شرح زیر می باشد.

  • پمپ اتابلوک پشت تراکتوری ETA 65-250
  • پمپ اتابلوک پشت تراکتوری ETA 80-250
  • پمپ اتابلوک پشت تراکتوری ETA 80-315
  • پمپ اتابلوک پشت تراکتوری ETA 100-250
  • پمپ اتابلوک پشت تراکتوری ETA 100-315
  • پمپ اتابلوک پشت تراکتوری ETA 125-250
  • پمپ اتابلوک پشت تراکتوری ETA 150-250

انواع این پمپ ها در ساری و گلستان به صورت آنلاین و ۱ سال گارانتی توسط نمایندگی فروش آنلاین مجاز شرکت تولید کننده با قیمت مناسب به فروش می رسد.

بورس پمپ پشت تراکتوری ۸ اینچ تسمه ای جنوب کشور

 

پمپ های پشت تراکتوری علاوه بر پمپ گیربکسی تراکتوری به صورت تسمه ای نیز تولید می شود.مزایای پمپ تسمه ای پشت تراکتوری قیمت ارزانتر این پمپ ها نسبت به پمپ های گیربکسی می باشد.مقدار آبدهی و فشار آن در ۱۵۰۰ دور یکسان بوده و فقط به دلیل حذف گیربکس افزاینده پشت تراکتوری و جایگزین کردن تسمه و فولی برای افزایش و معکوس کردن دور قیمت آن کاهش پیدا کرده است.

یکی از پمپ های تسمه ای پشت تراکتوری که از آن برای انتقال آب در مسافتهای کوتاه و آبیاری دیمی یا غرقابی استفاده می شود پمپ آب کشاورزی ۸ اینچ می باشد.پمپ آب ۸ اینچ حلزونی در دو مدل راستگرد و چپگرد تولید شده و هد و دبی هر دو با هم یکسان است.این پمپ ها به صورت عمده و تکی در جنوب کشور توسط شرکت آسیاپمپ ایرانیان با مناسب ترین قیمت و کیفیت عرضه می شود.

پخش عمده گیربکس افزاینده پشت تراکتوری باکیفیت در افغانستان

 

گیربکس های پشت تراکتوری افزاینده به جای استفاده از تسمه و پولی اختراع شد.این دستگاه ها دو کار اساسی انجام می دهند.اول اینکه دور خروجی محور PTO تراکتور را ۳ برابر کرده و تغییر دور را انجام می دهند.گیربکس های تراکتوری در سه مدل با نسبت های ۱/۳ ، ۱/۴ و ۱/۶ به تولید انبوه رسیده و توسط نمایندگی های فروش در بازار داخلی ایران به فروش می رسد.

اما در افغانستان که بسیاری از مشتریان دسترسی به بازار داخلی پمپ آب ایران ندارند شرکت آسیاپمپ ایرانیان انواع این گیربکس های پشت تراکتوری را با قیمت مناسب به صورت آنلاین به فروش می رساند.این گیربکس ها را می توان با پمپ های حلزونی و انواع پمپ فشار قوی طبقاتی تا سری Wkl 1004 و در پمپ های حلزونی تا پمپ آب ۱۰ اینچ سری ETA 250-29 استفاده کرد.

قیمت بدون واسطه پمپ فشار قوی تراکتوری Wkl 80/5 و Wkl 80/6 اراک و لرستان

 

برای پروژه های آبیاری بارانی در مزارع کشاورزی باید از پمپ های فشار قوی طبقاتی استفاده کرد تا بتواند علاوه بر انتقال آب فشار لازم را برای تامین فشار آبپاش ها ایجاد کند.عمده پمپ های فشار قوی در سالهای اخیر به دلیل بالا بردن سرعت و صرفه جویی در زمان با تراکتور راه اندازی می شود.البته می توان در صورتی که برق سه فاز در دسترس باشد با الکتروموتورهای سه فاز نیز کوپله و راه اندازی کرد.

قیمت دست اول پمپ ها نو و تازه تولید شده در فروشگاه های اینترنتی پایین تر از فروشگاه ها و نمایندگی های پمپ آب می باشد.دو مدل از پر فروش ترین پمپ های فشار قوی پمپ های فشار قوی سری Wkl 80/5 و Wkl 80/6 می باشد که در اراک و لرستان برای پروژه های آبیاری بارانی استفاده می شود.بازرگانی آسیاپمپ ایرانیان مرجع تامین انواع پمپ های طبقاتی این پمپ ها را با گارانتی اصیل و قیمت بدون واسطه و زیر کارخانه در این اراک، ساوه ،تفرش،لرستان،کوهدشت،خرم آباد،ممسنی لرستان و پلدختر به فروش می رساند.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *