پمپ کشاورزی

شرکت پخش پمپ فشار قوی آب شیرین کن

پمپ یا در اصطلاح تُلمبه وسیله است که به روش مکانیکی مایعات را جابه جا می کند، پمپ ها کاربرد های بسیار فراوانی در صنعت دارند و حتی در وسایل نقلیه هم نیز از پمپ استفاده می کنند از پمپ ها بنزین گرفته تا پمپ خودرو یا پمپ های بزرگ  پر کردن حوضچه های تعمیر کشتی تنها بخشی از کاربرد پمپ می باشد. پمپ آب یکی از انواع پمپ است که وظیفه ی مکش آب را دارد، پمپ های آب در حالت معمول برای مصارف خانگی، کشاورز و باغبانی در نظر گرفته شده اند اما انواع پیشرفت پمپ های آب، مانند پمپ فشار قوی آب برای کاربرد های پیشرفته تری دارند. شرکت پخش پمپ فشار قوی آب شیرین کن از طریق سایت تجاری آراد، اقدام به پخش و فروش محصول خود می کنند.

شرکت پخش پمپ فشار قوی آب شیرین کن

انواع پمپ آب از نظر نوع عملکرد

انواع پمپ آب از نظر نوع عملکرد همانطور که عرض کردیم، پمپ ها مصارف گسترده ای تقریبا در هر حوزه ای دارند یکی از مهمترین مصارف پمپ های آب در حوزه کشاورزی، باغداری و خانگی است، مهمترین حوزه ای که پمپ های آب کاربرد دارند بخش کشاورزی است در واقع پمپ آب عصای دست کشاورزان و باغداران زحمتکش است پمپ آب با انتقال و افزایش آب به نقطه مورد نظر تا حد بالایی باعث آبیاری سریع مزارع خواهد شد و باعث تسریع کار کشاورزان خواهد شد.

پمپ ها آب در انواع مختلفی در بازار ارائه شده اند، یکی از پمپ های آب، پمپ های حلزونی هستند. پمپ حلزونی یا پمپ گریز از مرکز EN در واقع دارای محفظه ای به شکل حلزونی هستند که دارای یک موتور جدا و  یک طبقه است و همچنین یک پروانه بصورت یکسر آویزان دارد، محور پمپ با بوش فولاد کروم محافظت می شود و قابلیت تعویض هم دارد. از کاربرد های مهم پمپ گریز از مرکز EN می توان به انتقال آب برای مصارف کشاورزی، شهری و صنعتی نام برد.

یکی دیگر از انواع پمپ، پمپ فشار قوی طبقاتی است، پمپ های فشار قوی طبقاتی یا WKL مانند پمپ حلزونی یک موتور جدا دارد ولی دارای چند طبقه است و همچنین محفظه ای با برش های شعاعی در آن قرار دارد. کاربرد های این پمپ برای تهیه آب شهرها، پمپاژ آب در مصارف صنعتی و کارهای مربوط به آب رسانی می باشد.

یکی از بهترین پمپ های فشار قوی، پمپ آب پیستونی است، شاید برایتان جالب باشد بدانید پمپ هایی که در کارواش آب را با سرعت زیاد پرتاب می کنند از نوع پیستونی هستند.

فروشنده پمپ فشار قوی آب پیستونی

فروشنده پمپ فشار قوی آب پیستونی فروشنده اصلی پمپ های فشار قوی آب پیستونی در ایران، شرکت آبروان و شرکت اطلس پمپ تبریز می باشند. فروش پمپ فشار قوی از طریق نمایندگی های فروش این برند ها در سایت آراد انجام می شود.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *